BlackBerry Passport, Černá
Prodej skončil!
BlackBerry Passport, Černá BlackBerry Passport, Černá BlackBerry Passport, Černá

BlackBerry Passport, Černá

CZ distribuce
ID 1200
Rozměrný dotykový displej BlackBerry Passport má velký čtvercový dotykový displej, který poskytuje úžasný zážitek ze čtení a z prohlížení obrazu. Je zaměřený na lepší prohlížení webových stránek, čtení a editaci dokumentů, práci s mapami a dalšími aplikacemi Chci vědět více

Prodej skončil!

Produkt již není v naší nabídce.

Záruka: 24 měsíců, Výrobce: BlackBerry®, EAN: 8029750574816, Model: SQW100-1

Vyberte si z novějších produktů



Rozměrný dotykový displej

BlackBerry Passport má velký čtvercový dotykový displej, který poskytuje úžasný zážitek ze čtení a z prohlížení obrazu. Je zaměřený na lepší prohlížení webových stránek, čtení a editaci dokumentů, práci s mapami a dalšími aplikacemi

  • Přečtěte si větší část emailu bez nutnosti posunu obrazu
  • Zobrazte si celou plochu webové stránky an obrazovce
  • Prohlédněte si všechny detaily na mapě
  • Čtěte a editujte dokumenty a prezentace přímo z vašeho zařízení

 

 

 

 

 

Nová dotyková klávesnice

BlackBerry Passport posouvá kultovní BlackBerry klávesnici na zcela novou úroveň. Hardwarová klávesnice vám umožňuje psát s větší přesností a zároveň vám nechává obrazovku volnou pro důležitý obsah. Celá klávesnice je však zároveň také jeden velký touchpad - s její pomocí tak můžete snadno listovat webovými stránkami, seznamy zpráv nebo ovládat kurzor v textu. Pouze BlackBerry dokáže vytvořit dokonalé klávesnice a ještě je zlepšovat.

 

 

 

 

 

Baterie, která s vámi udrží krok

BlackBerry je dobře známo pro svou úžasnou výdrž baterie na jedno nabití. BlackBerry Passport není výjimkou a nabízí jeden z nejvýkonnějších akumulátorů na trhu s kapacitou skvělých 3.450 mAh. Díky kvalitní optimalizaci spotřeby energie v operačním systému BlackBerry 10 dosáhnete až 25hod výdrže opravdu náročného provozu. Můžete se tak spolehnout, že váš telefon s vámi udrží krok po celý pracovní den.

 

 

 

 

 

Váš osobní asistent

BlackBerry Assistant umožňuje spravovat své e-maily, kontakty, kalendář a další funkce BlackBerry 10 prostřednictvím hlasových a textových příkazů. To vám pomůže rychle provádět úkoly, jako je například reagování na důležité e-maily, plánování schůzek a mnoho dalších. 

Součástí BlackBerry Assistant je také inteligentní vyhledávání, které dokáže prohlédávat celý obsah zařízení, díky čemuž dokážete najít i několik měsíců staré emaily, důležité schůzky nebo podrobná nastavení v systému během okamžiku.

 

 

 

 

Všechny vaše zprávy na jednom místě

BlackBerry Hub je místo, kde můžete spravovat všechny vaše konverzace na jednom místě - e-mail, SMS, BBM™, telefonních hovory, sociální média a další. Zcela nové instantní akce vám umožní rychle uspořádat své e-mailové schránky, aniž by museli jít do každé jednotlivé zprávy - napříkald smazat e-maily, archivovat, označit příznakem apod. Plus, díky BlackBerry Priority Hub za vás telefon dohlíží na to, které zprávy jsou důležité a k těm se pak následně můžete nejen velmi rychle dostat, ale také je v seznamech vidíte výrazněji.

 

 

 

 

 

 

 

 


Technické parametry

Hlavní charakteristiky

Hmotnost196 g
Možnost paměťové kartyano
Konstrukcedotykové
Operační systémRIM OS
Paměť RAM3072 MB
Verze operačního systémuBlackBerry 10.3

Rozměry

Výška128 mm
Šířka90.3 mm
Hloubka9.3 mm

Hardware

Uživatelská paměť32 GB
Frekvence procesoru2.2 Ghz
Dual SIMne
Akcelerometr (G-senzor)ano
Počet jader procesoru4
Gyroskopický senzorano

Displej

Počet barev16mil barev
Rozlišení displeje1440 x 1440 bodů
Velikost displeje4.5 "

Baterie

Kapacita baterie3450 mAh
Pohotovostní doba432 hod
Doba hovoru840 min
Typ baterievestavěná

Datové funkce

Bluetoothano
GPRSano
EDGEano
GPS modulano
WiFiano
NFCano
LTEano

Aplikace

FM rádioano

Další funkce a vlastnosti

Přehrávání MP3ano
Jack 3,5ano
Snímač otisků prstůne

Fotoaparát

Vestavěný bleskano
Fotoaparátano
Rozlišení fotoaparátu13 MPx
Automatické ostřeníano
HD videoano
Přední kameraano

Kompatibilní příslušenství pro

Horní kryt slotu SIM karty pro BlackBerry Passport, Černá
574,38 Kč
695 Kč
SKLADEM - NA PRODEJNĚ 2-3 ks
LCD displej pro BlackBerry Passport v003/111, Černá
1 074,38 Kč
1 300 Kč
Na objednání
LCD displej pro BlackBerry Passport v001/111, Černá
1 570,25 Kč
1 900 Kč
SKLADEM - NA PRODEJNĚ 2-3 ks
iOttie Easy View 2 držák do auta s univerzální přísavkou, Bílá
412,40 Kč
499 Kč
SKLADEM - NA PRODEJNĚ 1 ks
Originální baterie Li-Pol pro BlackBerry Passport, 3450 mAh
702,48 Kč
850 Kč
SKLADEM - NA PRODEJNĚ 4-5 ks

Přidejte svůj vlastní komentář

Napsat komentář
  • problem s mobilnou sieťou
    Milan2017-04-06 17:50:22
    dobrý ma niekto skúsenosť s problemom pripojenia na mobilnú sieť? v telefone mi to stále vypína a nemôžem zapnuť pripojenie. nepomaha ani reštart
  • Re: problem s mobilnou sieťou
    Administrator2017-04-11 10:16:18
    Dobrý den, pokud máte zařízení ještě v záruce, zkuste jej reklamovat u prodejce, případně zvažte výměnu SIM karty.
  • Lenk
    Petr2017-01-18 18:31:43
    Dobrý den, varianta "red" již patrně se sehnat nedá, že?
  • Re: Lenk
    Administrator2017-01-19 10:22:20
    Dobrý den, červená varianta již není dlouho v prodeji a již ani nebude.
  • BB 10 OS Slovenčina.
    Janči2016-11-23 20:01:05
    Ahojte. Chcem sa spýtať. Je v BlackBerry passport Slovenský jazyk? Sem tam je naznačené že nie je tak by som chcel mať v tom jasno. Ďakujem za odpoveď.
    S pozdravom Janči.
  • Re: BB 10 OS Slovenčina.
    Administrator2016-11-24 09:54:56
    Dobrý den, uživatelské prostředí je pouze v češtině, ale slovenština je dostupná jako jazyk klávesnice a psaní.
  • Ztrata signalu
    Honza2016-04-30 09:33:55
    Dobry den, Passport ma najednou o cca 90% nizsi citlivost na signal. Zavolam si z nej pouze v pripade, pokud jsem pobliz BTS. Tam kde jsem mel drive signal 4/5 nemam nic. Na zahranicnich webech sem nasel par zminek, ale bez nejakeho reseni (vymena SIM nebo kompletni reinstall nepomaha). Jedina vec co me napada je, jestli za to nemuze zoxidovane Blackberry logo (peklo), ktere snad udajne slouzi jako antena. Diky za odpoved.
  • Re: Ztrata signalu
    Administrator2016-05-02 09:48:55
    Dobrý den, logo na zádech přístroje rozhodně není anténa. Pokud se Vám zhoršil příjem signálu, tak doporučuji zkontrolovat, že máte aktivní všechny typy mobilních sítí, tj. 2G/3G/4G. Pokud je máte aktivní a nepomohlo ani smazání do továrního nastavení, tak zbývá jedině reklamace nebo servis.
  • BlackBerry Passport a Android
    Petr Kadlec2016-04-11 09:47:53
    Dobrý den,

    po hardwarové stránce miluji svůj BlackBerry Passport, ale velmi mi chybí některé aplikace, které jsou dostupné jen na nativním Androidu a nefungují vůbec nebo nefungují dobře přes Snap.

    Mohl bych se prosím zeptat, jestli existuje možnost nainstalovat na Passport plnohodnotný Android, event. jak toho docílit?

    Díky, Petr Kadlec
  • Re: BlackBerry Passport a Android
    Administrator2016-04-11 10:05:23
    Dobrý den, kompletní systém Android není možné nahrát do zařízení s OS BB10.
  • Passport - všechny hovory - nechtěný hlasitý odposlech
    Lenka2016-03-09 21:20:43
    dobrý den, manžel řeší problém s Passportem - telefon se jak při příchozích, tak při odchozích hovorech přepíná do hlasitého odposlechu, který ale často nejde vypnout. je to značně obtěžující. dík za nějaký tip - je to první BB, který se takto chová, a to jsme jich měli dohromady sedm
  • Re: Passport - všechny hovory - nechtěný hlasitý odposlech
    Administrator2016-03-11 10:36:18
    Dobrý den, ujistěte se, že si manžel nepřepíná hlasitý odposlech uchem na displeji. Pokud se displej během hovorů nevypíná, tak je něco špatně. Mohou to být senzory nebo jen softwarový problém. V každém případě si stáhněte aplikace BlackBerry Virtual Expert a otestujte si pomocí ní celé zařízení.
  • hlasite vytaceni cisel
    ladislav2015-11-13 18:13:32
    dobry den,
    prosim vas bb passport je naprosto uzasny,
    ale jak zrusim hlasite vytaceni?
    dekuju moc
  • Re: hlasite vytaceni cisel
    Administrator2015-11-14 22:35:02
    Dobrý den, můžete trochu specifikovat co přesně máte na mysli?
  • nastavení e-mailu
    Martin2015-10-06 07:19:13
    Dobrý den, v pracovním emailu přes imap se mi synchronizuje jen doručená pošta. Ostatní složky a podsložky ne. V nastavení - úprava účtu/ upravit nastavení složky/ složky pro synchronizaci mám zaškrtnuto synchronizovat všechny složky v e-mailové schránce a zobrazené možnosti jen doručená pošta, koncepty, pošta k odeslání, odesláno, koš. Díky za radu.
  • Re: nastavení e-mailu
    Administrator2015-10-19 09:59:08
    Dobrý den, nastavení, které složky se mají synchronizovat, a které ne, najdete v nastavení samotného e-mailového účtu.
  • OS?
    Michal2015-08-16 11:09:14
    Dobrý den, máte informací, kdy bude uvolněn OS 10.3.2? Diky!
  • Re: OS?
    Administrator2015-08-17 08:39:46
    Dobrý den, OS 10.3.2 již byl uvolněn například v Kanadě a USA, proč u nás ještě není dostupný bohužel nevíme.
  • Re: Re: OS?
    Vladimír Nikl2015-08-19 23:39:51
    Dobrý den, pokud bych si chtěl (na vlastní zodpovědnost) novou verzi OS nainstalovat sám, jakou verzi Passport autoloaderu byste doporučil, resp. která konkrétně verze je ta oficiální? Je to 10.3.2.798, 10.3.2.876 nebo 10.3.2.2339? Díky, Vladimír Nikl
  • Re: Re: Re: OS?
    Administrator2015-08-21 09:32:30
    Dobrý den, na neoficiální software tu nemáme zpětnou vazbu, je dobré se tedy řídit referencemi z internetových fór nebo vyzkoušet nejnovější verzi.
  • Dotaz
    Simona Moravcová2015-08-01 19:17:22
    Dobrý den,
    ráda bych se informovala zda máte blackberry passport na vidění na Vaši prodejně.

    Předem děkuji za odpověď.

    S pozdravem

    Simona Moravcová
  • Re: Dotaz
    Administrator2015-08-03 09:16:37
    Dobrý den, všechny aktuálně prodávané modely máme na prodejně k vyzkoušení.
  • Bezdrátové nabíjení
    Tomáš P.2015-04-29 23:42:55
    Dobrý den.
    Mam BlackBerry Classic.
    S nadsenim jsem zjistil, ze Ikea zacala prodavat nabytek s integrovanym bezdratovym nabijenim na bázi QI. Jeste vetsi bylo moje nadseni kdyz jsem v seznamu podporovanych zarizeni nasel BlackBerry Classic, BlackBerry passport a BlackBerry Z30.
    Skutecne to funguje?
    Zarazi me totiz, ze tato prulomova technologie neni nikde prezentovana.
    Dekuji.
  • Re: Bezdrátové nabíjení
    Administrator2015-04-30 11:34:00
    Dobrý den, bude se jednat pravděpodobně o chybu v popisu. Model Passport nenabízí bezdrátové nabíjení u žádného modelu (myšleno modely pro jednotlivé trhy podle frekvencí a typu mobilní sítě). U modelů BlackBerry Classic a Z30 je informace správná, nicméně se jedná pouze o modely, které má v nabídce americký operátor Verizon, a které v našich sítích nefungují. Viz http://www.wirelesspowerconsortium.com/products/?keyword=BlackBerry
  • proč právě u Vás?
    Sanin 2015-04-10 21:28:21
    Zdravím,
    Možná můj dotaz bude trochu drzí, ale přece... Chtěl bych si koupit Passport, ale s ohledem na cenu konkurence a rozdíl přes. 2 tisíce chci se zeptat, co můžete nabídnout navíc? Proč bych se měl rozhodnout právě pro Vás? Dekuji za odpověď a doufám, že pošlete uspokojující vysvětlení.
  • Re: proč právě u Vás?
    Administrator2015-04-13 09:23:05
    Dobrý den, naše zařízení jsou především z oficiální distribuce pro náš region, což u přístrojích z Vámi zmiňovaných kanálů neplatí. Při nákupu přístroje z šedého dovozu se vystavujete rizikům například s aktualizací firmware, kompatibilitou sítí (frekvence...) apod. Navíc při objednání zařízení od nás především nezískáte pouze samotný telefon, ale také profesionální uživatelskou podporu, poradenský servis, pomoc s nastavením zařízení a přenosem dat, kompletní nabídku příslušenství, promptní řešení případných problémů nebo reklamací a mnoho dalšího. Servis takového rozsahu Vám nenabídne nikdo jiný v republice.
  • tmobile verze
    Jan2015-03-20 23:45:31
    Dobry den, proc je v mem passportu zakoupenem u vas logo a obsah tmobile (zvoneni, tapeta pri nacitani a vypinani..). Kupoval jsem ho u vas abych mel ne-operatorsky telefon. Nebo taky davate sedivky? Zadam vysvetleni, dekuji. Holomek
  • Re: tmobile verze
    KryspinMotyczka2015-03-22 11:37:08
    Tapety i zvoneni - neni to branding zadneho operatora ale soucast systemu. Takze pokud tam das simku napr. O2, budes mit logo O2, pokud das sim AT
  • Re: tmobile verze
    Administrator2015-03-23 09:48:05
    Dobrý den, zařízení BlackBerry se automaticky nastavují podle SIM karty operátora, kterou do něj vložíte. Pokud smažete telefon do továrního nastavení a zapnete bez SIM karty, tak žádné logo neuvidíte. Pokud tam vložíte SIM kartu O2, uvidíte při startu logo O2.
  • klávesnice
    Marta2015-03-02 22:10:05
    Prosím o informaci. Na vašich stránkách jsem viděla, že BB Passport má klávesnici QWERTY. V jednom e-shopu jsem videla obrázek telefonu, kde je klávesnice QWERTZ a i na dotaz zákazníka potvrzují klávesnici QWERTZ. Dnes jsem se byla v obchodu podívat a držela jsem v ruce černý Passport s klávesnicí QWERTZ. Je možné, že na našem trhu jsou obě varianty? Děkuji.
  • Re: klávesnice
    Administrator2015-03-03 10:00:57
    Dobrý den, na českém trhu se oficiálně prodává pouze varianta s QWERTY klávesnicí. Pokud jste viděla rozložení jiné, jedná se o šedý dovoz - pravděpodobně z Německa.
  • Re: Re: klávesnice
    Marta2015-03-03 21:06:55
    Děkuji za info.
  • blikani obrazovky
    daniel hort2015-02-28 22:35:37
    Dobrý den,
    Jsem zbrusu nový majitel BlackBerry Passport. Nainstaloval jsem OS update 10.3.1.1565. Když jdu do Systém settings a výběru např. Battery saving mode tak mi občas zcela zcerna obrazovka nebo při pokusu o scrollovani začne obrazovka blikat. Stalo se mi to jednou už I použití aplikace Camera. Je to nějaký známý problém nebo je to na reklamaci Passportu. Můžete mi doporučit nějaké kvalitní forums ohledně BlackBerry Passport dotazu/informaci? Předem díky
  • Re: blikani obrazovky
    Administrator2015-03-02 10:08:20
    Dobrý den, odpověď na obě Vaše otázky najdete na serveru www.blackberryczech.cz. Je tam samostatný článek týkající se nejčastějších problémů s updatem OS a Váš problém je tam zahrnutý také. Stejně tak tam najdete i kvalitní diskuzní forum.
  • Internet do BB Passport
    Marta2015-02-24 18:06:35
    Dobrý den, doposud používám BB Bold 9000, který pomalu dosluhuje. V současně době využívám spíše pro maily. Pro prohlížení internetových stránek mám měsíční paušál Blackberry Internet Service od T-mobilu. Využívám málo, stránky se dlouho načítají. Chci se zeptat, v případě zakoupení přístroje BB Passport, je tento tarif vhodný pro tento telefon? Máte s tím někdo, prosím, zkušenost? Děkuji.
  • Re: Internet do BB Passport
    Administrator2015-02-26 09:53:53
    Dobrý den, nové modely s operačním systémem BlackBerry 10 již nepotřebují žádný datový tarif pro BlackBerry. Stačí běžný internet do mobilu.
  • Re: Re: Internet do BB Passport
    Marta2015-02-26 16:04:26
    Děkuji za informaci.
  • Fullscreen Caller ID pro BB Passport
    Vladimir Nikl2015-02-23 20:14:47
    Dobrý den,
    doporučil byste pro BlackBerry Passport aplikaci, která dokáže zobrazit (předem nastavenou) velkou fotku volajícího přes celý displej, pokud taková existuje? Díky, Vladimír.
  • Re: Fullscreen Caller ID pro BB Passport
    Administrator2015-02-26 09:56:25
    Dobrý den, nevím co přesně máte na mysli, protože když si u kontaktu nastavíte fotografii, tak při příchozím hovoru se fotografie ukazuje přes celý displej.
  • Aplikace
    Martin Šíma2015-02-09 08:30:01
    Běží pod OS 10 elektronické bankovnictví ČSOB?
  • Re: Aplikace
    Administrator2015-02-09 10:27:19
    Dobrý den, ano, aplikace ČSOB pro Android na OS10 funguje.
  • Klávesnice qwertz
    Vladimír PAlík2015-02-01 19:10:08
    Dobrý den,
    můžete dodat BB Passport s klávesnicí QWERTZ ?
    Děkuji
    Palík
  • Re: Klávesnice qwertz
    Administrator2015-02-02 10:03:01
    Dobrý den, zařízení v naší nabídce jsou pouze s klávesnicí QWERTY, v nastavení telefonu si však můžete rozložení klávesnice změnit.
  • Blackberry passport rozsvietený display pri telefonovaní
    Peter2015-01-29 21:20:03
    Dobrý deň,

    mám BB passport a všetko je skvelé až na 1 problém. Ak začnem telefonovať, tak mi display zhasne a priložím si tel. k uchu. Keď mi ale protistrana zdvihne hovor, tak sa mi display rozsvieti. Keď mám takto telefón pri uchu, tak sa mi stáva, že tvárou stlačím napríklad "mute", alebo "speakers", takže musím telefón manuálne blokovať hneď ako mi protistrana zdvihne hovor. Máte s týmto skúsenosti? Ďakujem
  • Re: Blackberry passport rozsvietený display pri telefonovaní
    Administrator2015-02-02 10:27:28
    Dobrý den, s žádným takovým problémem jsme se zatím nesetkali. Zkuste telefon smazat do továrního nastavení, vypadá to pouze na softwarovou záležitost.
  • Re: Blackberry passport rozsvietený display pri telefonovaní
    Michal2015-02-02 21:39:18
    Me robi to samé, s tím rozdílem, že se mi mačkají numericke klávesy a pípá to. Staci jenom oddálit telefon a zase přiložit a už zhasne.
  • Re: Re: Blackberry passport rozsvietený display pri telefonovaní
    Martin2015-02-04 09:10:25
    S tímto problémem se také setkávám často
  • usb
    ruzicka.rudy@seznam.cz2015-01-21 10:29:05
    Dobrý den. Chci se zeptat jestli passport podporuje OTG pro připojování externích usb disku. U Q20 classic to jde. Děkuji
  • Re: usb
    Administrator2015-01-21 10:51:37
    Dobrý den, BlackBerry Passport podporuje funkci USB OTG.
  • odlupující se sklíčko
    mira2015-01-20 21:23:21
    Zdravím
    Passporta mám asi tři týdny a v pravém horním rohu u přední kamery se jakoby odlupuje sklíčko. Všiml jsem si toho až ve tmě kdy prosvítá malý proužek světla. Po přitlačení to chvíli drží a pak to opět prosvítá. Jen podotknu že telefon mám celou dobu v pouzdře a nosím ho v pracovní tašce. Máte taky podobný problém, popřípadě vztahuje se na to reklamace. Díky Mira
  • Re: odlupující se sklíčko
    Administrator2015-01-21 09:31:39
    Dobrý den, s tímto problémem jsme se zatím nesetkali. Pokud máte možnost zastavit se u nás na prodejně, můžeme se na to blíže podívat a jistě situaci nějak vyřešíme.
  • Nataceni videa - prodleva pri spusteni nahravani
    Andy2015-01-10 08:45:42
    Dobry den, chtel bych se zeptat na jeden "problem" s nahravanim videa na BB Passport. Kdyz spustim fotoaparat (kameru), a stisknu ikonu pro nahravani videa, tak mezi stisknutim ikony pro nahravani a samotnym spustenim nahravani videa je celkem dlouha casova prodleva (vic nez 1 vterina). Je problem nekde v nastaveni, nebo je to problem vsech BB Passport? (Vetsinou mam nastaveno rozliseni 1080p a 60 fps). Je to celkem neprijemne - kdyz chci neco nahravat, stisknu nahravani a pak mi utece 1-2 vteriny.. Predem dekuji za jakoukoli radu.
  • Re: Nataceni videa - prodleva pri spusteni nahravani
    Administrator2015-01-12 09:34:57
    Dobrý den, určitá prodleva při spuštění nahrávání videa je normální.
  • Re: Nataceni videa - prodleva pri spusteni nahravani
    Včelí farma Říha2015-01-15 09:11:11
    Máme iPhone 6 a prodleva je tam též- nejvíce u zpomaleného natáčení 240fps. U dřivějších modelů jsme tyto skutečnosti nevnímali( asi proto, že neměli tak dobré foťáky a kamery). S pozdavem Říha
  • Re: Re: Nataceni videa - prodleva pri spusteni nahravani
    Andy2015-01-20 15:05:26
    No já právě současně s BB Passport používám iPhone 5S, a co se týče natáčení videa, tak jsem nikdy žádné zpoždení nezaznamenal (od stisknutí tlačítka nahrávaní je samotné spuštění nahrávání prakticky olamžité). A je jedno, jestli natáčím normálně, nebo na 120 fps. Proto mi jakákoli prodleva (natož 1-2 sekundy) nepříjde normální :-(
  • slozka "protected media"
    Michal2015-01-07 14:42:01
    Dobry den, mam od Vas BB Passport a ve spravci souboru je slozka "Protected media" do ktere nemam pristup a ktera nejde ani odstranit. Mel jsem od Vas jiz nekolik pristroju Blackberry, ale v Q10 ktera ma system BB10 jsem nic takoveho nemel. je mi jasne, ze slozku jste tam nedali Vy, ale nevite nahodou jak se do ni dostat nebo jak ji odstranit? dekuju.
  • Re: slozka "protected media"
    Administrator2015-01-08 16:36:15
    Dobrý den, ve složce Protected Media jsou uloženy vyzváněcí tóny a tapety, které jsou součástí operačního systému BlackBerry 10. Nelze ji smazat ani do ní přistupovat.
  • dotaz na navigaci
    marie2015-01-04 11:17:56
    Dobrý den, měla bych dotaz mám mobil. Z 10 a nyní i nově passport a chtěla bych si to těchto mobilů nainstalovat navigaci. Prosím Vás o radu kterou byste mi doporučili,poněvadž ji používám málo pokud možno která je zdarma.Předem Vám děkuji za Vaši odpověď. S přáním krásného dne Marie
  • Re: dotaz na navigaci
    Administrator2015-01-05 08:54:20
    Dobrý den, pro navigování doporučujeme navigaci Navfree, Google Maps nebo Waze.
  • nejde mě deaktivovat nastaveni !!!
    Radek2015-01-02 19:48:59
    Dobrý den, prosím o info, přes 14 dni používám Passport, vše OK, ale pořád, snad každou 2 hodinu mě naskočí zpráva na dokončení nastavení telefonu, přitom , jsem ho absoluoval nejméně 50X a už mě to vážně začíná deptat, vdžy při dokončení, to zmizí, ale zase se to po hodině objeví a musím to celé projet znova, nejde to nějak vypnout, nebo deaktivovat ? prosím o info, děkuji, S pozdravem, Radek
  • Re: nejde mě deaktivovat nastaveni !!!
    Administrator2015-01-05 14:38:10
    Dobrý den, je třeba nastavení krok za krokem projít a žádný krok nepřeskočit.
  • vymena bateria u vas
    Martin2014-12-27 22:11:58
    Dobry den, vim, ze je baterie pro uzivatele nevymenitelna, ale jde ji vymenit alespon u vas v servisu a jaky predpokladate cca naklad? Bohuzel moje zkusenost je takove, ze baterie jsou po cca roce k odepsani. Dekuji
  • Re: vymena bateria u vas
    Administrator2014-12-27 22:27:38
    Dobrý den, pokud je Vaše baterie po roce k odepsání, pravděpodobně se k ní chováte velmi nešetrně. Pokud budeme vycházet ze zkušeností s modely Z30 nebo Q5, tak žádné problémy s bateriemi za více než rok na trhu se zatím neprojevily. V případě potřeby je ale samozřejmě možné baterii servisně vyměnit. O případných nákladech ale zatím nic nevíme.
  • Re: Re: vymena bateria u vas
    Martin2014-12-27 23:57:27
    dekuji, nemyslím si ze je to dáno nesetrnosti k baterii. Své z10 využívám nad míru nicméně mám již třetí , zřejmě je to dáno nadprůměrným využíváním , a nejsem sám, ve firmě máme více z10 a se všemi stejný problém . Mimochodem baterie kupujeme u vás.
  • Re: Re: vymena bateria u vas
    Martin2014-12-28 00:02:21
    jeste doplnění - baterii k odepsani beru to, ze ji musím nabíjet minimalne dvakrát denně což. Navíc si nedovedu představit vás pojem nesetrne zacházení
  • Re: Re: Re: vymena bateria u vas
    taz2015-05-09 00:34:53
    Nabíjení 2x denně je u Z10 naprostý standart stejně tak u zmiňovaneho iphone. Poprvé v novodobé historii je Passport telefon který vydrží od rána do večera na jedno nabití.
  • červená
    Petr2014-12-26 01:09:43
    Dobrý den, existuje nějaká, byť jen mizivá, možnost, že by se Vám podařilo zajistit alespoň pár kousků červeného? Děkuji.
  • Re: červená
    Administrator2014-12-26 16:06:55
    Dobrý den, bohužel zatím nemáme vůbec žádné informace, zda se červená varianta k nám oficiálně dostane.
  • Re: Re: červená
    Petr2014-12-26 17:50:45
    A nějak neoficiálně by to nešlo? Jako oficiální distributoři pro ČR by jste mohli udělat trošku nátlak, ukažte jak dlouhé prstíky máte, věřím ve vás, protože stůj co stůj, já chci ten červený ;-)
  • Re: Re: Re: červená
    Administrator2014-12-29 15:38:28
    Bohužel, ani neoficiální cestou červenou variantu dovážet neplánujeme.
  • viber pro passport
    eliska2014-12-25 21:55:53
    Dobrý den, mám nyní nový BlackBerry passport a nejde mi na appworld stáhnout Viber. Napíše mi to zprávu, že není dostupný pro moje zařízení. Stejný problém jsem měla u q10, ale ten nebyl z distribuce pro ČR, tak u něj jsem si myslela, že problém bude v tom, ale passport je český. A například u z10 mi Viber normalne stáhnout sel. Nemáte někdo zkušenost?
  • Re: viber pro passport
    Administrator2014-12-26 16:13:54
    Dobrý den, to co Vám píše BlackBerry World je pravda - aplikace Viber v BlackBerry World skutečně není dostupná pro modely Passport, Classic, Q10, Q5 apod. Pokud si na internetu zkontrolujete kompatibilitu této aplikace, tak je to tam i napsané. Nicméně tak jako tak aplikaci Viber důrazně nedoporučujeme na BlackBerry 10 používat. Vývojáři ji naprosto odflákli a doslova se BB uživatelům vysmívají, když se opovážili vydat tak zmršenou (omlouváme se) verzi své aplikace vůbec k stažení!
  • Klavesnice
    Jiří P.2014-12-18 22:04:01
    Dobry den,
    Mel jsem zato ze je standart pro ČR QWERTZ protoze i v nemecku ho maji s QWERTZ.
    A predpokladam ze pudete jen nabizet variantu s QWERTY.
  • Re: Klavesnice
    Administrator2014-12-19 14:42:00
    Dobrý den, českým standardem je skutečně rozložení QWERTZ, nicméně z funkčního hlediska je to pouze kosmetická záležitost z dob Rakouska-Uherska. Efektivita rozložení QWERTZ a QWERTY je v češtině naprosto srovantelná. BlackBerry však oficiálně do ČR posílá pouze zařízení s rozložením QWERTY.
  • Dotaz
    Jiří P.2014-12-17 21:59:05
    Dobry den ktery typ telefonu nabizíte co se tyce HW kalesnice qwertz nebo qwerty?
    Dekuji za odpoved.
  • Re: Dotaz
    Administrator2014-12-18 10:49:14
    Dobrý den, vešketrá zařízení z naší nabídky jsou nabízena s klávesnicí QWERTY. Pouze model Porsche Design je možné na požádání dodat ve variantě QWERTZ.
  • dotaz
    marie2014-12-10 13:36:01
    Dobrý den,měla bych dotaz jak je možné že u Vás je passport na objednání a nebyl nikdy skladem když jste dovozce blackberry do ČR a např. mobil. pohotovost nabízí passpost a mají ho skladem a uvádí,že pochází z oficiální české distribuce.

    Děkuji za odpověď Marie Nosková
  • Re: dotaz
    Administrator2014-12-10 14:29:19
    Dobrý den, důvodů je několik. Nebudu nás srovnávat zrovna s Mobil pohotovostí, ale obecně: máme nejlepší cenu a nejvíc objednávek, i když nám BlackBerry pošle hodně kusů, jsou už zarezervované (nebo u jiných modelů vyprodané) a poslední, prakticky od začátku jsme jako ČR byli odsouváni na druhou kolej, takže dovoz z Německa a Anglie nevázne tolik, jako oficiální distribuční kanál pro ČR.
  • barvy
    Petr2014-12-04 11:05:14
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na barevné variace, kromě černé a bílé jsem zahlédl už i červený, budou nějaké další? Popřípadě jak to bude s dostáním barevných variací u nás. Děkuji.
  • Re: barvy
    Administrator2014-12-04 12:18:06
    Dobrý den, dostupnost bílé varianty najdete na našem e-shopu. Co se týče jiných barev, tak oznámena byla pouze červená varianta, ale tak je jako limitovaná edice nabízena zatím pouze v USA a Kanadě.
  • Kopírovanie kontaktov
    Karol2014-12-03 20:45:30
    Dobrý deň,

    som zúfalý. Potrebujem skopírovať kontakty z Blackberry Q10 do Passportu. Ani v jednej predajni O2 alebo Orange to nevedia. Ako to mám spraviť. Mám 1800 kontaktov, takže nejaké označovanie a podobne nepripadá do úvahy.
    Prosím o radu. Už som u Vás kupoval 4 blackberry, okrem tohto passportu.
  • Re: Kopírovanie kontaktov
    Administrator2014-12-04 11:01:36
    Dobrý den, nejsnáze přenesete všechna data pomocí BlackBerry Link. Stačí v něm vybrat funkci "Změna zařízení" a následně Vás software provede celou migrací dat do nového zařízení.
  • Distribuce
    Pavel2014-11-28 12:09:20
    Dobrý den,chtěl jsem se zeptat zda-li telefon Passport je z české distribuce? děkuji za odpověd.
  • Re: Distribuce
    Administrator2014-11-28 15:48:36
    Dobrý den, všechny přístroje v naší nabídce jsou z oficiální distribuce pro náš region.
  • Dotaz na zboží Blackberry Passport
    Michal Dopita2014-11-19 18:01:54
    Dobrý den,

    nevím, jestli se tento dotaz už řešil, ale chci se Vás zeptat, jestli se dá u Vás objednat Blackberry Passport s qwertz klávesnicí. Nemyslím přepnutí v samotném přístroji ( což vím, že lze ), ale mám na myslicky fyzické zobrazení kláves qwertz.

    Děkuji za odpověď
    S pozdravem Michal DOpita
  • Re: Dotaz na zboží Blackberry Passport
    Administrator2014-11-20 09:32:35
    Dobrý den, BlackBerry Passport s QWERTZ klávesnicí bohužel není možné objednat.
  • cena
    Milan2014-11-08 13:45:00
    Dobry den. Zas sa posunul termin naskladnenia mam telefon 3 mesiace objednany aj zaplateny a stale nic. A co budete robit z cenou kedze v amerike oficialne klesla cena o 100 dolarov.
  • Re: cena
    Michal2014-11-08 19:19:26
    To s tou cenou je zajimavej dotaz...
  • Re: cena
    pavel2014-11-10 13:05:09
    Nechápu jak někdo si může vzít při objednávce plnou cenu telefonu a vůbec nezná kdy tel. bude mít v prodeji a stále pozouvá termín. Značí to o velmi špatném přístupu prodejce.
  • Re: Re: cena
    zakaznik2014-11-10 14:58:05
    To by melo zajimalo, co je na tom za spatny pristup?
    Co s tim ten prodejce muze delat jinyho?
  • Re: Re: Re: cena
    zakaznik2014-11-10 15:10:22
    Nebrat peniaze za tovar ktory nema a uz vonkoncom nevie kedy ho bude mat
  • Re: Re: Re: Re: cena
    Krt2014-11-10 16:26:49
    Tak snad mate narok na odstoupeni od nakupu za podobnych podminek. Faktem je, ze pokud prodejce dostane od dodavatele info o datu naskladneni jenz se muze zmenit, je fair informovat o tom kupujici predem. Komu to nevadi, ten muze cekat a pak se tesit z nejnizsi nedotovane uvadeci ceny na tomto trhu (zda se, ze nikdo nepujde niz). Myslim, ze cekani se vyplati. My, co cekame na Classic, se dockame mozna v unoru...
  • Re: Re: Re: Re: cena
    Administrator2014-11-10 18:24:17
    Dobrý den, datum prvního naskladnění jsme měli potvrzené přímo od BlackBerry a v tomto termínu jsme také první předobjednávky vyřídili. Nicméně posunutí termínu dalších dodávek pro nás bylo nečekaným překvapením. Všechny zákazníky jsme však o této skutečnosti dostatečně informovali a objednávku mohou kdykoliv zrušit. Volba způsobu platby záleží čistě na rozhodnutí zákazníka, žádnou povinnou zálohu apod. od nikoho nevybíráme.
  • Re: Re: Re: Re: Re: cena
    milan2014-11-10 21:06:38
    Tak teraz zavadzate zakaznikov a klamete nizsie ste napisali citujem "dnes jsme od BlackBerry obdrželi oficiální informaci o tom, že zahájení prodeje BlackBerry Passport se posouvá až na začátek prosince, přičemž první dodávky by měly dorazit na přelomu listopadu a prosince. " tak potom ake prve dodavky ste vybavili ked podla tohto ste ziadne telefony nedostali
  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: cena
    Administrator2014-11-11 10:15:53
    Dobrý den, pokusím se to vysvětlit. BlackBerry poslalo první dodávku, kterou řekněme již nedokázalo zastavit, takže se dostala až ke koncovým uživatelům. Následně však přišlo vyjádření, že se finální zahájení prodeje posouvá na začátek prosince. Pokud máte jakékoliv další dotazy, kontaktujte nás, prosím, emailem.
  • Re: Re: cena
    Administrator2014-11-10 18:04:26
    Dobrý den, náš přístup je zcela v pořádku. Při vytváření předobjednávky si zákazník sám volí způsob platby. Samostatně se tedy rozhodne, zda objednávku zaplatí předem a následně již pouze obdrží objednané zboží bez dalších starostí a papírování, nebo si nechá zboží poslat na dobírku či si jej vyzvedne osobně na naší prodejně. Termín dodání jsme měli od BlackBerry potvrzený a v tomto termínu jsme také vyřídili první várku předobjednávek. Ostatní zákazníci byli podrobně informováni o důvodu zpoždění a samozřejmě mohou své předobjednávky kdykoliv zrušit.
  • Re: cena
    Miro2014-11-10 15:04:09
    ...skvela otazka... som s BB cca 1/2roka a nechapal som, ked som cital recenzie ako to bolo s releasom a dodanim Q10. Smial som sa, ze to je vymysel, ale nakoniec som rad, ze som si Passport nepredobjednal... Trafilo by ma keby som sa pozeral ako sa kazdy tyzden posuva dodacia doba... Aj ked je pravda, ze neodolam a nakoniec ho objednam... Ale teraz nieje spravna doba...
  • Re: Re: cena
    pavel2014-11-10 17:18:25
    Super podnikání napřed vybrat peníze a pak objednat a dodat nevím ale každý asi někdy něco kupoval a u serózního prodejce max. dá 10 % zálohu. Nyní jsem objednával X 6 u BMW a také již berou předobjednávky a pánové chtěli pouze 10 %. Jak říkám super podnikání
  • Re: Re: Re: cena
    passport2014-11-10 17:51:11
    Netusim co prodavate vy, ale to co sem pisete je nesmysl, ktery jste si spocital v hlave.
    Tady jste nemusel za predobjednavku zaplatit predem ani procento, nikde tu neni uvedena povinnost platit predem.
    ShopBB neudela nic s rozhodnutim Blackberry, ktere Vam, stejne jako me, dali ihned vedet.
    Kolik dalsich bludu sem budete jeste posilat?
  • Re: Re: Re: cena
    Administrator2014-11-10 18:09:37
    Dobrý den Pavle, nákup automobilu a nákup telefonu je trochu rozdíl, nemyslíte? Automobil se dělá v dané konfiguraci přímo na míru pro zákazníka, proto prodejce vybírá zálohu. My však od zákazníků žádnou zálohu nepožadujeme - objednávku mohou kdykoliv zrušit a volba způsobu platby je pouze a jenom na nich.
  • Re: Re: Re: Re: cena
    yamaco2014-11-11 12:31:59
    Zdravím, ne, Pavlovi nešlo o argumenty, on nás tady potřeboval ohromit informačním klenotem s poselstvím, že si objednal šestkové BMW - já mu jej ze srdce přeji :-) Ale debata je o něčem jiném - jak píše admin výše, každá předobjednávka se dá kdykoliv zrušit. Měl jsem to štěstí, že jsem Passport předobjednal mezi prvními a tedy se z něj již druhým týdnem těším, ale platil jsem jej až těsně před dodávkou - v tomto směru žádný problém se ShopBlackberry, naopak velmi vstřícný a profesionální přístup.
  • Re: Re: Re: Re: Re: cena
    passport2014-12-19 22:18:00
    Zdravím. Jak tak čtu všechny komentáře, připadám si jako z jiné planety. Prodejce všem dal možnost si vybrat jak platbu uhradit. A ze se posouvá termín dodání? Vzhledem k zájmu jaký o telefon byl by bylo divné, kdyby vše klaplo na čas. Z osobní zkušenosti mohu celému týmu BlackBerry CZ poděkovat za krásné Vánoce díky BlackBerry passport. :)
  • Re: cena
    Administrator2014-11-10 17:55:31
    Dobrý den, předobjednávky byly spuštěny 24. září. Dnes je 10. listopadu. To nejsou tři měsíce. O stavu objednávky jsme všechny zákazníky již několikrát informovali a vysvětlili důvody zdržení. Bohužel jsme závislí na tom, kdy nám BlackBerry zařízení dodá a není v našich silách to jakkoliv ovlivnit. Cenu nebudeme nijak komentovat. Ceny v našem regionu se neodvíjí od cen v USA a na Evropské poměry je naše cena více než příznivá. V UK za Passport například zaplatíte v přepočtu o více než 2.000,- Kč více.
  • otazka
    Jozef2014-11-05 17:23:58
    Dobrý den. Chcem sa opytat ked sa stale presúva naskladnenie ci v prvej dodavke budete schopny vysporiadat vsetky objednavky alebo sa zas bude muset este cakat. A ak ano tak kolko
  • Re: otazka
    Administrator2014-11-06 09:47:47
    Dobrý den, tuto informaci Vám bohužel sdělit nedokážeme, neboť zatím nevíme, kolik kusů v první dodávce přijde.
  • Termín
    Pavel2014-11-03 15:47:30
    Dobrý den,

    dnes jsme našel opět posunutý termín naskladnění až na 21.11. Týká se to i prvního naskladnění, nebo už je to další dodávka? Napřed byl termín 28.10., pak 7.11. a teď tohle. Telefon mám u Vás objednán i zaplacen z cca poloviny října. Kdy tedy bude k dipozici? Děkuji.
  • Re: Termín
    Administrator2014-11-03 17:06:10
    Dobrý den, dnes jsme od BlackBerry obdrželi oficiální informaci o tom, že zahájení prodeje BlackBerry Passport se posouvá až na začátek prosince, přičemž první dodávky by měly dorazit na přelomu listopadu a prosince. Všechny zákazníky, kteří mají registrované předobjednávky, budeme informovat emailem.
  • otazka
    marek2014-11-01 18:22:41
    Dobrý den,
    Chcel by som sa opýtať, či v prvom naskladnění budete upřednostňovat aj ludi ktory si predobjednali a aj už zaplatili za dodanie blackberry passport do konca oktobra.
  • Re: otazka
    Administrator2014-11-02 16:27:59
    Dobrý den, předobjednávky jsou vyřizovány v pořadí, ve kterém byly učiněny. Nikdo nemá přednost, vše se vyřizuje podle pořadníku.
  • Termín
    Michal2014-10-29 09:29:57
    Dobrý den,
    jaký je, prosím, termín naskladnění Passportů? Lze si jej ještě objednat s tím, že objednávka bude vyřízena z první dodávky? Případně, kdy bude druhá? :-) Díky, Michal
  • Re: Termín
    Administrator2014-10-29 09:36:08
    Dobrý den, z první dodávky možná nezvládneme vyřídit ani předobjednávky ze září. Zájem je opravdu obrovský. V tuto chvíli je čekací doba cca tři týdny.
  • operator
    Martin2014-10-24 23:49:28
    Dobrý deň, neviem či je otázka vhodná ale rád by som sa opýtal či bude telefon dostupný aj u operátorov
  • Re: operator
    Administrator2014-10-27 10:47:35
    Dobrý den, to se budete muset zeptat operátorů.
  • Bílá varianta (aktuálmní stav)
    RZA2014-10-23 14:29:43
    Dobrý den,

    máte aktálně prosím nějaké bližší informace kdy bude dostupná bílá varianta Blackberry Passport? Stačí rámcově, zda se ještě stihne předvánoční prodej či nikoli.

    Děkuji
  • Re: Bílá varianta (aktuálmní stav)
    Administrator2014-10-23 14:53:27
    Dobrý den, zatím to vypadá, že první kusy budou již během prvních 14ti dnů po černém Passportu.
  • BlackBerry Passport
    Martin2014-10-22 18:58:58
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat od jakého výrobce budete mít BlackBerry Passport ? Jestli Canada, Mexiko, Hungary?
    Předem děkuji za odpověď.
  • Re: BlackBerry Passport
    Administrator2014-10-23 14:26:19
    Dobrý den, podstatné je. že je zařízení od BlackBerry. Kde bude vyrobeno nehraje roli.
  • Prodeje
    Michal2014-10-21 21:02:41
    Prodeje -předprodeje- jsem našel zatím jen Vy, budete mít tedy výhradní zastoupení? Díky, Michal, Parlamentní listy
  • Re: Prodeje
    Administrator2014-10-22 11:06:16
    Dobrý den, jsme předním specialistou na BlackBerry v ČR. Nejsme výhradní zastoupení, ale spolupracujeme přímo s BlackBerry.
  • Dostupnost
    Dušan2014-10-20 18:01:24
    Dobrý den, rád bych věděl, jaký je zatím o Passport zájem. Zůstanou ještě nějaké kusy k volnému prodeji po tom, co vyřídíte předobjednávky? Děkuji. Dušan
  • Re: Dostupnost
    Administrator2014-10-20 18:15:14
    Dobrý den, bohužel to vypadá, že do volného prodeje nám žádné kusy nezůstanou. Zájem je opravdu enormní a nedokážeme ani potvrdit, že dokážeme vyřídit všechny předobjednávky.
  • blokovanie hovorov
    Ewing2014-10-14 09:33:02
    Dobrý deň, chcel by som sa spýtať či bude mať passport už integrovanu funkciu na blokovanie hovorov a sms alebo či sa aspoň chystá nejaká použitelná aplikacia. Ďakujem.
  • Re: blokovanie hovorov
    Administrator2014-10-14 14:58:40
    Dobrý den, společně s aktualizací OS BlackBerry 10.3 bude možné i blokovat hovory a SMS od určitých kontaktů. Passport již tuto verzi OS má, takže tam tato funkce je možná.
  • Re: Re: blokovanie hovorov
    Reduk2015-06-15 22:47:09
    Jak lze toto blokování např. sms u konkrétního kontaktu nastavit?
  • Re: Re: Re: blokovanie hovorov
    Administrator2015-06-16 09:37:40
    Dobrý den, v BlackBerry World je potřeba stáhnout odpovídající aplikaci. Na výběr jsou jich desítky... :)
  • Příslušenství
    Petr2014-10-13 10:02:30
    Dobrý den,chtěl bych se zeptat kdy budou v prodeji jiná pouzdra na PASSPORT , popřípadě v jakých variantách a zároveň jak to vypadá s dokovací stanicí pro tento model.Děkuji
  • Re: Příslušenství
    Administrator2014-10-13 10:07:39
    Dobrý den, originální BlackBerry příslušenství je pouze to, které vidíte v naší nabídce. Do konce roku však budeme chtít rozšířit nabídku o kožená pouzdra vyrobená na míru pro Passport.
  • Synchronizace BB s Outlookem na Linux serveru
    Tomáš 2014-10-12 15:10:35
    Bude umět BB synchronizovat náš firemní emailový účet, který běží na Linux serveru? Včetně synchronizace kalendáře a To Do Listu mezi Outlookem a mobilem? Děkuji.
  • Re: Synchronizace BB s Outlookem na Linux serveru
    Administrator2014-10-12 17:07:35
    Dobrý den, operační systém samotného serveru nic neznamená. Důležité je, jako komunikační platformu používáte. BlackBerry Passport a operační systém BlackBerry 10 podporuje plně Microsoft Exchange, IB Lotus Domino, Kerio, Cortado atd. (většinou přes ActiveSync konektor)
  • Re: Re: Synchronizace BB s Outlookem na Linux serveru
    Tomáš2014-10-12 18:38:19
    Nas server nepodporuje ActiveSync, vyuzivame Qmail
  • Re: Re: Re: Synchronizace BB s Outlookem na Linux serveru
    Administrator2014-10-13 10:06:03
    Dobrý den, Qmail by měl obsahovat vestavěnou podporu POP3 protokolu, takže by neměl být problém jej s BlackBerry propojit. Kalendář je možné synchronizovat s počítačem přes kabel (případně využít program BlackBerry Blend, který bude brzy dostupný pro všechny uživatele). Nicméně pokud vyžadujete kompletní synchronizaci kontaktů, kalendáře, úkolů a emailů, doporučujeme přejí na nějaké rozšířenější řešení jako je například Exchange...
  • rychla volba
    dodo2014-10-11 16:15:06
    Dobrý deň, chcel som sa opýtať či funguje na BlackBerry Passport rýchle vytáčanie z klávesnice? Dakujem
  • Re: rychla volba
    Administrator2014-10-12 17:04:06
    Dobrý den, ano rychlé volby přes klávesnici fungují. V novém OS 10.3.1, který přijde koncem roku, budete moci přes klávesnici spouštět i programy a podobně.
  • Dostupnost
    Overgrounder2014-10-09 12:30:13
    Zdravím, chci se jen zeptat, zda toho 29.10 je konečné datum zahájení prodeje (naskladnění), či zda se nerýsuje možnost dřívejšího odběru. Děkuji
  • Re: Dostupnost
    Administrator2014-10-09 12:41:33
    Dobrý den, s dřívější dostupností nepočítáme.
  • Zvukový čip
    Jan2014-10-08 22:31:37
    Dobrý den,
    nevíte, jaký zvukový čip má BB passport? Snažil jsem se dohledat, ale nikde jsem nenašel. Jde mi o to, jestli to využije potenciál dražších sluchátek značek Sennheiser a Shure, protože jsem viděl, že operační systém umí přehrávat i flac.
    Děkuji
  • Re: Zvukový čip
    Administrator2014-10-09 10:23:16
    Dobrý den, výrobce nikde neuvádí konkrétní označení zvukového čipu, nicméně z naší zkušenosti můžeme říct, že zvuk z BlackBerry Passport je skvělý! I když to není zařízení cílené tak úplně na multimedia...
  • Slimport - HDMI
    Patrik2014-10-08 08:31:05
    Dobrý den,
    bude dostupná redukce pro připojení Slimport k televizoru přes HDMI a za jakou cenu?
  • Re: Slimport - HDMI
    Administrator2014-10-08 09:11:27
    Dobrý den, ano, redukce bude dostupná. Nicméně zatím hledáme vhodnou variantu a dodavatele, takže cenu bohužel neznáme.
  • Dostupnost bílé barvy
    Hana Došková2014-10-07 21:54:35
    Dobrý den mám zájem o bílou variantu. Už víte od kdy bude v prodeji a zda-li bude za stejnou cenu jako černá varianta? Je težké doinstalovat do systému Android aplikace?
  • Re: Dostupnost bílé barvy
    Administrator2014-10-08 09:12:21
    Dobrý den, bílá varianta bude dostupná, ale zatím nemáme potvrzený termín. Android aplikace se instalují velice snadno, více informací najdete na www.bbczech.cz
  • Hlasové ovládání
    Milan2014-10-04 13:33:08
    Dobrý den.
    Má BB Pas. hlasové ovládání a vytáčení.Případně pokud ne je nějaká aplikace která by to umožnila?.Existuje v OS 10 program jako je google překladač?Díky
  • Re: Hlasové ovládání
    Administrator2014-10-05 01:26:02
    Dobrý den, hlasové vytáčení funguje pouze v angličtině, němčině apod. V případě vytáčení českých jmen tedy ne zcela ideální. Česky je však možné diktovat text do zpráv apod. Překladač pro BB10 samozřejmě existuje, je jich celá řada.
  • Překlep
    LukášSvoboda2014-10-04 09:47:46
    Za prvním odstavcem je seznam. v posledním bodu je překlep:
    "Čtěte a editujte dokumenty a prezentace přÉmo z vašeho zařízení"
  • Re: Překlep
    Administrator2014-10-05 01:24:12
    Děkujeme za upozornění, chybu jsme opravili.
  • BA?
    Nasau2014-10-03 14:10:02
    Dobry den, planuje v buducnosti shopblackberry predajnu v Bratislave?
  • Re: BA?
    Administrator2014-10-05 01:21:40
    Dobrý den, prodejnu v Bratislavě bohužel zatím neplánujeme.
  • Dostupnost
    Patrik 2014-10-01 00:01:38
    Dobrý den, zeptám se dá se očekávat, že půjde telefon zakoupit koncem října u vás ? Nebo se očekává pouze pár kusů. Chtěl bych se na telefon nejprve kouknout.
    Děkuji
  • Re: Dostupnost
    Administrator2014-10-01 08:29:53
    Dobrý den, na tuto otázku Vám bohužel nedokážeme v současnosti odpovědět, ale vzhledem k opravdu velkému zájmu o nový Passport je možné, že první várky pokryjí pouze předobjednávky. Na naší prodejně si nicméně můžete zatím prohlédnout reálnou maketu a veškeré dotazy ohledně Passportu nebo nového OS BlackBerry 10.3 vám rádi zodpovíme.
  • Re: Re: Dostupnost
    Rejn2014-10-07 21:10:47
    Pane, normálně jej objednejte, vyhnete se frontě či absenci, zařízení jsem sehnal s předstihem, pokud jste hardwarový gurmán i obyčejný uživatel, měl by jste být spokojen.
  • psani sms
    Radek2014-09-30 21:50:52
    dobry den, pujde pri psani sms vypnout ted radek, kde se sami nabizeji a dopisuji slova, a ty nejpouzivanejsi sami ukladaji, popravde me to vadi a nedokazu si na to zvyknout, porad to clovek musim kontrolavat a zdrzuje me to, a nakonec clovek pise uplne nesmysli, jednoduse, potrebuji vedet zda to pujde uplne vypnout, aby ted radek tam nebyl, jak to umi jine telefony, dekuji
  • Re: psani sms
    Administrator2014-09-30 22:22:30
    Dobrý den, ano, tato funkce rozhodně lze vypnout. Nicméně doporučujeme ji alespoň vyzkoušet, protože na Passportu funguje opravdu velmi dobře a přesně. Nedá se to srovnávat s ničím, na co jste z ostatních platforem zvyklý.
  • čeština
    prokop2014-09-30 21:48:49
    Dobrý den, mám zájem o toto BlackBerry. Chtěl bych se zeptat, zda přístroj koupený v Americe bude mít v sobě češtinu (jde mi zejména o znaky při psaní), nebo zda ji po dovozu půjde nainstalovat. Telefon předpokládám bude fungovat i na místních sítích? Děkuji za odpověď. PB
  • Re: čeština
    Administrator2014-10-01 07:48:15
    Dobrý den, ano, operační systém BlackBerry 10 nabízí češtinu obecně nezávisle na původním trhu. Nicméně dovážet Passport ze zahraničí je vzhledem k jeho ceně neopodstatněné, cena v ČR je nejnižší napříč většinou trhů.
  • KTT
    kiro2014-09-30 13:07:08
    dobry den,
    funguje BBPasport na platforme windows tak aby nemusel platit extra blackbery server pres operatora jako je tomu u Q10?
    diky!
  • Re: KTT
    Administrator2014-09-30 17:35:07
    Dobrý den, BlackBerry Passport běží na platformě BlackBerry 10.3, nejnovějším OS od BlackBerry. Žádné speciální poplatky za BlackBerry se nikdy platit nemusely, jednalo se pouze o samostatný datový tarif, který nahrazoval běžný internet v mobilu. Nicméně u nového OS BlackBerry 10 již můžete používat také běžný internetový tarif a žádný speciální internet není potřeba. Týká se to jak modelu Passport, tak i zmiňovaného BlackBerry Q10.
  • Janacek
    Jaroslav Janacek2014-09-27 07:50:03
    Chci koupit BlackBerry passport.
  • Re: Janacek
    Administrator2014-09-29 10:32:56
    Dobrý den, rádi Vás přivítáme v naší prodejně a BlackBerry Passport vám předvedeme jakmile jej budeme mít skladem.
  • oprava
    Ružby2014-09-26 15:33:46
    Oprava, samozřejmě myslím ten ocelový rámeček, hliníkový má akorát ten nový ibend 6 :-D
  • barva
    Ružby2014-09-26 15:31:47
    Dobrý den, na serveru crackberry se objevil passport celý v černém, to znamená že je černá i ta hliníková konstrukce. Bude tato varianta dostupná i u nás? Děkuji
  • Re: barva
    Administrator2014-09-26 15:34:21
    Dobrý den, o této barevné variantě nemáme zatím vůbec žádné informace.
  • vyzkoušet si
    Josef2014-09-26 07:33:22
    Kdy bude možnost si telefon u vás vyzkoušet "osahat" ?
  • Re: vyzkoušet si
    Administrator2014-09-26 08:57:30
    Dobrý den, pravděpodobně až koncem října.
  • stavová LED dioda
    Tomáš2014-09-25 13:59:04
    Dobrý den, bude Passport a Classic vybaven stavovou LED diodou (SMS, nepřijaté hovory...)
  • Re: stavová LED dioda
    Administrator2014-09-25 14:13:53
    Dobrý den, ano, BlackBerry Paswsport i Classic budoun vybaveny notifikační LED
  • Příslušenství k BB Passport
    Jaroslav Hurdes2014-09-25 11:02:09
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na dostupnost příslušenství pro BB Passport. Zejména mne zajíma dostupnost nějakého pouzdra a dokovací stanice. Máte nějaké informace o tomto zboží? Díky.
  • Re: Příslušenství k BB Passport
    Administrator2014-09-25 11:09:04
    Dobrý den, bližší informace k příslušenství zatím bohužel nemáme, ale usilovně se jej snažíme získat.
  • barvy
    cmugy2014-09-25 10:40:23
    dobrý den, bude přístroj i v jiné barvě, např v bílé?
    děkuji za odpověď
  • Re: barvy
    Administrator2014-09-25 11:09:39
    Dobrý den, dostupnost bílé varianty zatím není potvrzena, ale měla by se také objevit.
  • QWERTY - QWERTZ
    czoreeno2014-09-25 08:53:09
    Dobrý den,

    chtěl bych se zeptat jesli telefon bude vybavené QWERTY nebo QWERTZ klávesnicí.

    Děkuji
  • Re: QWERTY - QWERTZ
    Administrator2014-09-25 09:00:04
    Dobrý den, rozložení klávesnice je v nastavení možné změnit na QWERTZ i na QWERTY.
  • Re: Re: QWERTY - QWERTZ
    Menshawy2014-09-25 16:26:49
    I'm also curious to know if the printed letters on the keys on upper row are QWERTY or QWERTZ

    And I want to ask about the possibility to get Arabic keyboard upon request? would you do it please?
  • Re: Re: Re: QWERTY - QWERTZ
    Administrator2014-09-26 08:58:21
    We are offering just QWERTY models. Arabic keyboard is, unfortunately, not possible.
  • Klavesnice
    Fahad2014-09-24 23:40:16
    Da se psat arabsky na takovem telefonu koupenem v CR?
    Dekuji.
  • Re: Klavesnice
    Administrator2014-09-24 23:57:41
    Dobrý den, pravděpodobně úplně stejně jako na modelu Q10 apod.

Pomozte ostatním při výběru

Přidejte vlastní recenzi