Doprava a způsoby platby

Aktuálně nabízíme tyto možnosti plateb:

  • přímo na prodejně v hotovosti nebo platební kartou
  • při převzetí zboží (dobírkou)
  • platební kartou online - zabezpečenou bránou GOPAY
  • bankovním převodem předem (zálohová platba)
  • Paypalem
  • splátkový prodej CETELEM (BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, odštěpný závod)

1. Platba v hotovosti nebo kartou při převzetí na prodejně

Cenu objednávky zaplatíte při převzetí zboží na prodejně a to hotově nebo kartou. Údaje ze své platební karty zadáváte přímo zpracovatelské bance, kterou je Česká spořitelna a. s., nikdo z našich zaměstnanců tedy nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě. Platba kartou u nás je bezpečná.

Platba při převzetí na odběrném místě je jednoduchý a rychlý způsob, jak za zboží zaplatit. Je možné použít pouze v kombinaci se způsobem doručení osobní odběr.

2. Platba při převzetí zaslaného zboží (dobírka)

Nejpoužívanější způsob platby, kdy objednané zboží hradíte při jeho převzetí České poště nebo kurýrovi (GLS, Messenger). Dobírka je spoplatněna dle ceníku pro jednotlivé dopravce.

Kontrolujte, prosím, neporušenost zásilky.

3. Platební kartou VISA, MasterCard, Visa Electron nebo Maestro přímo na stránkách

  • nejrychlejší způsob placení; ihned po zaplacení je objednávka v našem systému označena jako uhrazená
  • zabezpečená 3-D Secure platební brána České spořitelny
  • zaplacení proběhne, aniž bychom se dozvěděli číslo Vaši platební karty

4. Bankovní převod

Cenu objednávky můžete uhradit převodem ze svého účtu na náš účet č. 2090584319/0800 u České spořitelny. Jako variabilní symbol platby vždy uvádějte číslo dané objednávky, které se zobrazí po jejím dokončení.

Platby ze Slovenska:

Pro zákazníky ze Slovenska je možné platit v eurech ve prospěch účtu v Slovenské sporiteľni, číslo účtu SK1709000000000253989056.

Při platbě předem je také nutné, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději pět pracovních dnů po potvrzení objednávky. V opačném případě můžeme považovat objednávku za zrušenou.

5. PayPal účtem

  • internetový platební systém vázaný na emailovou adresu, nevyžaduje ale registraci
  • možnost platby kartami VISA, MasterCard a další
  • prověřený, rychlý a bezpečný způsob realizace internetových plateb
  • platební brána je v angličtině

6. Splátkový prodej CETELEM

Nákup vybraného zboží bez potřebných peněžních prostředků lze realizovat z pohodlí vašeho domova i při nákupu na internetu velice jednoduše a bezpečně.

Prodejce zprostředkovává úvěry pro spol. BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Cetelem).

Vyberete a objednáte si zboží, které si chcete koupit, a po odeslání objednávky vyplníte žádost o poskytnutí úvěru. Během krátké chvíle dostanete zpět odpověď, zda byla vaše žádost o úvěr předběžně schválena.
V případě, že ano, stačí nám dodat (poštou či osobně) podepsanou smluvní dokumentaci včetně potřebných dokladů (viz níže). Objednávku zpracujeme a zboží si pak po potvrzení, že je připraveno, můžete vyzvednout na jedné z našich kamenných prodejen nebo vám ho doručíme až domů.

Výhody nákupu na splátky

  • pro vaše nákupy již od 3 000 Kč
  • splátky se řídí vašimi potřebami
  • jednoduché a rychlé vyřízení on-line
  • výhodné pojištění proti nečekaným situacím

Více na https://www.celkom.cz/splatkovy-prodej-pm-9.html nebo http://www.cetelem.cz


Doprava

Zásilky zasíláme:

  • Českou poštou (samotná doprava zdarma)
  • kurýrem GLS po celé České a Slovenské republice
  • kurýrem Messenger po Praze
  • využíváme služeb www.zaslat.cz
  • osobně na prodejně
  • osobně na pobočkách Heureka Point / Uloženka

Pro všechny typy dopravy standartně expedujeme objednávky přijaté do 12h ve stejný den.


1. Česká pošta

Prostřednictví služeb České pošty a to buďto formou standardního balíku (v případě, že nenastanou nečekané a nepředvídatelné události na straně České pošty, je zásilka doručena zákazníkovi do 2 - 5 dní od vyexpedování z naší centrály) nebo prostřednictvím obchodního balíku (v případě, že nenastanou nečekané a nepředvídatelné události na straně České pošty, je zásilka doručena zákazníkovi do 24 hodin od vyexpedování z naší centrály). U zásilek, které dle pravidel České pošty spadají do kategorie NESKLADNÉ, je účtován příplatek 80 Kč.

2. Špediční společnost GLS

Dodání zásilky prostřednictvím společnosti GLS je garantováno do 24 hodin od vyexpedování z naší centrály v ČR a 2 dni na Slovensko. Balík je tak doručen na zadanou adresu v ČR do jednoho dne od jejího odeslání, v případě, že nenastanou nečekané a nepředvídatelné události na straně spediční firmy. Pohyb své zásilky můžete sledovat také on-line na stránkách www.zaslat.cz.

3. Kurýrní služba Messenger City

Služba Messenger City je poskytována společností MESSENGER a.s. pouze na území hlavního města Prahy. Objednávku je nutné dokončit do 12:00 hod, aby byla ještě tentýž den doručena. Objednávka je doručena téhož dne do 17:00 hod.

V případě, že budete chtít objednávku doručit tentýž den, ale nestihnete objednávku odeslat do 12:00 hod, kontaktujte nás, prosím, telefonicky ohledně upřesnění ceny za dopravu.

4. Agregátor přepravy balíků www.zaslat.cz

Přes novou službu www.zaslat.cz si můžete porovnat a objednat zaslání balíku nebo větší zásilky po ČR nebo mezinárodně (balík na Slovensko nebo do Anglie za skvělé ceny). Levnější ceny přepravy, garance spokojenosti a především lidský přístup. Možnost dobírky na Slovensko i bez vlastnictví EUR účtu, připojištění a další doplňového služby. Nebuďte závyslí od jednoho přepravce nebo České pošty. Veškeré sledování zásilek z jednoho místa.

5. Osobně na prodejně

Zboží je možno také odebrat osobně na adrese Krkonošská  10, 120 00 Praha 2 - Vinohrady. Před osobním vyzvednutím zboží se raději informujte na tel. čísle +420 604 111 114, zda je již zboží připraveno k odběru.

Není nutné zadat objednávku přes internet, na naší prodejně si můžete vybrat z pestré ponuky přímo a za stejné ceny jako na internetě.

6. Osobní vyzvednutí na pobočkách Heureka Point / Uloženka (nejedná se přímo o naše prodejny!!)

Vyzvednutí zásilky na pobočkách ulozenky.cz

Ulozenka.cz je síť nezávislých výdejních a podacích míst, kterou využívají již desítky internetových obchodů pro své zákazníky. Uloženka.cz neprovozuje žádný internetový obchod, u nás si pouze převezmete zásilku (podobně jako na poště), kterou jste si objednali ve Vámi vybraném internetovém obchodě, který pro Vás naše služby využívá.

Více na http://www.ulozenka.cz/

Vyzvednutí zásilky
  1. O tom, že pro Vás máme připravenou zásilku k osobnímu odběru Vás informujeme SMS zprávou a emailem. Následně běží standardní 7 dní lhůta na vyzvednutí zásilky, samozřejmě lze sjednat i jiný termín.
  2. V případě, že je zásilka na dobírku, vydáme Vám ji na základě informace o čísle objednávky a uhrazení celé dobírkové částky v hotovosti.
  3. V případě, že zásilka byla hrazena předem, vyžadujeme také předložení dokladu totožnosti, případně si můžete se svým dodavatelem sjednat, že Vám zásilka bude vydána tzv. „Na heslo“. V takovém případě nepožadujeme žádný doklad, ale pouze heslo a číslo objednávky.
  4. Při převzetí zásilky také podepisujete předávací protokol.

mapa uloženka

Ceník poštovného

Česká pošta

Doprava Dobírka Celkem s DPH
Platba převodem, kartou a Paypalem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Platba dobírkou 0 Kč 121 Kč 121 Kč
Slovensko - Platba převodem 121 Kč 0 Kč 121 Kč
Slovensko - Platba dobírkou 121 Kč 30 Kč 151 Kč

GLS

Doprava Dobírka Celkem s DPH
Platba převodem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Platba dobírkou 121 Kč 0 Kč 121 Kč
Slovensko - Platba převodem 250 Kč 0 Kč 250 Kč
Slovensko - Platba dobírkou 250 Kč 60 Kč 310 Kč

Kurýrní služba Messenger

Doprava Dobírka Celkem s DPH
Praha 120 Kč 0 Kč 120 Kč
Praha s dobírkou 120 Kč 36 Kč 156 Kč

Heureka Point / Uloženka

Doprava Dobírka Celkem s DPH
Brno, Olomouc, Ostrava, Hradec, Plzeň, Bratislava 0 Kč 0 Kč 0 Kč
s dobírkou 0 Kč 121 Kč 121 Kč