BlackBerry Q10, Černá
Prodej skončil!
BlackBerry Q10, Černá BlackBerry Q10, Černá BlackBerry Q10, Černá

BlackBerry Q10, Černá

CZ distribuce
ID 1000
Operační systém nové generace, legendární plnohodnotná QWERTY klávesnice, precizní zpracování a oslnivý výkon. To vše se skloubí v novém smartphonu BlackBerry Q10 s revolučním operačním systémem BlackBerry 10. Chci vědět více

Prodej skončil!

Produkt již není v naší nabídce.

Záruka: 24 měsíců, Výrobce: BlackBerry®, EAN: 0802975666096, Model: Q10

Vyberte si z novějších produktů


BlackBerry Q10, Černá


Operační systém nové generace, legendární plnohodnotná QWERTY klávesnice, precizní zpracování a oslnivý výkon. To vše se skloubí v novém smartphonu BlackBerry Q10 s revolučním operačním systémem BlackBerry 10.

BlackBerry Q10 je unikátní smartphone, který je navržen tak, aby se stal vaším neocenitelným pomocníkem. Geniální konstrukce využívající hodnotné materiály v sobě kombinuje prostorný dotykový displej a především legendární hardwarovou QWERTY klávesnici. Ovládání smartphonu přes dotykový displej je rychlé a přesné a psaní díky plnohodnotné prostorné klávesnici nelze nazvat jinak než jako perfektní. Právě se díváte na zařízení s nejlepší hardwarovou klávesnicí na světě!

Dotykový Super AMOLED displej o úhlpříčce 3,1 palců vám díky jemnosti 330 ppi (720x720 px) nabídne krystalicky jemný obraz s perfektním podáním barev a skvělou čitelností na slunci. Ovládání nového operačního systému BlackBerry 10 je skrze dotykový displej rychlé, přesné a především pohodlné.

Vysoký výkon přístroje a plynulý běh operačního systému i při těch nejnáročnějších operacích zajišťuje moderní dvou-jádrový procesor s taktem 1,5 GHz se samostatným grafickým procesorem a 2 GB operační paměti RAM. Vnitřní paměť 16 GB lze rozšířit pomocí paměťových karet micro SDXC až o dalších 64 GB na celkových 80 GB vnitřní paměti pro vaše média, aplikace, dokumenty a podobně.

BlackBerry Q10 je skrz na skrz prošpikováno moderními technologiemi a zajímavými funkcemi. V samotném operačním systému nalezenete předinstalováno mnoho užitečných funkcí jako je kompletní kancelářský balík s podporou Word, Excel a PowerPoint, pokročilou čtečku PDF souborů a propracované organizační funkce (BlackBerry Remember, podrobný kalendář atd.). Další aplikace pak můžete doinstalovat přímo z obchodu s aplikacemi BlackBerry World.

BlackBerry Q10 nabízí precizní konstrukci využívající hodnotné materiály jako je sklo a kov. Kryt je vyroben ze speciálního materiálu na bázi skla, který činí BlackBerry Q10 nejen příjemné do ruky, ale zároveň mu poskytuje tolik potřebnou odolnost. Pod zadním odnímatelným krytem se skrývá baterie typu Li-Ion o kapacitě celých 2100 mAh, která udrží telefon na příjmu až 14 dní nebo až 13,5 hodin hovoru.

BlackBerry Q10 disponuje špičkovým 8Mpx fotoaparátem s funkcí automatického ostření, stabilizace obrazu, samostatným obrazovým procesorem a přisvětlovací LED. Čip se může chlubit skvělou světelností F2.2 a IR filtrem. Fotoaparát dokáže natáčet kvalitní video ve Full HD rozlišení a přední kamerka s rozlišením 2 Mpx pak v rozlišení HD 720p.

Kompletní konektivita BlackBerry Q10 zahrnuje nejen 2G sítě, ale také sítě 3G a 4G včetně sítě HSPA+. Na internet se dále připojí pomocí Wi-Fi 802.11 b/g/n, s okolními zařízeními komunikuje přes Bluetooth 4.0 Low Energy (LE) a nechybí ani technologie NFC (Near-Field-Communication).

* datum naskladnění se může ještě změnit o několik dnů dříve i později


Technické parametry

Hlavní charakteristiky

Hmotnost139 g
Možnost paměťové kartyano
Konstrukcedotykové
Operační systémRIM OS
Paměť RAM2048 MB
Verze operačního systémuBlackBerry 10.0

Rozměry

Výška119.6 mm
Šířka66.8 mm
Hloubka10.4 mm

Hardware

Uživatelská paměť16 GB
Frekvence procesoru1.5 Ghz
Dual SIMne
Akcelerometr (G-senzor)ano
Počet jader procesoru2
Gyroskopický senzorano

Displej

Počet barev16mil barev
Rozlišení displeje720 x 720 bodů
Velikost displeje3.1 "

Baterie

Kapacita baterie2100 mAh
Pohotovostní doba336 hod
Doba hovoru600 min
Typ baterieTyp: Li-Ion

Datové funkce

Bluetoothano
GPRSano
EDGEne
GPS modulano
WiFiano
NFCano
LTEano

Aplikace

FM rádione

Další funkce a vlastnosti

Přehrávání MP3ano
Jack 3,5ano
Snímač otisků prstůne

Fotoaparát

Vestavěný bleskne
Fotoaparátano
Rozlišení fotoaparátu8 MPx
Automatické ostřeníano
HD videoano
Přední kameraano

Kompatibilní příslušenství pro

Přidejte svůj vlastní komentář

Napsat komentář
  • Kontakty
    Michal2015-03-23 22:47:59
    Dobrý den, do Q10 jsem si přenesl kontakty, které mám teď uložené v telefonu. Jména se však nepřenesla korektně. Když je ale chci upravit, objeví se mi hláška, že jméno nesmí být delší než 9 znaků - to mi ale píše i u jmen kratších než 9 znaků.. Poradíte, prosím? Díky.
  • Re: Kontakty
    Administrator2015-03-24 11:12:53
    Dobrý den, kontakty, které upravujete, jsou pravděpodobně uložené na SIM kartě. Zkopírujte si je do paměti zařízení, případně doporučuji využít nějakou z online služeb jako je Gmail, Outlook apod.
  • Problém s odsláním kontaktu v příloze SMS
    Martin Gregora2015-03-12 22:15:10
    Na Q10 mi nelze odeslat kontakt v příloze sms. Po připojení vybraného kontaktu v telefonu se objeví hlášení: nejméně jeden kontakt nelze sdílet. Čím to je?
  • Re: Problém s odsláním kontaktu v příloze SMS
    Administrator2015-03-15 23:27:03
    Dobrý den, jedná se pravděpodobně o softwarový problém. Doporučujeme všechny kontakty z telefonu vymazat a nahrát je tam znovu. To by mělo problém odstranit.
  • upgrade
    Lukáš2015-03-07 16:25:07
    dobry den, aj s priatelkou mame obaja Q10 a ona uz vedela spravit upgrade na 10.3 a mne stale nejde ako je to mozne? ona ma SQN100-3 a ja SQN100-1 moze to byt tym?
  • Re: upgrade
    Administrator2015-03-09 13:04:59
    Dobrý den, jelikož je Váš model Q10 určen pro Severní Ameriku, tak je dost dobře možné, že Vám to update nenabízí z tohoto důvodu. Obecně nedoporučujeme nákup zařízení z ciziny, protože například Vaše Q10 kvůli tomu nefunguje v ČR na sítích LTE.
  • facebook
    Petra2015-02-04 21:55:17
    Můžete mi poradit s jakou aktualizací facebooku najdu na profilu při vkládání příspěvků funkci "pocity"? Všechno ostatní je dokonalé jenom tohle nemůžu najít. Děkuji
  • Re: facebook
    Administrator2015-02-05 17:40:33
    Dobrý den, tato funkce v aplikaci není.
  • Q5 či Q10 na splátky, na firmu
    Honza2015-01-30 11:11:22
    Dobrý den, mohu u vás koupit jeden z uvedených přístrojů na splátky na na firmu s.r.o.? Předem děkuji.
  • Re: Q5 či Q10 na splátky, na firmu
    Administrator2015-01-30 11:32:22
    Dobrý den, kritéria splátek určuje firma Cetelem. Můžete si vyplnit objednávku a do 30min. dostanete oznámení o předběžném schválení, nebo se na ně můžete obrátit telefonicky na lince 844 840 840.
  • Kontakty
    Michal2015-01-22 14:50:41
    Dobrý den, mám BB Q10 a při přenosu kontaktů ze SIM se mi načetly všelijak. Když jsem si je upravil, bylo vše OK, ale při prvním zapnutí/vypnutí všechny změny zmizely. A po další úpravě znovu.. Poradíte? Díky.
  • Re: Kontakty
    Administrator2015-01-25 18:51:20
    Dobrý den, kontakty musíte nejprve ze SIM karty zkopírovat do paměti telefonu. Pokud to neuděláte, tak poté editujete pouze kontakty uložené na SIM a tam je velmi omezený prostor pro úpravu kontaktu - můžete zde mít pouze jedno tel. číslo a jméno s omezenou délkou
  • protokol
    Petra2015-01-20 08:38:31
    Dobrý den,
    můžete mi poradit proč se mi v seznamu hovorů nezobrazují jména kontaktů, se kterými jsem telefonovala? Někdy se to stane u jednoho čísla, někdy u většiny.
  • Re: protokol
    Administrator2015-01-21 10:50:27
    Dobrý den, většinou bývá tento problém způsoben duplicitními kontakty nebo jiným "nepořádkem" v adresáři. Zkuste zkontrolovat kontakty.
  • nikaaa
    nika2015-01-03 19:45:04
    Dobrý den. Rada bych se zeptala kdybych si na svuj BlackBerry Q5 objednala obal na BBQ10 sedel by i ten? Nemůžu nikde na Q5 najít vhodne obaly zatímco na Q10 :) tak se chci zeptat zdali je tam velký velikostní rozdíl. Dekuji
  • Re: nikaaa
    Administrator2015-01-05 09:04:18
    Dobrý den, v telefonech je velký tvarový rozdíl, takže obaly jsou pro každý model zvlášť. Pokud něco nenajdete u nás, podívejte se na zahraniční eshopy nebo ebay.com. V tuto chvíli je dostupnost pouzder velice špatná.
  • sygic
    Peter2014-12-31 12:49:39
    Dobrý deň, rad by som sa informoval či je možné do BBQ10 nainštalovať navigaciu Sygic, nakoľko uvažujem o tomto modeli.
    Ďakujem. Peter
  • Re: sygic
    Administrator2015-01-02 11:24:02
    Dobrý den, kvalitních navigací je běžně dostupných celá řada - například Mireo Don't Panic, Navfree, Navtel apod. Navigace Sygic pak funguje také, ale je třeba ji stáhnout z obchodu Amazon App Store.
  • reee
    Niky 2014-12-26 00:47:13
    Donry den, mam dotaz. Je psano ze LED svetlo by melo svitit zelene kdyz je baterie zcela nabita nic takoveho se u meho nove zakoupeneho BB ale nedeje. Jsem zvykla divat se jen na svetilka zdali mi dosla zprava nebo se baterie vybiji stejne tak i s nabijenim nevite kde je chyba ? Predem dekuji za odpoved.
  • Re: reee
    Administrator2014-12-29 16:51:46
    Dobrý den, LED podle všeho nemusí svítit, když je baterie nabitá. Nicméně mohou Vám v tom pomoci různé aplikace jako je například aplikace BeBuzz - ta umožňuje různé nastavení blikání LED podle událostí.
  • Q10
    Katarína2014-12-23 22:51:27
    Dobry den,

    chcela by som sa opytat na telefon Q10 dnes som si ho kupila a podla recenzii bolo povedane ze tento telefon ma velmi dobru vydrz baterky. No ja som ho nabila a za 4 hod.som mala iba pol baterky. A pri tom som nic exta na nom nerobila. Chcela by som sa teda opytat ci je to normalne alebo je to nejaka chyba. Dakujem
  • Re: Q10
    Administrator2014-12-24 07:50:25
    Dobrý den, pokud máte telefon nový a právě jste do něj nastavila veškeré účty a nahrála data, může ze začátku být výdrž slabší, protože telefon si vše postupně nastavuje, stahuje apod. Výdrž by se měla během pár dnů ustálit. Případně v Nastavení - Správce aplikací - Monitorování zařízení můžete vidět vývoj grafu baterie a spotřebu jednotlivých procesů v systému.
  • q10 slovenske menu
    pierre2014-12-14 09:22:57
    Zdravim, chcem sa opytat,ci sa da tento model kupit so slovenskym menu.Alebo aky je rozdiel medzi slovenskou a EU distribuciou?
  • Re: q10 slovenske menu
    Administrator2014-12-15 10:54:01
    Dobrý den, OS BlackBerry 10 má menu dostupné pouze v češtině. To je stejné v jakémkoli BlackBerry zařízení nezávisle na distribuci. Ohledně distribucí je třeba dát si pozor na to, o jakou verzi telefonu se jedná - například podporovaná frekvenční pásma jsou na mnoha trzích jiná.
  • Dostupnost Q10 v černé barvě
    Václav Benč2014-12-05 16:32:10
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak rychle budu mít Q10 v černé barvě, jestli do Vánoc, pokud ho objednám co nejdříve?

    Děkuji

    vb
  • Re: Dostupnost Q10 v černé barvě
    Administrator2014-12-08 09:24:22
    Dobrý den, snažíme se BlackBerry Q10 sehnat co nejdříve, nicméně jejich dostupnost je již velmi špatná, neboť se již přestaly vyrábět. Zda budou dostupné do Vánoc Vám bohužel nedokážeme nyní potvrdit.
  • Re: Re: Dostupnost Q10 v černé barvě
    Kristina2014-12-26 02:27:30
    Přestali se vyrábět???...
  • Re: Re: Re: Dostupnost Q10 v černé barvě
    Administrator2014-12-26 16:11:39
    Ano, model BlackBerry Q10 se již nevyrábí. Aktuálně máme skladem poslední kusy, následně již bohužel nebudou.
  • Mikrofón
    Karin Keselyová2014-10-19 21:09:14
    Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, či by ste mi vedeli pomôcť alebo poradiť s nasledujúcim problémom, ktorý sa mi v telefóne vyskytol. Mobil mám už rok a neviem, ako dlho toto pretrváva, ale keď som minule nahrávala video a následne si ho prehrala, nič nebolo počuť, resp. len nejaké šušťanie. Skúšala som aj nahrávať zvuk cez klasický diktafón a rovnako nič nie je počuť. Proste mi mikrofón nefunguje absolútne v žiadnej aplikácii (a predtým fungoval), no zaujímavé je že keď telefonujem, počuť ma úplne bez problémov. Neviete, v čom by mohla byť chyba? Chystám sa ho dať druhýkrát reklamovať, ak teda na nič neprídem.. Vopred vďaka za odpoveď.
  • Re: Mikrofón
    Administrator2014-10-19 22:02:27
    Dobrý den, vyzkoušejte určitě nejprve smazání telefonu do továrního nastavení. Pokud to nepomůže, bude pravděpodobně poškozený sekundární mikrofon. Telefon má totiž mikrofony vždy nejméně dva přičemž pro diktafon a nahrávání videa se většinou používá jeden a na hovory druhý.
  • porucha
    Katarina2014-10-13 19:00:36
    Dobry vecer,
    ja mam blackberry Q5 a z nejakeho dovodu mi nechce ist hotspot. Mobil mam necele 3 mesiace a je uplne novy, takze pochybujem ze to bude z dlhodobeho pouzivania. Vedeli by ste mi nejako poradit?
  • Re: porucha
    Administrator2014-10-14 09:11:35
    Dobrý den, musíte být trochu konkrétnější. Hotspot Vám nejde zapnout? Nebo přes něj nejdou data? Máte jej správně nastavený s odpovídajícím APN podle vašeho operátora?
  • Problém se synchronizací s Google kalendář
    Aleš Sedláček2014-10-01 00:59:16
    V posledním týdnu začala zlobit synchronizace kalednáře. Některé události se nesynchronizovaly. Nedala se vysledovat logika které. Zkoušel jsem účet s kalendářem několikrát přidávat a odebírat. Stav je takový, že do minulosti se již všechny události zobrazují, ale do budoucnosti pouze události, které se pravidelně opakují, tedy byly zadány v minulosti. Přesah do budoucnosti je pouze jeden den. Zkoušel jsem se dívat v BB link na aktualizaci softvare, ale hlásí, že je to aktuální. Mám verzi 10.2.1.2977. Děkuji za jakékoli navedení co s tím.
  • Re: Problém se synchronizací s Google kalendář
    Administrator2014-10-01 08:31:31
    Dobrý den, a jaký kalendář se snažíte synchronizovat?
  • Re: Re: Problém se synchronizací s Google kalendář
    Aleš Sedláček2014-10-01 13:55:24
    Dobrý den, jedná se o kalendář na Google app. Po dalším stráveném čase s laborováním jsem docílil při ručním nastavení a použití typu komunikace CalDAV toho, že se synchronizují budoucí události od data první synchronizace. Bohužel, už zase ale ne ty minulé:) To je lepší stav, dá se to používat, ale ideál to není. Právě nespolupráce s Google kalendářem byl důvod proč jsem změnil telefon z BB 9700 na BB Q 10. Díky, hezký den, Aleš Sedláček
  • Re: Re: Re: Problém se synchronizací s Google kalendář
    Administrator2014-10-01 23:15:38
    Dobrý den, synchronizace s Google účtem (emaily, kontakty, kalendář) funguj jak na starších BlackBerry OS zařízeních (jako je Bold 9700) tak i na nových s OS BlackBerry 10. S podobným problémem jsme se již setkali a podle všeho je problém na straně Google. Navíc se to objevuje jen u některých účtů a výhradně u Google Apps. Zkuste všechny události z kalendáře Google vyexportovat. Následně je smazat a naimportovat znovu tak, aby proběhla zcela nová synchronizace. Jednom z našich zákazníků tento postup v minulosti pomohl.
  • Orange internet blackberry
    Jakub2014-09-11 19:49:37
    Dobrý deň mám otázku prečital som x recenzií googlil a blackberry 10 stači obyčanjý mobilný internet ale čo sa nestane pridem do Orange a tam mi pani povie že nato si treba špeciálne dokupiť internet to vážne to je v Orange tak máte skúsenosti alebo pani vôbec nevie o čom hovorí??
  • Re: Orange internet blackberry
    Administrator2014-09-12 10:19:23
    Dobrý den, bohužel v tomto případě opravdu paní v Orange nemá tušení o čem mluví. Stačí vám běžný internet v mobilu, opravdu nepotřebujete BlackBerry tarif.
  • Renner
    Boris2014-09-01 16:29:45
    Dobrý den, mám první Q10 a nemohu jen připojit k PC - PC nevidí zařízení. Dále se peru ze synchronizací kontaktů a kalendáře s Gmailu. Děkuji za pomoc.
  • Re: Renner
    Administrator2014-09-01 17:18:19
    Dobrý den, máte v počítači nainstalovaný software BlackBerry Link? Ohledně problémů s Gmailem musíte být trochu konkrétnější.
  • Re: Re: Renner
    Boris Renner2014-09-02 19:03:32
    aktualizoval jsem fw a nyní vše šlape jak má,.
    Děkuji za pomoc
    Boris Renner
  • BB Q10
    Lukáš2014-08-19 19:20:32
    dobry den chcem sa spytat ci je potrebne pri tomto telefone mat aktivovany internet pre BB ako pri starsich modeloch aby vsetky aplikacie korektne fungovali alebo uz funguje aj s beznym internetom
  • Re: BB Q10
    Administrator2014-08-20 12:18:20
    Pro tento, ani jakýkoliv jiný model s OS10 není BIS potřeba.
  • Gmail ověření
    Miroslav2014-08-04 07:37:21
    Dobrý den,
    mám dotaz, když používám u Gmailu dvoustupňové ověření, jde tento účet přidat do BB10? Myslím, pokud si vygeneruji v Gmail účtu kód pro BB, není s přidáním problém?
    Děkuji
  • Re: Gmail ověření
    Administrator2014-08-04 15:55:30
    Dobrý den, ano, BlackBerry si poradí i s Gmailem s dvoustupňovým ověřením.
  • FM radio
    Jana2014-08-06 19:53:36
    Dobry den,
    chtela bych se zeptat, jak je to s FM radiem. Dle specifikace prijem fm radia neumoznuje nebo neni uveden, ale cetla jsem, ze hardwarove to mozne je a vyssi verze softwaru 10 jej umoznila. FM radio je muj nutny pozadavek na telefon. Dekuji moc
  • Re: FM radio
    Administrator2014-08-07 12:36:13
    Dobrý den, BlackBerry Q10 má integrované FM rádio, které je dostupné od aktualizace OS 10.2 před mnoha měsíci.
  • info o appkach :D
    Týna2014-07-18 18:58:15
    Dobrý den,
    Můžu se zeptat kolik Mpix má přední kamerka
    A mohla bych poprosit o foto obchodu který tam je?
    Můžu se zeptat tento telefon chce ma 14-ti letá dcer už dluho myslíte si,že je to zbytečné ji to kupovat?
    předem moc děkuji za odpoveď ;)
  • Re: info o appkach :D
    Administrator2014-07-21 12:45:41
    Dobrý den, přední fotoaparát BlackBerry Q10 má rozlišení 2 Mpx a dokáže fotit velmi povedené fotografie a natáčet video HD rozlišení. Obchod s aplikacemi se jmenuje BlackBerry World, tam najdete spoustu aplikací zdarma i placených. BlackBerry však dokáže pracovat také s Android aplikacemi, o těch najdete více informací na www.bbczech.cz ...
  • Re: info o appkach :D
    Administrator2014-07-21 12:48:47
    Pro mladé lidi je velice důležité, aby si mohli psát s kamarády, být online na Facebooku, fotit a podobně a v tomto ohledu odvádí BlackBerry opravdu perfektní práci.
  • Re: Re: info o appkach :D
    Týna2014-07-22 15:38:02
    Moc děkuji za odpověď :)
    Nejdříve by jsem se ale na ten telefon chtěla podívat a ukázat ji ho ale ještě jsem ho v žádném obchodě neviděla.
  • email na centrum.cz
    Katka2014-07-16 22:12:39
    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda si k BBQ10 připojím účet z centrum.cz?
    děkuji
    Katka
  • Re: email na centrum.cz
    Administrator2014-07-17 10:40:46
    Dobrý den, ano, emailový účet Centrum lze do BB10 nastavit.
  • Re: Re: email na centrum.cz
    Katka2014-07-17 11:52:08
    Dobrý den, vůbec se mi to nezadařilo,stále to píše že spojení se servrem nebylo navázáno nebo něco podobného. Můžete mě prosím navést? když dám přidat mail, tak to nejde a mám to udělat přes rozšířené nastavení, a tam nevím co vybrat.

    děkuji
    katka
  • Re: Re: Re: email na centrum.cz
    Administrator2014-07-17 12:46:19
    Pokud nastavujete emailovou adresu skrze rozšířené nastavení, tak detaily k nastavení najdete v nápovědě k emailu Centrum.cz. Detaily nastavení jsou podobné jako u Outlooku. Pokud máte možnost zastavit se u nás na prodejně v Praze, rádi Vám s nastavením emailu pomůžeme.
  • programy
    Pavel2014-07-06 20:49:35
    Dobrý den. Je na Q10 offline navigace? Funguje smartmaps nebo offline turistické mapy.cz? Je na BB nějaký funkční správce podcastů?
  • Re: programy
    Administrator2014-07-07 09:55:03
    Dobrý den, offline navígací pro BlackBerry 10 je hned několik. To samé se týká podcastů, dostupná je spousta aplikací pro jejich správu. S mapami SmartMaps nemáme zkušenosti, doporučujeme se obrátit na diskuzní forum www.blackberryczech.cz
  • Aktualizace OS Blackberry
    Jarek2014-07-03 11:31:41
    Dobrý den, uvažuji o přechodu z androidu na BB. Pokud si koupím BB Q10 nebo Z10 jako v podstatě již starší přístroje, dostanou také aktualizaci na BB 10.3? Jak je na tom vlastně BB s aktualizacemi OS a dostupností na svá zařízení?

  • Re: Aktualizace OS Blackberry
    Administrator2014-07-04 13:23:24
    Dobrý den, všechny současné modely BlackBerry 10 získají update na operační systém ve verzi BlackBerry 10.3.x
  • podsvetleni
    Roman2014-06-21 20:30:53
    Dobry den,mam u Vas zakoupeny BB Q10 a rad bych se zeptal je-li mozne nastavit intenzitu jasu i jinde nez v Nastaveni-Jas.I kdyz ho dam na maximum zda se mi displej malo jasny. Porovnam-li to treba se Samsungem,tak jas displeje je jakoby byl nastaven na cca 50%. Mam jeste Bold 9900 a ten ma jasnejsi barvy nez Q10.Nevite cim to je a pripadne kde jeste se da v nastaveni jas navysit?
  • Re: podsvetleni
    Administrator2014-06-23 09:21:11
    Dobrý den, jas lze upravit pouze v Nastavení - Zobrazení, případně přes obrazovku rychlých nastavení (gesto z horního rámečku na domovské obrazovce). Jas je regulován částečně automaticky, ručně upravujete pouze jakousi průměrnou hodnotu. Na základě okolního osvětlení pak telefon upravuje jas ještě sám.
  • Re: Re: podsvetleni
    Roman2014-06-24 14:11:34
    Dekujju za odpoved.Jeste jeden dotaz,- --- telefon by si mel umel vybrat mezi datovym tarifem a siti Blackberry. Od operatora mame sluzbu Blackberry. V telefonu nikde nemohu najit moznost vyberu mezi sluzbou Blackberry a datovym tarifem.Budto spatne hledam nebo to telefon pozna automaticky?
  • Re: Re: Re: podsvetleni
    Administrator2014-06-24 15:10:57
    Operační systém BlackBerry 10 již nevyžaduje aktivní služby BlackBerry ba co víc, s tarifem BIS dokonce ani nefunguje. U vašeho operátora je třeba aktivovat si běžný internetový tarif.
  • Blackberry Q10
    Mirek2014-05-27 14:24:03
    Dobrý den, podporuje BB Q10 USB host? Díky..
  • Re: Blackberry Q10
    Administrator2014-05-27 14:54:43
    Dobrý den, BlackBerry Q10 nepodporuje funkci USB Host.
  • sync s Google
    Lancerman2014-05-06 10:38:36
    Dobrý den,
    mám dotaz k synchronizaci s google účtem - tedy Gmail, kontakty a kalendář. Funguje to u OS 10 jako např. exchange active sync, tedy, že se změny v kontaktech, kalednáři a v mailech objeví jak v mobilu, tak i ve webovém rozhraní de facto ihned (nebo v nějaké rozumné době, cca 15 minut)? Nebo např. mail přečtený v mobilu zůstává v gmailu jako nepřečtený, nebo schůzka přidaná v mobilu se na webu neobjeví?

    Děkuji,
    Mirek
  • Re: sync s Google
    Administrator2014-05-06 14:47:16
    Dobrý den, synchronizace dat s Exchange nebo s Google fungují v reálném čase, tzv. Push. Všechny změny se projevují oboustranně v řádu maximálně několika minut, většinou však okamžitě.
  • Re: Re: sync s Google
    Lancerman2014-05-06 15:17:18
    Díky za odpověď,

    poslední dotaz - mám kalendář jak na Google, tak i na MS Exchange. Není problém je oba zobrazit a odlišit v BB? BB jsem nikdy neměl a přecházím z Androidu po 5 letech ...
  • Re: Re: Re: sync s Google
    Administrator2014-05-06 15:20:43
    Ano, jednotivé kalendáře není problém barevně rozlišit.
  • Zvuk klávesnice
    OTTO2014-04-28 08:31:21
    Při zapnutém zvuku nemám zvuk klávesnice. Můžete mi poradit?
  • Re: Zvuk klávesnice
    Administrator2014-04-28 09:45:00
    Dobrý den, zvuková odezva hardwarových kláves není možná. Ostatně není ani nutná, to je jedna z výhod hardwarové klávesnice.
  • sync s Exchange
    Ludvík2014-04-07 12:12:54
    Dobrý den, mám v plánu koupit BB Q10, někde jsem však našel, že Blackberry 10 má problémy se sycnchronizací s Exchange 2003. Pro mně je to dost podstatné, u androidu to umí lecjaká plečka. Nevíte jak to doopravdy je? Děkuji
  • Re: sync s Exchange
    Administrator2014-04-09 17:52:25
    Dobrý den, tento problém se skutečně vyskytoval, ale s updatem operačního systému BlackBerry 10.2 se jej již podařilo odstranit a od té doby jsme žádný podobný problém nezaznamenali.
  • Zapnutí telefonu
    Eliška2014-03-31 09:24:35
    Dobrý den, jak dlouho trvá standardně zapnutí přístroje? Telefon mám cca 14 dní a už 2x se mi stalo, že se telefon sám vypnul, včera jsem chtěla použít foťák a bohužel, "aplikaci nelze spustit", takže jsem telefon chtěla vypnout a zapnout, ale než se telefon dostane do fáze, kdy mohu zadat PIN, trvalo to včera 10 minut, předtím snad i mnohem déle, což se mi zdá docela dost dlouho.
    Druhá, nepodstatná věc, se týká odeslání zpávy na FB, kdy při použití "entru" na klávesnici se zpráva neodešle, vždy se vyskytne chyba a zprávu nelze opakovaným odesláním odeslat, musím tedy zprávu napsat znovu a použít tlačítko "odeslat" přímo na FB, tedy odeslat přes displej. To mě ale tak netrápí jako to zapínání telefonu :-(
  • Re: Zapnutí telefonu
    Administrator2014-03-31 10:26:34
    Dobrý den, pravděpodobně se jedná o softwarovou chybu. Ujistěte se v první řadě, že máte aktuální verzi OS (Nastavení - Aktualizace OS; měla byste mít verzi OS 10.2.1) a případně také aktuální verzi aplikace Facebook (BlackBerry World - My World - Aktualizace). Pro jistotu můžete z telefonu zazálohovat pouze kontakty a fotografie, abyste o ně nepřišla, a telefon nechat kompletně smazat nebo přeinstalovat přes počítač.
  • verze OS
    Zdeněk2014-03-30 12:45:59
    Dobrý den

    Jakou verzi OS obsahuje Q10 při koupi?
    Za odpověď děkuji.

    Z.
  • Re: verze OS
    Administrator2014-03-31 10:24:14
    Dobrý de, vždy při prvním zapnutí telefon vyhledává na internetu nejaktuálnější verzi OS a automaticky se aktualizuje. Ihned po zapnutí tak máte vždy aktuální OS, toho času OS BlackBerry 10.2.1
  • telefónny reproduktor
    Jaroslav2014-03-08 10:12:57
    Dobrý deň.
    chcem vás poprosiť o informáciu. Dá sa u vás kúpiť telefónny reproduktor? Bohužiaľ mi spadol telefón a reproduktor mi začal skreslovať zvuk.
    Ďakujem za odpoveď.
    S pozdravom
    Lauko
  • Re: telefónny reproduktor
    Administrator2014-03-10 09:41:40
    Dobrý den, tento reproduktor u nás máme, ale bohužel ne vždy jeho výměna problém vyřeší. Telefon by bylo potřeba zaslat k nám na prodejnu přímo na servis.
  • Kompatibilita s navigací Sygic
    Martina2014-02-28 11:24:50
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli se dá na Blackberry Q10 stáhnout a používat navigace Sygic? Respektive pokud ji již mám na SD kartě na mobilu s Androidem, jestli mi pojede ve vašem mobilu BB Q10.
    Děkuji předem za odpověd.
  • Re: Kompatibilita s navigací Sygic
    Administrator2014-02-28 11:47:14
    Dobrý den, bohužel tuto informaci Vám nedokážeme potvrdit. Doporučujeme aplikaci přímo vyzkoušet na některém BB10 zařízení nebo se optat na diskuzním fóru BBCzech.
  • BB 9900
    Terka2014-02-07 09:38:54
    Bobrý den můžu se zeptat u blackberry bold 9900 se BIS platit už taktéž nemusí?
  • Re: BB 9900
    Administrator2014-02-07 22:54:20
    Dobrý den, BIS není potřeba pouze u nových zařízení s operačním systémem BlackBerry 10. U starších modelů se nic nemění.
  • Aplikace
    Kik2014-02-06 11:04:51
    Dobrý den,můžu se zeptat je v BB Q10 už i viber? :)
    A ještě ohledně poua musí se platit? :D pokud bych si uložila poua na SD kartu a poté ji vložila do BB fungovalo by to normálně?
    Jsem nováček jestli tomu dobře rozumím tak se už BIS platit nemusí? :3 :D
  • Re: Aplikace
    Administrator2014-02-06 17:04:29
    Dobrý den, Viber z neznámých důvodů ukončil vývoj aplikace pro BB10, ale na chatování lze použít port Android aplikace (hovory bohužel nejdou). Co se týče hry Pou, tak ta je pro BB10 ke stažení v BlackBerry World za jeden dolar, ale pokud budete mít již zakoupenou aplikaci na paměťové kartě, respektive její instalační soubor, můžete si jej nainstalovat přímo v zařízení. A informace o BIS máte zcela správné, již není nutné tuto službu mít aktivní. BlackBerry 10 zařízení fungují i s klasickým internetem do mobilu nebo přes WiFi.
  • OS 10.2 pre Q10
    Juraj2014-02-05 16:02:10
    dobry,

    chcem sa opytat mozno hlupu otazku, ale ked si u vas zakupim Q10, je mozne firmware okamzite aktualizovat na verziu 10.2.1.537?
  • Re: OS 10.2 pre Q10
    Administrator2014-02-05 16:21:13
    Dobrý den, dostupnost updatu se liší podle určitého regionu, operátora a dalších parametrů. Nedokážeme Vám zaručit, že po rozbalení Vám bude nabídnut update, můžeme Vám však zajistit aktualizaci zařízení přímo u nás na prodejně ještě před jeho odesláním. Samozřejmě bezplatně. Pokud budete mít o tuto službu zájem, stačí se zmínit v poznámce při samotné objednávce.
  • Viber
    Petra2014-02-05 15:06:18
    Dobrý den,
    chtěla jsem se zeptat, od kdy bude možno používat na Q10 aplikaci Viber?
    Děkuji za odpověď.
  • Re: Viber
    Administrator2014-02-05 15:55:41
    Dobrý den, bohužel s tímto dotazem se musíte obrátit na vývojáře aplikace Viber.
  • BIS
    pavel2014-02-03 14:09:06
    neuvažuje blackberry že zase obnoví funkci BIS
  • Re: BIS
    Administrator2014-02-03 14:34:59
    Dobrý den, tuto možnost BlackBerry již nezvažuje.
  • vypinanie mobilu
    Lodoviko2014-01-30 21:43:10
    Dobrý deň. Už viac krát sa mi stalo, že sa mi Q 10 po zasunutí do originál koženého púzdra Blackberry mobil úplne vypol. V čom môže byť chyba?.
  • Re: vypinanie mobilu
    Administrator2014-01-30 22:12:10
    Dobrý den, o takovém problému jsme zatím opravdu neslyšeli. Mohlo by se jednat o softwarovou závadu, vadnou baterii nebo něco vážnějšího. Doporučujeme telefon přeinstalovat nebo smazat do továrního nastavení, případně vyzkoušet jinou baterii. V nejhorším případě pak jedině reklamace.
  • Rezonancia NFC kontaktov
    Michal2014-01-23 02:09:21
    Dobrý deň,

    rád by som sa informoval, či zaznamenal niekto podobný problém. Pri vyťahovaní telefónu z púzdra a pri niektorých pohyboch je počuť rezonančné zvuky kontaktov NFC antény. Keď som dal dole zadný kryt, tak tie dva kontakty nie sú pevné. V zmysle takom, ako keby nejaká pružinka pod nimi povolila a majú vôľu pri pohybe a nemali taký prítlak na kryt. Snáď som sa vyjadril jasne. Telefón používam 3 týždne a možno to nie je zásadná vec, no priznávam, že som detailista.
  • Re: Rezonancia NFC kontaktov
    Administrator2014-01-23 09:21:20
    Dobrý den, mírná vůle u pinů NFC antény je zcela v pořádku.
  • Re: Re: Rezonancia NFC kontaktov
    Michal2014-01-24 15:58:41
    Zdravím Vás,
    pátral som trochu či sa nevyskytol podobný problém aj u niekoho iného a vysvitlo, že rezonančný zvuk nespôsobujú NFC piny, ale je to mechanizmus vo fotoaparáte a je to absolútne bežné aj pri iných zariadeniach, nielen BB. Informácia aj pre ostatných, keby sa to u niekoho vyskytlo.
  • nefunkcne prijimanie sms
    andrea2013-12-21 12:04:08
    Chcem sa spytat.. mam blackberry z10,asi tyzden mi nefunguje prijimanie sms, u operatora je vsetko ok,skusala som sim kartu v inom telefone a tam takisto je to v poriadku,viete mi prosim poradit kde by mohla byt chyba..dakujem.
  • Re: nefunkcne prijimanie sms
    Administrator2013-12-23 10:12:45
    Dobrý den, s tímto problémem jsme se již setkali. Pomohlo vyměnit u operátora SIM kartu za novou.
  • jazyk
    Peter2013-12-17 09:53:29
    Dobry den prajem. Menu je aj v SK jazyku alebo ,,len,, cestina ako pisu na inych strankach?
  • Re: jazyk
    Administrator2013-12-17 13:52:33
    Dobrý den, menu je kompletně v češtině. Psát lze však i slovensky.
  • Synchronizace s MS Outlook
    Pavel2013-12-01 21:03:38
    Uvažuji o Blackberry Q10, potřebuji zjistit informaci ohledně synchronizace - na iPhone mi funguje okamžitá synchronizace kontaktů, mailů, kalendáře a poznámek s MS Outlook přes iCloud. Okamžitá (nikoli aktualizace např. co 2 hod.), tzn., že po jakékoli změně např. v kontaktech v telefonu je tato změna během pár sekund automaticky provedena i v Outlook a naopak. Funguje to skvěle a určitě toto chci i na svém dalším telefonu. Umí to a bude to fungovat i na Blackberry Q10? Děkuji za radu.
  • Re: Synchronizace s MS Outlook
    Administrator2013-12-02 10:14:12
    Dobrý den, BlackBerry Q10 a OS BlackBerry 10 obecně Vám nabídne stejnou funkcionalitu rozšířenou ještě o spoustu dalších možností.
  • Problém po aktualizácii OS 10
    Jaroslav2013-11-27 18:05:26
    Po aktualizácii operačného systému došlo k tomu, že sa po reštarte začne napĺňať úložisko z 5,2 GB až na konečných 15,8 GB ... následne, nie je možné zobraziť prichádzajúce ani odchádzajúce hovory, a vlastne všetky náležitosti spojené s adresárom ... Urobil som aj kompletné vymazanie, napriek tomu to nepomohlo ...
  • Re: Problém po aktualizácii OS 10
    Administrator2013-11-27 18:13:26
    Dobrý den, o žádném podobném problému jsme zatím neslyšeli.Můžete nás kontaktovat emailem a popstá nám blíže celý problém? Hezký den, ShopBlackBerry
  • BES
    Maxo2013-11-20 00:00:06
    Zdravím Vás,
    Chcel by som sa informovať v akých jazykových mutáciách sa dá BES 10 stiahnuť a čo mi dá za výhody? Čo všetko dokážem robiť na BB keď si tento software nainštalujem?
  • Re: BES
    Administrator2013-11-20 10:28:12
    Dobrý den, BES 10 je software určený pro hormadnou správu zařízení, především určený pro firmy. Pro fyzickou osobu nemá BES10 žádný konkrétní přínos.
  • Re: Re: BES
    Maxo2013-11-20 22:40:15
    No a potom aký význam má mať potom tento software? Používame vo firme aj iOS a android. Myslel som že daný software aktualizuje poznámky, pripomienky, kontakty a aj kalendár so serveru. Viete mi ešte dať info či je možnosť natiahnuť certifikát pre zručený podpis x 544 do BB?
  • prenos dát
    mario2013-11-14 15:12:39
    Zdravím Vás, chcel by som sa informovať či vie niekto pomôcť s prenosom dát s BB 9900 na Q10. Cez Mac mi to nejde lebo Q10 nejde pod deskopom čo ide 9900 a keď som dal dáta na kartu Q10 mi ich nenašla no pri opätovnom založení karty do 9900 sa ma pýtal či chcem prenos spustiť, čim som si potvrdil že dáta sú tam.
  • Re: prenos dát
    Administrator2013-11-15 09:21:05
    Dobrý den, přenos dat mezi Bold 9900 a Q10 je potřeba udělat přes software BlackBerry Link. Najdete jej ke stažení přímo na stránkách BlackBerry.
  • Problém po aktualizaci OS na verzi 10.2.0.424
    Michael_762013-11-06 12:52:46
    Dobrý den, včera večer jsem provedl update OS na verzi 10.2.0.424. Kromě toho, že přinesla změnu všeho možného, nastal problém, že se u sms zpráv přestávají objevovat jména odesílatelů, byť se jedná o kontakty synchronizované s účtem gmail.com. Před aktualizací vše fungovalo... máte radu? díky md
  • Re: Problém po aktualizaci OS na verzi 10.2.0.424
    Administrator2013-11-07 11:16:51
    Dobrý den, s tímto problémem jsme se bohužel nesetkali. Jediná možnost, která nás napadá, je zazálohovat si důležitá data (kontakty apod) a telefon kompletně vymazat. Vymazání najdete v Nastavení - Zabezpečení
  • synchronizace mailů
    vbo2013-10-14 20:26:05
    Podle firemního IT má prý nová platforma Q10 a Z10 omezení, že zobrazuje/synchronizuje maily Enterprise Serveru pouze do stáří 1 týdne;
    připadá mi to jako extrémní krok zpět proti dosavadímu prohledávání mailů v podstatě bez omezení - je takové omezení od Blackberry? lze ho zrušit?
    Děkuji
  • Re: synchronizace mailů
    Zbyněk Pecháček2013-10-15 10:14:23
    Dobrý den,
    jako administrátor BES Vám mohu sdělit, že je to opravdu nesmysl. Volby jsou:
    1 den
    3 dny
    7 dní
    14 dní
    30 dní
    nekonečno.
    Pokud nemáte ve firmě implementovaný BES10 a telefon synchronizujete napřímo přes Active Sync, tak v rámci politiky Active Sync lze nastavit taktéž.
  • Re: Re: synchronizace mailů
    Jaro2013-11-02 12:46:52
    Kde je prosim mozne nastavit na b
    BBQ10 moznost nastavenia koklo dozadu sa maju synchronizovat maily a kalendar ?
    Dakujem za info

    Jaro
  • Re: Re: Re: synchronizace mailů
    Administrator2013-11-04 11:09:35
    Dobrý den, tuto možnost vidíte vždy při zadávání nového emailového účtu do zařízení.
  • klávesnice
    Radek Létal2013-10-04 11:32:13
    Nejsem znalcem QWERTY klávesnic BB, proto bych se rád zeptal, zda-li se dá zakoupit Q10 i s českými znaky na klávesnici - č,ř,ž,á,í,é apod. Nebo toto není v případě BB řešeno?
  • Re: klávesnice
    Administrator2013-10-04 11:36:28
    Dobrý den, přímo na klávesnici české znaky nenajdete. Samostatné české znaky píšete tak, že podržíte dané písmenko na klávesnici a na displeji si vám ukáží formy písmenka s diakritikou. Nicméně během psaní to dost často ani nepoužijete, protože BlackBerry 10 nabízí geniální prediktivní psaní, které za vás dokáže velice efektvně diskritiku doplňovat.
  • Re: Re: klávesnice
    Ivan2013-10-11 00:49:55
    Dobrý den, nejde přepnout alespoň v softwaru qwerty na qwertz? Díky
  • Re: Re: Re: klávesnice
    Administrator2013-10-11 09:45:32
    Dobrý den, zařízení nabízí klávesnci QWERTY a nelze ji nijak změnit.
  • Re: Re: Re: klávesnice
    Zbyněk Pecháček2013-10-15 10:19:22
    ´Bez ohledu na to, jestli máte verzi klávesnice qwertz nebo qwerty, tak v menu je možné rozložení měnit. Bohužel tato funkce stále nefunguje, snad bude brzy opraveno... V květnu jsem fyzicky tuto chybu ukazovat na Q5 jednomu technikovi z BB na Blackberry Live a koukal jak puk :D
  • Re: Re: Re: Re: klávesnice
    Administrator2013-10-15 10:43:23
    Ano, toto rozložení se tam skutečně nachází. Podle nás se však jedná pouze o "zapomenutou" volbu z dotykových verzí OS a nepředpokládáme, že by se u zařízení s hardwarovou klávesnicí dalo změnit rozložení kláves. Zajisté by to však byla velice užitečná možnost.
  • Vyčistenie pamäte RAM
    Gabriel2013-09-30 21:10:08
    Dobrý deň, mám smartphone BB Q10 a bohužiaľ som ešte neprišiel na to ako vymazať RAM. Vie mi prosím niekto poradiť. Ďakujem
  • Re: Vyčistenie pamäte RAM
    Administrator2013-10-02 14:28:21
    Dobrý den, operační systém BlackBerry 10 dokáže RAM spravovat samostatně a není nutno ji čistit manuálně.
  • Problém s 3G síti na q10
    Olda2013-09-25 20:06:49
    Dobrý den,
    chtěl jsem se zeptat jestli jste se nesetkali s problémy na q10 s 3g síti. Už tři dny se mi telefon neprehodi na 3G i tam kde jsem ji normálně měl. Operátor je o2 dříve bez problému. Nevíte co sítím ??
    Děkuji za radu.
  • Re: Problém s 3G síti na q10
    Administrator2013-10-07 09:41:56
    Dobrý den, bohužel s tímto problémem jsme se ještě nesetkali. Zkontrolujte, že máte aktuální software nebo že v nastavení nemáte síť 3G vypnutou. Také by stálo za vyzkoušení vložit do telefonu jinou SIM kartu a otestovat to s ní.
  • Skype a Android
    Šimon Hradní2013-09-25 15:52:20
    Dobrý den,
    Je pro Q10 už dostupný Skype? A jak to je s kompatibilitou s Androidem? Někde jsem četl, že Q10 resp OS10 je s Androidem plně kompatibilní (resp. s aplikacemi pro Android). Je to tak?
  • Re: Skype a Android
    Administrator2013-09-25 16:40:56
    Dobrý den, aplikace Skype je pro BlackBerry 10 dostupná již několik měsíců. Co se podpory Android aplikací týče, tak ano - BlackBerry 10 skutečně dokáže pracovat s Android aplikacemi. Více informací o podpoře Android aplikací najdete na webu BlackBerryCzech
  • gmail
    Pavla2013-09-23 18:29:59
    Dobrý den, mám sice nastavený v BBQ10, ale pokud maily odesílám nebo čtu přímo v gmailu (tedy ne přes BB), v BB se mi neobjeví (tj v BB vidím pouze ty, které jsem přečetla či napsala a odeslala přímo z BB). V mém starém BB vše perfektně fungovalo, takže to nemůže být problém v nastavení gmailu (a stejný problém mám i s dalším účtem, centrum.cz). Oproti tomu Outlook funguje.

    Dále bych se ráda zeptala, jak měnit jazyky, jimiž píšu: používám často ruštinu a potřebuji v ní na maily odpovídat. Zatím ale jediné, na co jsem přišla, je, že abych tak mohla činit, musím jít do nastavení a dočasně přepnout jazyk celého BB - přitom ale v nastavení mám uloženo, že aktivované jazyky zadávání mám 3 (čj, aj, rj)...

    Díky!!!
  • Re: gmail
    Administrator2013-09-24 09:21:00
    Dobrý den, bohužel problém se synchronizací Gmail účtu jsme nezaznamenali. Já i kolegové máme každý několik Gmail účtů v modelech Q10 a Q5 a synchrnizace doručení a odchozí pošty funguje naprosto korektně. Dokonci koncepty se přenášejí mezi telefonem a serverem a naopak. Doporučuji tedy jedině zkusit účet odstranit a nastavit znovu, případně aktualizovat OS v telefonu. Emailový účet Centrum pravděpodobně takto nerozchodíte, neboť je to velmi zastaralé a zkostnatělé emailové řešení.Co se týče jazyka, tak telefon mezi nimi přepíná automaticky sám. Pokud chcete ručně přepínat mezi jazyky, tak stačí stisknout klávesy Alt a Enter a tím přepnout jazyk zadávání.
  • Telefón ako modem pre notebook
    Ľuboš2013-09-22 12:54:10
    Dobrý deň,

    o pár dní si zakúpim Q10 aj so službou mobilného internetu. Chcem sa opýtať, akým spôsobom môžem prepojiť tento telefón s notebookom kvôli pripojeniu na internet.

    Ďakujem za odpoveď.

    Ľuboš
  • Re: Telefón ako modem pre notebook
    Administrator2013-09-23 09:18:14
    Dobrý den, BlackBerry Q10 ze sebe dokáže vytvořit Wi-Fi Hotspot, což bude v případě připojení notebooku k internetu pravděpodobně nejlepší varianta.
  • Whats App
    Petr2013-09-22 10:09:59
    Chtěl bych se zeptat, zda-li v BB Q10 funguje Whats App, případně Viber. A jestli je nainstalovaný přímo od výrobce, nebo jestli je potřeba dodatečně doinstalovat.
    Předem díky za odpověď
  • Re: Whats App
    Administrator2013-09-23 09:19:03
    Dobrý den, aplikace WhatsApp je pro BlackBerry 10 dostupná přímo v obchodě s aplikacemi. Viber je oznámen k vydání na konci října.
  • DOSTUPNOST BB Q10 BLACK
    Jiří Škoda2013-09-20 10:16:47
    Dobrý den,

    uvažuji o zakoupení telefonu BB Q10 v černé barvě. Kdy bude dostupný?

    Děkuji
  • Re: DOSTUPNOST BB Q10 BLACK
    Administrator2013-09-20 10:37:27
    Dobrý den, telefony bychom měli naskladnit opět příští týden, možná již v pondělí
  • Porucha BB Q10
    Ivana2013-08-19 10:11:38
    Dobry den, moje blackberry Q10 ma zrejme poruchu. Vola mi kontakt menom napr. Jozko Mrkvicka s cislom 0901010101 a v historii telefonatov mam zrazu meno Janko Novotny s cislom 0901010101, ale ked si rozkliknem Janka Novotneho v kontaktoch, ma tam svoje cislo ulozene povedzme 0909999999. V com moze byt problem, ako ho odstranit? je to neprijemne, lebo neviem kto mi volal, ked spätne pozriem do historie. Dakujem
  • Re: Porucha BB Q10
    Administrator2013-08-29 14:00:31
    Dobrý den, s touto závadou jsme se již setkali a pomohlo přehrání OS. Návod a OS ke stažení najdete na stránkách BBCzech
  • dostupnost + oficiální české distribuce
    frankie2013-08-07 12:58:23
    Dobrý den,

    q10 v černé barvě se velice rychle vyprodal, kdy bude opět k dostání? Není ani na kamenné prodejně??

    Můžete mi prosím osětlit výhody telefonu pocházejícím s ofic. české distribuce? Pokud by byly signifikantní, velice rád bych vás nákupem podpořil, děkuji
  • Re: dostupnost oficiální české distribuce
    frankie2013-08-10 11:46:17
    budu moc rád za odpověď.
    Děkuji
  • Re: dostupnost oficiální české distribuce
    Administrator2013-08-13 09:48:23
    Dobrý den, v posledních letech se zásluhou mobilních operačních systémů pomalů stírají rozdíly mezi zařízeními z oficiální distribuce a z tzv. šedého dovozu. Například problémy s chybějící češtinou už dnes takřka nepotkáte. Stále však platí, že například aktualizace OS u zařízení, která nejsou určená pro český trh, může být komplikovaná. V případě jakýchkoli problémů pak řešíme případné složitější reklamace přímo s firmou BlackBerry a vy se tak můžete spolehnout, že se Vašemu případu vždy bude věnovat specializovaný technik přímo z BlackBerry a ne žádný neautorizovaný servis. K tomu navíc nabízíme 100% uživatelskou podporu od našich zkušených proškolených asistentů.Co se týče dostupnosti zařízení, tak se vždy snažíme o znovunaskladnění maximálně v horizontu jednoho týdne.
  • Problém s priradením zvonenia ku kontaktu
    Jaroslav2013-07-24 22:51:22
    Mám problém s priradením individuálneho zvonenia ku kontaktu... Pokiaľ postupujem podľa návodu a po otvorení kontaktu a vojdení do menu vyzvánecí ton a oznamení .. otvoria sa iba 3 možnosti: 1) výchozí, 2) Vypnuto a 3) Active (čo je pravdepodobne meno toho tónu) ale nie je tam možnosť rozbaliť ostatné zvuky ktoré su v mobile... Robím niekde chybu ja, alebo je to problém softvérový? ďakujem
  • Re: Problém s priradením zvonenia ku kontaktu
    Administrator2013-07-25 09:23:37
    Dobrý den, Vás postup je zcela správný, pravděpodobně jste pouze přehlédl, že nabídka Výchozí/Vypnuto/Active se dá ještě posouvat směrem dolů, kde si můžete vybrat další tóny nebo zvolit jakýkoliv tón uložený v zařízení.
  • Dostupnost
    Mike2013-07-23 22:14:59
    Dobrý den,
    u tohoto produktu je napsáno, že bude naskladněn dne 17.7.2013.. Avšak je tam také, že je "na objednání". Rád bych se tedy zeptal, zda máte tento produkt na skladě a pokud ne, tak kdy by měl být dostupný. Děkuji mnohokrát.
  • Re: Dostupnost
    Administrator2013-07-24 14:22:00
    Dobrý den, uvedené datum naskladnění bylo pouze zaseknuté v systému. Aktuální datum by mělo být správně.
  • Dostupnost
    Daniel2013-07-10 17:28:10
    Dobry den, jaka je dodaci lhuta kdyz telefon dnes objednam? Dekuji
  • Re: Dostupnost
    Administrator2013-07-10 17:43:10
    Dobrý den, informaci o znovunaskladnění najdete přímo na kartě produktu. Pokud je produkt skladem, tak je dodání do druhého, maximálně do dvou dnů.
  • dotaz MMS
    Renca2013-07-04 15:03:57
    Dobry den,
    mam problem s nastavenim MMS pro Q10, dle Vodafonu mam vse v poradku nastaveno a aktivovano a problem je tedy v telefonu. Mohli byste mi poradit, v cem by mohl byt problem, ze nelze posilat a ani prijimat MMS? Moc diky
  • Re: dotaz MMS
    Administrator2013-07-08 11:05:17
    Dobrý den, zkontrolujte nastavení SMS a MMS v BlackBerry Hub - Nastavení
  • Synchronizace s MS Exchange Serverem
    Juraj 2013-07-02 13:28:00
    Dobrý den. Rád bych se zeptal, jestli na novém BB Q10 s obyčejným internetem v mobilu od O2 nebo T-Mobile bude fungovat synchronizace emailů, kalendáře atd. s MS Exchange serverem, který používáme pro firemní komunikaci? Bez BES for MS Exchange. Děkuji za odpověď.
  • Re: Synchronizace s MS Exchange Serverem
    Administrator2013-07-02 13:34:48
    Dobrý den, model Q10 Vám bude plně fungovat s klasickým internetem do mobilu.
  • Re: Re: Synchronizace s MS Exchange Serverem
    Juraj2013-07-02 13:39:52
    Děkuji za odpověď, ale předse se zeptám. v O2 mi technik řekl, že ke komunikaci s MS Exchange u Q10 stejně potřebuji jejich BIS nebo BES a k tomu Blackberry Server for MS Exchange (nebo tak něco). Prostě stejně jako u starších BB. ... Co vy na to?
  • Re: Re: Re: Synchronizace s MS Exchange Serverem
    Administrator2013-07-02 15:29:50
    Naše odpověď je jednoduchá - O2 technik evidentně neví o čem mluví. Nechte se přepojit na někoho kompetentního a ten Vám potvrdí, že BIS/BES tarif není potřeba pro provoz BB10.
  • Připojení počítače k internetu přes Q10
    Vaclav Kadlec2013-06-14 01:01:58
    Dobrý den, dá se přes Q10 připojit k internetu notebook nebo počítač? (třeba přes USB nebo bluetooth) Děkuji.
  • Re: Připojení počítače k internetu přes Q10
    Administrator2013-06-17 09:23:17
    Dobrý den, BlackBerry Q10 dokáže vytvořit samostatný WiFi Hotspot, takže se k internetu můžete připojit skrze WiFi.
  • BIS
    Norbert2013-06-12 15:15:02
    Dobrý den. Mám cca 4 účty přes BIS. Jakým způsobem bude probíhat synchronizace kalendáře a emailů, když OS 10 nemá již zmiňovaný soft?. Děkuji
  • Re: BIS
    Administrator2013-06-13 09:17:25
    Dobrý den, BIS je pouze datový tarif u operátora, který byl nutný pro správnou funkčnost emailů u starších zařízení. BlackBerry 10 již tento tarif nepotřebuje, stačí klasický internet do mobilu a bude vám fungovat jak synchrnonizace kalendářů tak emailů. Samozřejmě s odpovídajícím emailovým účtem.
  • výměna mobilů
    Pavel2013-06-11 15:52:39
    Dobrý den. Mám BB9780 Chci si koupit Q10. Jakým způsobem převedu všechna data, případně nastavení do nového telefonu ( kontakty, nastavení emailů, atd )
  • Re: výměna mobilů
    Administrator2013-06-12 09:07:46
    Možnost přenesení dat z Vašeho telefonu je možné přes BlackBerry Link (http://us.blackberry.com/support/transferring-to-bb10-device.html).
  • QWERTY a diakritika
    SDF2013-05-31 07:25:31
    Dobrý den, rád bych se zeptal, jak je to s rozložením klávesnice a podporou českých znaků. Pokud se nepletu, tak verzi QWERTZ nabízejí pouze operátoři a vy to máte verzi s rozložením QWERTY (což je moc dobře). Jak je to ale se psaním českých znaků, například v mailu nebo dokumentu. Na Symbianových Nokiích byla daní za přístupnost českých znaků rozložení QWERTZ, a proto by mě zajímalo, jak se píšou české znaky tady u toho konkrétního modelu, který má mít rozložení QWERTY.
  • Re: QWERTY a diakritika
    Administrator2013-05-31 11:52:53
    Dobrý den, diakritika je vyřešena naprosto skvěle. Můžete využít navrhování slov přímo na displeji, což považujeme za vůbec nejlepší řešení diakritiky, které jsme kdy u QWERTY zařízení viděli. Vámi napsané slovo vám telefon automaticky nabídne přímo s dolpněnou diakritikou v různých tvarech (např. byt, byť, být...) a jediným kliknutím doplníte diakritiku do celého slova podle vašeho uvážení. Telefon se samozřejmě učí nová a nová slova a abyste mohl zadat nové slovo s diakritikou, tak stačí podržet konkrétní klávesu a na displeji se opět obejví všechny tvary písmene kde vyberete přesně to, které hledáte. Je to opravdu velice rychlé a pohodlné.
  • Diakritika na Q10?
    František2013-05-30 19:55:07
    Dobrý den, ten dotaz tu již padl, ale padl dříve, než jste mohli zařízení vyzkoušet. Nyní jak pevně věřím, jste zařízení již mohli vyzkoušet, tak bych rád znovu položil dotaz na psaní s českou diakritikou na modelu Q10? Lze to a jak je to řešené prosím? Předem děkuji za odpověď.
  • Re: Diakritika na Q10?
    Administrator2013-05-31 11:53:36
    Viz. výše.
  • Podpora agregovaných účtů z Outlook.com
    SDF2013-05-30 10:23:51
    Dobrý den,

    Mám dotaz. Když si v novém systému BB10 budu stahovat kontakty z účtu na Outlook.com, jak se mi tam zobrazí? Na Outlook.com a údajně i na WP8 už se sychronizují agregované kontakty -> tedy jeden kontakt s inforamacemi z LinkedInu, Google+, Twitter, Skypu a Facebooku. Když ale sychronizuji například Nokii se Symbianem, tak se mi natáhnou k jedné osobě například tři kontakty, každý za kažou sociální síť. Konzistence se udrží a používat je je také možné, ale zajímalo by mě, jak to funguje i BB10. Na internetu jsem nic, co by mi jednoznačně odpovědělo, nenašel. Jediná informace, kterou mám je, že BB10 spolupracuje s účty Outlook.com a podporuje ActiveSync.

    Díky za odpověď.
  • Re: Podpora agregovaných účtů z Outlook.com
    Administrator2013-05-30 11:30:48
    Dobrý den, co se týče synchronizace s Outlook.com, věc se má takto. Do telefon se vám stáhne přesně to, co máte uložené ve službě Outlook. Na samotné službě Outlook.com se neukládají detaily o sítích LinkedIn, Facebook, Twitter a podobně. Vidíte tam pouze detaily kontaktu jako je jméno, telefony, emaily, adresy, poznámky atd atd. Samotné propojení kontaktu se sociálními sítěmi probíhá až v samotném zařízení, které na základě porovnání jednotlivých detailů kontakty slučuje a podobně. Takto to funguke jak u WP, tak u Androidu nebo BB10.
  • Re: Re: Podpora agregovaných účtů z Outlook.com
    SDF2013-05-30 15:40:38
    Outlook.com obsahuje aplikaci People (předopkládm, že odpovídá aplikaci Lidé, pokud je v češtině) a v této aplikace se zobrazují nejenom kontakty uložené v adresáři, ale jsou tam zobrazené i kontakty například ze sítě LinkedIn. Když najedu na nějaký kontakt, který mám v adresáři a zároveň tato osoba má profil na LinkedIn, informace z LinkedInu jsou zobrazeny společně s informacemi uloženými v adresáři. Pokud se připojím například z MS Office Outlook přes ActiveSync, tak mi to natáhne dva kontakty – jeden například s telefonním číslem a mailem, druhý s informacemi o firmě, ve které pracuje (z LinkedInu). Jak se BlackBerry bude chovat v tomto případě? Natáhne to pouze adresář, nebo i ty další kontakty. A jak funguje to propojení se sociálními sítěmi v tom telefonu? Dokázal by pak tyto zmultiplikované kontakty sjednotit nebo bych tam měl ten kontakt dvakrát, ale se všemi informacemi.

    Děkuji.
  • Re: Re: Re: Podpora agregovaných účtů z Outlook.com
    Administrator2013-05-30 17:19:00
    Toto je čistě vlastnost samotné služby Outlook.com. Do telefonu se však pošlou pouze klasické údaje o kontaktu a to i do WP. Propojení kontaktu se sociálními sitěmi v TELEFONU probíhá až v samotném zařízení. Telefon vám nemůže nabídnout stav na FB, poslední Tweet nebo stav na LinkedIn pokud nebudete v těchto aplikacích přihlášen v samotném telefonu. Ten následně porovnává kontakty z jednotlivých zdrojů a následně je skládá do karet kontaktů v Adresáři. Každá taková karta může být složena z vícero kontaktů - detail z Facebooku, z Outlooku, z LinkedIn apod. V telefonu se však kontakt tváří jako jeden.
  • QWERTZ
    Petr2013-05-29 16:13:08
    Dobrý den,
    dnes jsem byl nucen si z firemních důvodů koupit Q10 u T-mobile a je ve variantě QWERTZ. Překvapila mě i cena - 14.699,-. Máte tušení jak je to možné? Celou dobu bylo komunikováno, že qwertz již u Q10 nebude.
  • barva
    kocka2013-05-29 09:56:35
    Dobrý den, myslíte si, že bude také v růžové, nebo červené barvě???
  • Re: barva
    Administrator2013-05-29 12:10:48
    Dobrý den,Q10 je k dispozici jenom v černé a bílé barvě. U připravovaného modelu Q5 budou podle BlackBerry k dispozici i další barevné varianty.
  • emailove ucty
    David2013-05-27 12:51:17
    Dobry den, mam novy Q10 od ctvrtka a jsem nadseny. Mam vsak jeden problem, pokud se premistim na jinou wifi, odpoji se mi nektere emailove ucty (mam jich 6) a vyzaduji znovu zadat heslo..... Zaroven se mi vypnou nektere ucty v Blackberry hub.....
    Jak je to mozne? Delam chybu v nastaveni?
    Dik za odpoved, David
  • Re: emailove ucty
    Administrator2013-05-29 15:02:08
    Dobrý den, bohužel s tímto problémem jsme se zatím nesetkali. Vyzkoušel jste účty odstranit a znovu přidat? Děje se to pravidelně nebo nahodile? Pravděpodobně bychom museli tento problém přímo vidět abychom se mohli pokusit Vám pomoct.
  • Blackberry pro Čr
    Petr2013-05-25 17:42:24
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat přístroj který prodávate (q10) je v češtině? je určen kompletně pro ČR (email, frekvence atd.)? Nebudu mít problém s nějakým nastavením pro ČR?
    Děkuji moc za odpověď
  • Re: Blackberry pro Čr
    Administrator2013-05-26 21:19:14
    Dobrý den, veškeré přístroje v naší nabídce jsou oficiálně určené pro český trh a jsou kompletně v češtině.
  • Re: Re: Blackberry pro Čr
    SDF2013-06-10 12:42:27
    Dobře, ale je možné mít uživatelské prostředí přepnuté do angličtiny a přitom stále mít možnost psát české texty?
  • Re: Re: Re: Blackberry pro Čr
    Administrator2013-06-10 14:21:26
    Ano, je to možné. Více-jazyčné prostředí má BlackBerry 10 zvládnuté perfektně.
  • Herbst
    Marek2013-05-25 07:34:19
    Dobrý den, mám prosím tři otázky k BB Q10, které jsem zakoupil u Vás. První otázka: u předchozích typů BB (bold a ostatní) notifikační led blikala zeleně při připojení na síť - identifikovala dostupnost signálu. U tohoto přístroje tomu tak není - nedá se nějak zapnout? V nastavení jsem nenašel. Druhá otázka se týká loga T-mobile při startu a vypínání - dá se prosím nějak odstranit? A konečně třetí: četl jsem, že sá dá přepínat BB mezi pracovním a soukromým prostředím, tuto možnost jsem nikde nenašel...

    Děkuji
  • Re: Herbst
    Administrator2013-05-25 09:57:25
    Dobrý den, rádi se pokusíme na Vaše dotazy odpovědět. 1) Notifikační dioda signalizující pokrytí bohuižel v BB10 nemá nastavení. Alespoň prozatím. 2) V telefonu jsou nahrána loga všech operátorů, jejich zobrazení při zapínání/vypínání nelze vypnout. 3) Funkce, kterou máte na mysli, se nazývá BlackBerry Balance. Aby vám byla tato možnost zpřístupněna, je třeba být napojen na infrastrukturu BES 10.
  • Re: Herbst
    horak2013-05-30 18:54:19
    Další omyl: brandovaný software s logem operátora lze snadno přehrát nebrandovaným softwarem od výrobce. Jak jsem takto rušil logo Vodafone na Nokia. Ovšem něco to stojí. Výhody myslím převažují.
  • Re: Re: Herbst
    Administrator2013-05-30 22:49:02
    Dobrý den,jestli je telefon BlackBerry brandovaný, není možné ho přehrát a jednoduše udělat nebrandovaným. Bylo to možné jenom do modelu Curve 8900. BlackBerry není Nokia.
  • Re: Re: Re: Herbst
    Marek2013-07-17 15:36:15
    Dobrý den, vracím se k otázce brandu telefonu. Telefon jsem zakoupil u Vás - na předobjednání. Do dnes i při aktualizaci se mi při vypnutí a zapnutí telefonu objevuje logo T-mobile.... Jak je to možné? Prodali jste mi verzi brandovanou? Já jsem jí ale nechtěl, proto jsem si koupil BB u Vás... Důležité je říci, že pužívám standardně T-mobile kartu. Pokud vložím kartu O2, nezobrazí se žádné logo operátora, ale pouze logo BB. Druhá otázka souvisí s novým upgradem operačního systému. Nevíte prosím kdy bude uvolněna oficiálně?

    Děkuji za odpovědi
  • Re: Re: Re: Re: Herbst
    Administrator2013-07-18 10:50:32
    Dobrý den, BlackBerry jako takové již neprodává žádné brandované verze svých zařízení s OS BlackBerry 10. Vyřešilo to však trochu jinak a to tím, že v paměti zařízení jsou uložena loga mnoha operátorů z celého světa a podle vložené SIM karty telefon zobrazí logo konkrétního operátora. CO se týče updatu OS, tak očekáváme větší update na konci léta.
  • Gmail
    Viet2013-05-24 20:24:36
    Dobry den, mam problem s pridanim gmail uctu na svym Q10, muzete mi poradit?
  • Re: Gmail
    Administrator2013-05-25 09:52:38
    Dobrý den, pokud nás více zasvětíte do svého problému, určitě se rádi pokusíme pomoci.
  • dotaz ...aplikace atd.
    adam 2013-05-24 14:28:16
    Zdravim .. takze dneska rano mi Q10 prislo .. je bozi ... senzacni .. uplne miluji ten novy sfotware ... jede slape ...a pouha hodka uzivani ...a uz mi sedlo ....chci se ale zeptat......Viber a Instargram ... bude ho mit q10 ? myslel jsem ze v blackberry worldu uz budou .. ale nejsou .dekuji za dotaz ...a dekuji blackberry shopu za skvelou komunikaci a dodani zbozi ... mam radost :)
  • Re: dotaz ...aplikace atd.
    Administrator2013-05-24 15:35:12
    Dobrý den, jsme velmi rádi, že jste s telefonem spokojen. Co se týče poptávaných aplikací, tak Viber je v současnosti ve vývoji a měl by vyjít v řádu několika týdnů jako nativní aplikace. Co se Instagramu týče, tak zde bohužel není zatím žádná zpráva o tom, že by se oficiálně připravovala verze pro BlackBerry 10, naštěstí však můžete využít verze Instagram pro Android. Více informací o Instagramu najdete na webu BBCzech.
  • Obsah balení
    Vladimír Nikl2013-05-23 09:39:01
    Dobrý den, mohl bych se prosím zeptat, co vše je součástí balení a zejména zda je součástí i originální BlackBerry pouzdro, jako tomu bylo u modelu Bold 9900? Díky, Vladimír Nikl
  • Re: Obsah balení
    Administrator2013-05-23 09:50:27
    Dobrý den, součástí balení jsou jenom sluchátka, pouzdro bohužel ne.
  • Šifrování dat BES či BIS
    Josef Pesl2013-05-22 20:43:20
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda bude na novém BB Q10 běžet šifrovaný přenos dat (Blackberry messaging) BES či BIS, nebo se bude jednat pouze o obyčejný smartphone? Děkuji za odpověď.
  • Re: Šifrování dat BES či BIS
    Administrator2013-05-23 11:00:18
    Dobrý den, ačkoliv BB10 již nepotřebuje speciální tarify BIS/BES, tak BlackBerry Messenger stále funguje šifrovaně skrze vlastní infrastrukturu. Pokud potřebuje kompletně šifrovanou komunikaci, je třeba mít vlastní řešení BES10.
  • dostupnost
    david cernohorsky2013-05-22 07:10:25
    dobry den, zitra, tj 23. mate naskladnit Q10, bude mozne telefon na prodejne ihned zakoupit, nebo mate vse uz dopredu rezervovane? diky
  • Re: dostupnost
    Administrator2013-05-22 09:20:40
    Dobrý den, na prodejně bude model Q10 dostupný až 24. května. Dnes jej sice budeme naskladňovat, ale budeme přednostně vyřizovat předobjednávky.
  • počet ks skladem
    Dan2013-05-20 16:18:26
    Dobrý den, kolik ks budete mít skladem a k prodeji, případně kolik jich budete mít kromě telfonů připravených pro předobejdnatele ? děkuji
  • Re: počet ks skladem
    Administrator2013-05-20 21:11:05
    Dobrý den, zásoby Q10 budou dostatečné.
  • Reška
    Jaroslav2013-05-17 15:00:48
    Dobrý den,

    je v balení telefonu SD karta?

    díky

    JR
  • Re: Reška
    Administrator2013-05-17 15:33:56
    Dobrý den, BlackBerry Q10 má 16 GB vnitřní paměti, paměťová karta v balení není.
  • smazaná otázka ?!
    Sluzebník2013-05-15 23:46:04
    Tak otázka, na kterou jsem se ptal jste smazali (kterou verzi prodáváte).
    Nechápu proč to nenapíšete?
    Když chci utratit přes 16 tisíc, tak bych chtěl vědět, kterou verzi LTE bude podporovat.
  • Re: smazaná otázka ?!
    Administrator2013-05-16 00:05:25
    Dobrý den, omlouváme se, Váš dotaz jsme smazali omylem. Všechny verze BlackBerry Q10 disponují podporou LTE a jsou hardwarově totožné, rozdíly jsou pouze v lokálních frekvencích LTE.
  • Ambrozova
    Denisa 2013-05-10 14:19:44
    Dobrý den,
    odjakživa používám iPhone, teď mě ale uchvátila Q10 a rozhodla jsem se změnit značku. Mám ale obavy z toho, jak si po jednoduchém ovládání od Applu zvyknu na BB? Nic o těchto přístrojích nevím, a to mě dost děsí.. Existuje v ČR nějaká originální prodejna, nebo alespoň místo se školeným personálem pro BB? Chci se vyhnout tomu, že přijdu někde do Tmobilu a spol., kde obsluha bohužel nerozumí ničemu, odejdu sice s telefonem, ale doma se zblázním, jelikož jsem technický antitalent. Předem díky za odpověď.
  • Re: Ambrozova
    Administrator2013-05-10 14:37:35
    Dobrý den, operační systém BlackBerry 10 je velice jednoduchý a intuitivní a troufáme si tvrdit, že byste rozhodně neměla mít s přechodem žádný výraznější problém. Na naší prodejně v Praze na Vinohradech Vám náš školený personál samozřejmě rád odpoví na všechny dotazy, samotné zařízení BlackBerry Q10 budeme mít na prodejně k prohlédnutí 22. května.
  • fotoaparát
    Janny2013-05-06 23:57:19
    Dobrý den, mám dotaz ohledně fotoaparátu...k BB mam hluboky vztah. Chci si poridit ten nejlepsi.. a tak se chci zeptat zda je to Q10 a nebo Z10 a zda je velky rozdil mezi nimi a v cem?? Predevsim mi jde o fotak - jak rychle foti, jak foti v seru, ve tmě, jak je to s focenim rychlych okamziku apod.
    Dekuji za odpoved.
  • Re: fotoaparát
    Administrator2013-05-07 10:06:09
    Dobrý den, pokud vám jde hlavně o fotoaparát, tak bych se přikláněl spíše k modelu Z10. Samotný čip fotoaparátu i funkce jsou totožné, stejně tak kvalita fotografií je stejná, ale u Z10 jistě využijete větší displej při prohlížení a práci s fotografiemi. Fotografování je velmi rychlé, fotografii lze pořídit do 5 sekund od odemčení telefonu, na focení rychlých okamžiků se pak hodí například sekvenční snímání nebo funkce Time Shift. Čip má světelnost F/2.2, takže i za horšího osvětlení dokáže pořídit slušné snímky.
  • SIM
    Jan Pekárek2013-05-04 16:27:11
    Jaká je v přístroji SIM? Bude k dostání s QWERTZ klávesnicí?
  • Re: SIM
    Administrator2013-05-06 14:07:07
    Dobrý den, v telefonu je karta typu micro SIM. Dostupný bude pouze model s QWERTY klávesnicí.
  • Re: SIM
    vaclav horak2013-05-29 18:07:17
    doplňuji, že QWERTZ klavesnice jsou bezne v Nemecku resp.u ceskych dodavatelu, kteri kupuji ve velkem.
  • Re: Re: SIM
    Administrator2013-05-30 18:09:32
    Dobrý den, mimo operátorů není možné koupit (ani velkoobchodně) QWERTZ verzi, která by byla určená pro náš trh. Je tomu tak již více než 2 roky. Jestli se k Vám dostal Bold 9900 nebo jiný v QWERTZ verzi bez brandingu operátora, jedná se o zařízení distribuované pro německý trh.
  • Flagship
    XYZ2013-04-30 12:27:18
    BB Q10 neni vlajkovou lodi vyrobce... odkud berete info, ze je to vlajkovy lod BlackBerry?
  • Re: Flagship
    Administrator2013-04-30 13:41:28
    Dobrý den, který jiný model by mě být podle vás vlajkovou lodí výrobce, když ne nejnovější zařízení s nejvýkonnějším hardwarem, skvělým jemným displejem, novým OS, precizní konstrukcí a především s legendární QWERTY klávesnicí? BlackBerry mělo vždy vlajkové lodě vybavené QWERTY klávesnicí, viz. například model Bold 9900 vs. Torch 9860 - velice podobně vybavené přístroje a vlajková loď byla Bold 9900.
  • USB host
    JHj2013-04-22 13:29:58
    Dobrý den, budou umět nová Blackberry připojit prostřednictvím redukce další zařízení (zvláště flashdisky)?
  • Re: USB host
    Administrator2013-04-22 15:30:12
    Dobrý den, tuto funkci jsme bohužel zatím neotestovali. Je možné, že se to v nadcházejících updatech změní, ale v současnosti BB10 nepodporuje USB Host.
  • LTE
    p00)2013-04-19 14:49:52
    Chtel bych se zpetat, kterou variantu budete prodavat, LTE nebo bez?
  • Re: LTE
    Administrator2013-04-19 14:59:08
    Dobrý den,model Q10 se bude vyrábět již pouze v jedné konfiguraci.
  • Re: Re: LTE
    Ruda2013-04-19 15:40:11
    Četl jsem že to nebude jen jedna konfigurace. Víte to určitě?
    Má to být:
    SQN100-1
    SQN100-2
    SQN100-3
    SQN100-5
  • Re: Re: Re: LTE
    Administrator2013-04-19 16:02:43
    Ano, ale tyto verze se liší pouze tím, jakou frekvenci LTE podporují. Toto se totiž liší trh od trhu.
  • Re: Re: Re: Re: LTE
    Ruda2013-04-19 17:05:34
    Děkuji. Která bude pro ČR? Nebo to bude jedno pro aktualizace, když jsme bez LTE?
  • Re: Re: Re: Re: Re: LTE
    Administrator2013-04-20 19:22:45
    Zatím není jasné, která bude v ČR, ale v podstatě na tom nezáleží. Všechny verze jsou stejné, liší se pouze podpora některých frekvencí LTE. U nás bude ta verze, která pujde provozovat na LTE 1800 MHz (u nás v pseudo-testovacím provozu) a do budoucna pravděpodobně na 800 MHz (aukce).
  • Re: Re: Re: Re: LTE
    p002013-04-20 16:08:39
    to je skvělé! a ten procesor nakonec u nas Snapdragon s4 nebo ten TI OMAP?
  • Re: Re: Re: Re: Re: LTE
    Administrator2013-04-20 19:28:06
    Jelikož všechny verze podporují LTE, tak všechny budou vybavené čipsetem Snapdragon S4 Plus.
  • Q10 v bílém provedení
    Anne2013-04-18 18:15:44
    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, kdy bude k dostání bílý model? Děkuji za odpověď.
  • Re: Q10 v bílém provedení
    Administrator2013-04-19 14:48:00
    Dobrý den,dostupnost bílé varianty ještě nemáme potvrzenou, ale měla by přijít zanedlouho po černé.
  • Diakritika
    Tomáš2013-04-18 17:27:53
    Dobrý den, nikde jsem se zatím nedočetl, jak je na Q10 řešeno psaní s diakritikou. Děkuji.
  • Re: Diakritika
    Administrator2013-04-19 14:48:49
    Dobrý den,bohužel jsme zatím neotestovali psaní diakritiky. Zařízení jsme již sice viděli, ale na otestování diakritiky se nedostalo.
  • verze teleforu a typ klávesnice
    Sluzebnik2013-04-17 21:38:22
    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat, kterou verzi budete prodávat a jestli bude v nabídce telefon s QWERTZ klávesnicí.
  • Re: verze teleforu a typ klávesnice
    Administrator2013-04-18 10:34:51
    Dobrý den,v nabídce bude pouze model s QWERTY klávesnicí.
  • Re: Re: verze teleforu a typ klávesnice
    Milan2013-04-20 07:59:08
    Tzn. nedá se počítat, a to ani do budoucna, že by se prodával telefon s QWERTZ klávesnicí?!?
    Třeba pro mě je to zcela stěžejní vlastnost.
    Děkuji za odpověď.
  • Re: Re: Re: verze teleforu a typ klávesnice
    Administrator2013-04-20 19:27:33
    Zatím s touto variantou nepočítáme. Uvidí se jak dopadnou testy BlackBerry s touto variantou klávesnice a jak se dohodnou s operátory. Ať tak či tak, bazírovat na QWERTZ rozložení je už v dnešní době přežitek. Přechod na QWERTY vám v mnohém usnadní život.
  • Re: Re: Re: Re: verze teleforu a typ klávesnice
    msyogota2013-04-23 11:09:35
    Co myslite, pujde to zmenit alespon v systemu softwarove? Nepotrebuju nutne cudlik, aby mel jinak popsany pismeno, ale uz jsem tak moc navyklej psat qwertz, ze by pro me bylo utrpeni porad a neustale se prepisovat. Obecne mi prijde zvlastni, ze by ta klavesnice nebyla qwertz, kdyz ostatni BB pristroje ji u nas tak maji.
  • Re: Re: Re: Re: Re: verze teleforu a typ klávesnice
    Administrator2013-04-23 11:23:51
    Bohužel se domníváme, že softwarově to upravit nepůjde. BB u nás prodávají v QWERTZ mutaci pouze operátoři a jedná se fakticky o zařízení určená pro německý trh. Pokud se budeme bavit o "international" distribuci, vždy se bude jednat o QWERTY verze. Ale jak jsme zmínili výše, BlackBerry v současnosti ještě nerozhodlo zda bude dostupná QWERTZ varianta modelu Q10, takže se asi budeme muset nechat překvapit. V naší nabídce však zatím počítáme pouze s QWERTY variantou.
  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: verze teleforu a typ klávesnice
    Rejn Jiří2013-05-20 21:14:11
    QUERTZ je dostupná v Německu jako verze -3, je super....
  • Cena
    Viet2013-04-17 15:49:45
    Dobry den, mohu se zeptat, proc BB Q10 stoji vic nez BB Z10?
  • Re: Cena
    Administrator2013-04-17 16:07:47
    Dobrý den,předem je nutno poznamenat, že se jedná o krok přímo ze strany BlackBerry. Krok je to však naprosto pochopitelný, protože model Q10 je prakticky prvním high-end smartphonem s hardwarovou QWERTY klávesnicí a nabízí spoustu špičkových funkcí společně s výkonným hardwarem, precizní konstrukcí z hodnotných materiálů (sklo, kov) a kvalitním Super AMOLED displejem. Už jen samotný Super AMOLED displej s tímto rozlišením a hustotou pixelů je nesrovnatelně nákladnější. Dále zde máme stejně výkonný hardware, ovšem v menším těle (díky klávesnici je "uvnitř" znatelně méně místa) nebo baterii s vyšší kapacitou a tak dále. BlackBerry Q10 je zkrátka vlajkovou lodí výrobce se vším všudy... :)
  • Re: Re: Cena
    msyogota2013-04-23 11:11:32
    Jeste probihaji spekulace, ze by BB predstavilo jeste vic highendovy model s HW klavesnici koncem roku :)
  • Re: Re: Re: Cena
    Michal Friedrich2013-04-26 18:03:57
    Well, to je snad v pořádku, že se necelý rok po představení jedné vlajkové lodi předství další, ne? :)
  • Re: Re: Cena
    Jalko2013-05-01 14:04:01
    Krok je teda dost nepochopitelny - aspon pre mna. Novy OS prisiel hodne neskoro, ponuka aplikacii sa ani len nepriblizuje konkurencii a v dobe, ked potrebuju ziskat stratenych zakaznikov ponuknu cenu na urovni iPhone a GS4. Cim chcu konkurovat, kto si to kupi? Ja nie, aj ked som sa na to dost tesil. Skoda.
  • Re: Re: Re: Cena
    WhiteR2013-05-02 09:30:49
    Je třeba uvědomit si zásadní fakt - BlackBerry Q10 nemá konkurenci. Žádné zařízení byť jen podobné modelu Q10 na trhu nenajdete. Je to unikátní přístroj a z toho je třeba vycházet. Výše vyjmenované vlastnosti jsou samy o sobě dostatečným odůvodněním a hardwarová QWERTY je už jen třešnička.
  • Re: Re: Re: Re: Cena
    Jalko2013-06-05 16:55:51
    To som pocul aj pri poslednom BB Bold, ma to qwerty, to bude hit.

Pomozte ostatním při výběru

Přidejte vlastní recenzi