CZ distribuce
BlackBerry Z10, Černá
Prodej skončil!
BlackBerry Z10, Černá BlackBerry Z10, Černá BlackBerry Z10, Černá

BlackBerry Z10, Černá

ID 974
Zbrusu nové BlackBerry Z10 je prvním modelem kanadského výrobce BlackBerry, který přichází s operačním systémem nové generace BlackBerry 10. Špičkový smartphone vybavený výkonným hardwarem, krystalicky jemným displejem a bohatou sadou pracovních i multimediálních funkcí. Chci vědět více

Prodej skončil!

Produkt již není v naší nabídce.

Záruka: 24 měsíců, Výrobce: BlackBerry®, EAN: 0802975663446, Model: Z10 STL100-1

BlackBerry Z10, Černá


Zbrusu nové BlackBerry Z10 je prvním modelem kanadského výrobce BlackBerry, který přichází s operačním systémem nové generace BlackBerry 10. Špičkový smartphone vybavený výkonným hardwarem, krystalicky jemným displejem a bohatou sadou pracovních i multimediálních funkcí.

BlackBerry Z10 jakožto celodotykový model nabídne především rozměrný dotykový LCD displej. Konkrétně se jedná o úhlopříčku 4,2 palce s rozlišením 1280×768 pixelů, což dohromady nabízí jemnost skvělých 356 ppi! Běh operačního systému má na starosti nejmodernější dvou-jádrový procesor TI OMAP 4470 o taktu 1,5 GHz a k dispozici bude mít celkem 2 GB RAM či  GPU PowerVR SGX 5444.

Vnitřní paměť se zastavila na hodnotě 16 GB a komu by se to zdálo málo, ten může využít slotu na paměťové karty až do kapacity 32 GB. Pro vášnivé fotografy je připraven kvalitní 8Mpx fotoaparát s automatickým ostřením, schopností nahrávat video ve Full HD kvalitě a unikátní funkcí Time Shift, která vám umožní zachytit vždy ten správný okamžik. Přední kamerka pro videohovory pak nabídne rozlišení 2 Mpx a zvládne nahrávat video v rozlišení HD 720p.

BlackBerry Z10 je vybaveno baterií typu Li-ion o kapacitě 1800 mAh, která je vyměnitelná. Podle údajů BlackBerry by měla tato baterie udržet model Z10 až 13 dní na příjmu, zvládnout 10 hodin hovoru, 60 hodin hudby nebo až 11 hodin přehrávání videa.

Operační systém BlakcBerry 10 přichází se spoustou zajímavých funkcí a to jak pracovních, tak multpimediálních. Ovládání BlackBerry Flow se nese v duchu maximální provázanosti celého operačního systému a jednotlivých funkcí. Celým systémem se pohybujete pomocí jednoduchých gest a doslova tak proplouváte jednotlivými nabídkami aplikací a úrovněmi operačního systému.

Unikátní notifikační centrum BlackBerry Hub integruje veškeré události a notifikace v zařízení. Přehledně a na jednom místě můžete pracovat s emaily, SMS zprávami, BBM, zprávami z Facebooku a dalších sociálních sítí a celkově spravovat veškerou komunikaci. Do BlackBerry Hub se díky plnohodnotnému multitaskingu operačního systému BlackBerry 10 dostanete z jakékoli obrazovky a z jakékoli aplikace díky gestu BlackBerry Peek.

Už v základu najdete v BlackBerry 10 předinstalovanou spoustu užitečných aplikací, které budou mnoha uživatelům stačit na celkové používání svého nového smartphonu. Pro pracovní nasazení jsou připraveny aplikace jako jsou kompletní kancelářský balík Documents To Go, originální a praktický úkolovník a organizér BlackBerry Remember, inteligentní přehledný kalendář s možností bezdrátové synchronizace nebo unikátní funkce BlackBerry Balance oddělující pracovní a soukromá data samotného zařízení.

Fanoušky multimédií jistě potěší mnoho multimediálních funkcí, velice kvalitní fotoaparát s 8Mpx rozlišením, nativní široká podpora formátů videa a audia nebo aplikace pro práci s multimédii - integrovaný pokročilý editor fotografií s mnoha funkcemi a zajímavými efekty nebo skvělý video-editor BlackBerry Story Maker, díky kterému si můžete všechny své zážitky zaznamenat do atrkativní videosekvence doplněné o efekty, hudbu a podobně. Veškeré filmy, fotografie, webové stránky a další obsah si pak vychutnáte na krystkalicky jemném 4,2" IPS displeji s výborným podáním barev a skvělými pozorovacími úhly, kterým BlackBerry Z10 disponuje.

Více informací o operačním systému BlackBerry 10 najdete na serveru BlackBerryCzech.cz



Technické parametry

Hlavní charakteristiky

Hmotnost138 g
Možnost paměťové kartyano
Konstrukcedotykové
Operační systémRIM OS
Paměť RAM2048 MB
Verze operačního systémuBlackBerry 10.0
Odolnéne

Rozměry

Výška130 mm
Šířka65.6 mm
Hloubka9 mm

Hardware

Uživatelská paměť16 GB
Frekvence procesoru1.5 Ghz
Dual SIMne
Akcelerometr (G-senzor)ano
Počet jader procesoru2
Gyroskopický senzorne

Displej

Počet barev16mil barev
Rozlišení displeje1280 x 768 bodů
Velikost displeje4.2 "

Baterie

Kapacita baterie1800 mAh
Pohotovostní doba312 hod
Doba hovoru600 min
Typ baterieLi-Ion

Datové funkce

Bluetoothano
GPRSano
EDGEano
GPS modulano
WiFiano
NFCano
LTEano

Kontakty a volání

MP3/WMA/AAC vyzváněníano

Psaní SMS a e-mailů

Multimediální zprávy MMSano

Aplikace

Kalkulačkaano
FM rádione
Kalendářano

Další funkce a vlastnosti

Přehrávání MP3ano
Jack 3,5ano
Pro senioryne

Fotoaparát

Vestavěný bleskano
Fotoaparátano
Rozlišení fotoaparátu8 MPx
Automatické ostřeníano
HD videoano
Přední kameraano

Kompatibilní příslušenství pro

BlackBerry®

Přidejte svůj vlastní komentář

Napsat komentář
  • Když si koupím tenhle telefon u Vás, dostanu tu verzi OS Blackberry kde mohu stahovat aplikace pro A
    fiik452014-07-19 22:31:23
    Když si koupím tenhle telefon u Vás, dostanu tu verzi OS Blackberry kde mohu stahovat aplikace pro Android?

    Mohu normálně najet na Android market google play a stahovat appky tam? Nebo, jak prosím funguje to využívání appek pro android?

    Díky za pomoc, Filip.
  • Re: Když si koupím tenhle telefon u Vás, dostanu tu verzi OS Blackberry kde mohu stahovat aplikace p
    Administrator2014-07-21 12:41:12
    Dobrý den, jakýkoliv telefon s operačním systémem BlackBerry 10 dokáže pracovat s Android aplikacemi. Není sice možné stahovat přímo z oficiálního Google Play, ale můžete využívat aplikaci SNAP (neoficiální Google Play klient, více info na www.bbczech.cz), obchod s aplikacemi Amazon App Store nebo stahovat instalační soubory přímo z internetu. Více informací o funkčnosti Android aplikací najdete na webu www.bbczech.cz
  • verze
    tom2014-07-13 23:16:24
    Mám dotaz na verzi ?jSTL 100-2 nebo 3 ? jaká se nyní prodává ! je tam již učinena aktualizace ohledne vydrze baterie a lepsiho chodu android aplikaci a co tedy LTE ? apod...Díky
  • Re: verze
    Administrator2014-07-15 09:29:39
    Dobrý den, v ČR se oficiálně prodávají POUZE verze STL100-1 (bez podpory LTE) a STL10-2 (s podporou LTE).
  • FLAC
    Josef2014-06-03 00:17:18
    Dobrý den, přehrává tento telefon bezztrátový formát FLAC?
  • Re: FLAC
    Administrator2014-06-03 09:43:37
    Dobrý den, bezztrátový formát .flac je podporován.
  • sluchátka
    Jakub2014-05-19 22:11:58
    Fungují na BB zařízení sluchátka s podoporou iDevices? (jakože ten panel pro hlasitost?)
  • Re: sluchátka
    Administrator2014-05-20 09:36:33
    Dobrý den, pokud máte na mysli ovládání hlasitosti na kabelu sluchátek, tak ano, mělo by bez problémů fungovat. Máme to otestované například na sluchátkách značky Beats.
  • Dostupnost
    Ondřej Železník2014-02-25 19:55:06
    Dobrý den, kdy je plánováno naskladnění tohoto telefonu?
  • Re: Dostupnost
    Administrator2014-02-25 22:19:38
    Dobrý den, naskladnění proběhne v průběhu příštího týdne.
  • Zvuk
    Joey2014-01-28 01:21:57
    Dobrý den, jaká je dle Vašeho názoru reprodukce zvuku přes 3,5mm jack? Je srovnatelná s top telefony konkurence nebo jde o průměr?
  • Re: Zvuk
    Administrator2014-01-28 09:53:39
    Dobrý den, zvukový výstup do sluchátek bychom označili jako nadprůměrný.
  • navigace
    Pavel2014-01-27 23:21:47
    Dobrý den,
    Chci se zeptat,zda s odstupem času Blackberry nabízí bezplatnou plnohodnotnou navigaci minimálně s podklady Evropy vč. ČR?
    Děkuji Vám za odpovědˇ,je to pro mně rozhodující.

    Pavel
  • Re: navigace
    Administrator2014-01-28 09:54:52
    Dobrý den, pokud máte na mysli plnohodnotnou offline navigaci, tak tu rozhodně očekávat nemůžeme. Offline navigace jsou však dostupné ke stažení stejně jako spousta online navigací.
  • Re: Re: navigace
    Pavel2014-01-29 11:40:55
    Děkuji za odpověd,chápu tedy správně,že v základu není,ale lze stáhnout? Jsem zvyklý na navigace zcela zdarma,kterou nabízí Nokie už asi 5let tak mě zajímá jak to funguje tady.
  • Re: Re: Re: navigace
    Administrator2014-01-29 11:45:36
    V základu se nachází mapová aplikace BlackBerry Maps, která jde využít i jak základní navigace. Plnohodnotná automobilová navigace to však není a je ji potřeba stáhnout.
  • nefunkcni kamera a aplikace vyuzivajici kameru, neprehrava video
    david pekarek2014-01-12 12:32:44
    dobry den, koupil jsem si u vas cernou z10 a potykam se s vyse zminenymi problemy. pri pokusu o spusteni kamery napise hlasku "Camera cant be started" nebo "Camera is in use by other application", popripade nevypise nic a necha cernou obrazovku. pri pokusu o prehrani videa napriklad z youtube se video nacte, ale nikdy se nespusti. telefon je jinak naprosto skvely, bohuzel tyto dve zavady jsou pro me dost zasadni. problem s kamerou jsem se snazil resit nekolik dnu samostatne a hledat na forech, ale bez uspechu. zda se, ze nektere pristroje toto delaji po updatu firmware (ale zda se ze celkem ojedinele) a nenasel jsem nikde jednoznacnou odpoved proc se to deje a co s tim. setkali jste se uz s podobnym problemem, popr. podarilo se ho vyresit jinym zpusobem nez vymenou pristroje za jiny kus? (to radi bb na svych forech)
  • Re: nefunkcni kamera a aplikace vyuzivajici kameru, neprehrava video
    Administrator2014-01-13 10:06:07
    Dobrý den, s tímto problémem jsme se již jednou setkali a pomohlo přeinstalování softwaru. Telefon můžete přeinstalovat pomocí návodu na www.bbczech.cz nebo se s ním zastavit u nás na prodejně.
  • Dotaz
    Jakub2014-01-04 11:04:35
    Dobrý den, chci se zeptat. Koupil sem si od vás černou Z10 a od vybalení mi při zatlačení (na ty rohy) vržou dva dolní rohy, kontakty k NFC (ty co jsou na mobilu ne ty piny na krytu) se při nějakém např.: klepnutím o ruku cinknou a tlačítka na hlasitost se mi zdají taková, že nejdou úplně nejlépe mačkat, chci říct jdou až moc lehce, že někdy ani nevíte že jste je zmáčkli..rozhodně to není tak jak sem četl v každé recenzi že by šli výtečně. Tak se chci zeptat. má někdo taky takový problém nebo mohl bych telefon případně vyměnit nebo je to normální? Jinak jsem naprosto spokojen a sem za BB rád..
  • Re: Dotaz
    Administrator2014-01-07 11:57:21
    Dobrý den, povrzávání v rozích jsme si u žádného modelu nevšimli, je možné, že pouze povrzává zadní kryt, což se může stát. Nejlepší bude, když se s telefonem zastavíte u nás na prodejně abychom se na telefon mohli přímo podívat.
  • Antivir
    Miroslav2013-12-28 16:54:05
    Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat, jestli jde použít Eset Mobile Security na BlackBerry Z10? Na krabičce Eset Family Security Pack je teda napsáno, že je to jen na Android, Windows Mobile, a Symbian, ale vzadu na krabičce je zase napsáno " Ochrana 3 počítačů a 3 mobilních zařízení bez ohledu na operační systém" :)) Díky za odpověď. Mirek.
  • Re: Antivir
    Administrator2013-12-29 16:12:24
    Dobrý den, BlackBerry je po právu považováno za nejbezpečnější mobilní operační systém na světě. Antivirus rozhodně není u BlackBerry 10 nutný. Největší nebezpečí, tedy to, že některé aplikaci dáte práva, která nepotřebuje, Vám antivirus stejně nevyřeší.
  • Synchronizace
    Dotazatel2013-12-23 23:33:16
    Dobrý den, jak lze propojit Z10 s některými zařízeními od firmy Apple jako iPad nebo Macbook Air?
  • Re: Synchronizace
    Administrator2013-12-26 21:41:53
    Dobrý den, jaké propojení máte konkrétně na mysli? S počítačem můžete BlackBerry Z10 spojit například přes USB kabel. Program pro správu BB10 zařízení, BlackBerry Link, je dostupný také pro Mac OS X a najdete jej ke stažení na internetových stránkách BlackBerry. S iPadem můžete synchronizovat data například s využitím iCloud, který samozřejmě funguje také v počítačích Mac, Macbook a iMac.
  • Peter
    Peter Zachveja2013-12-18 22:55:34
    Dobrý deň,
    chcem sa opýtať na aplikáciu VIBER pre BB Z10. v BB WORLD je dostupná v niekoľkých aplikáciách, avšak po zaplatení poplatku a po jej nainštalovaní nie je funkčná. Máte s touto aplikáciou v BB Z10 nejaké skúsenosti? Poznám ju z Androidu a je dobrá.
    Ďakujem
  • Re: Peter
    Administrator2013-12-19 09:58:48
    Dobrý den, aplikace Viber zatím není pro BlackBerry 10 oficiálně dostupná. Na chatování však můžete využít Android verzi Viberu, kterou můžete do BB10 nainstalovat.
  • Audio
    chaos2013-11-27 16:00:03
    Dobrý den,

    zajímalo by mě, zdali se ještě někdo další potýká s problémem ohledně přehrávání hudby ze Z10tky.
    Zkoušel jsem mnoho hudebních stylů, různé kvality mp3ky (v podstatě celé dostupné spektrum) a zejména u skladeb vyšší kvality je na pozadí slyšet dost otravné praskání / lupání.

    Lupání je slyšet jak přímo po připojení sluchátek k telefonu (zkoušel jsem asi patero sluchátek, takže těmi to 100% není - u jiných zařízení hrajou bez problémů) tak i přes bluetooth audio (tady je to znát ještě víc). Mám bluetooth nokia BH-214 a Jabra BT3030. Také jsem zkoušel bluetooth audio u škody superb 2. a 3. generace, octavie 3 a u fordu mondeo 2012 - všude to stejné. // ve všech vozidlech hrají jiné telefony zcela bez problému. (třeba můj minulý telefon galaxy s3).

    Praskání je tak znát, že telefon je prakticky nepoužitelný jako hudební přehrávač... Je to dost "na palici".

    Nevíte někdo co s tím? Telefon jsem zakoupil zde v shopblackberry.cz dne 20.11.2013.

    Další info:
    model: STL100-1
    software: 10.2.0.429
    hudební přehrávač: výchozí

    Předem děkuji za rady.
  • Re: Audio
    Administrator2013-12-02 11:06:40
    Dobrý den, zatím jsme se bohužel s takovým problémem nesetkali. Především je zvláštní, že se problém vyskytuje jak u 3,5mm jack konektoru tak u Bluetooth přenosu zvuku. To by znamenalo, že by musel být problém v samotném zvukovém čipu. Zastavte se s telefonem u nás na prodejně a pokusíme se problém vyřešit.
  • Re: Re: Audio
    chaos2013-12-04 00:36:43
    Dobrý den,

    Děkuji za odpověď. Pokusím se dorazit do konce týdne. Jinak jsem dostal tip, at zkusim vyjmout baterii a nechat telefon odlezet. Jeste jsem znovu nakopiroval hudbu ne na sd kartu, ale do telefonu a hudba prestala prskat alespon primo pres 3,5 jack. Bohuzel pres bluetooth porad stejny pribeh..
  • Re: Re: Re: Audio
    Administrator2013-12-04 11:03:04
    Když píšete, že přes 3,5mm jack konektor se již problém neprojevil, v jaké kvalitě je přehrávaná hudba? Pokud se totiž jedná o nějakou opravdu velkou kvalitu, respektive vysoký datový tok, tak můžete být limitován rychlostí čtení/zápisu paměťové karty a stejně tak rychlostí přenosu dat přes Bluetooth profil A2DP, který se používá pro přenos zvuku ve stereo kvalitě. A2DP podporuje bitrate maximálně 512kbps, nicméně záleží to také na použitém kodeku u skladeb. To samé se týká paměťové karty, zkuste hudbu nahrát na kartu s rychlostí Class 10 a vyzkoušet, zda se problémy projeví nebo ne.
  • Re: Re: Re: Re: Audio
    chaos2013-12-13 10:54:41
    Dobrý den,
    děkuji za tip. Hudbu mám aktuálně v kvalitě 128, 192, 320 a 640 kbps (různé zdroje plus vlastní CDeX rip z originálu) a pořád to stejné. Problém se projevil i u v alze vystavených bluetooth reproduktorů (zkoušel jsem jich asi 5 a všude to stejné). Jinak hudbu jsem nakopíroval přímo do telefonu, kartu v telefonu momentálně nemám. Nastal ale jiný problém viz další komentář nahoře.
  • Re: Re: Re: Re: Re: Audio
    chaos2013-12-13 11:14:38
    (tak nahoře ne, vkládam sem... )
    Včera se mi stala zajímavá věc. Po ukončení standartního hovoru telefon přestal reagovat (v rychlém panelu nešla vypnout wifina, nešlo se dostat do nastavení) tak přišel na řadu restart (podobné věci se mi staly už dříve, ale restart je vyřešil). Po restartu nic, svítilo pouze bílé logo Blackberry a telefon se neprokousal do modrého loadingu systému. Zkoušel jsem vyndat baterii na 1 hodinu, nepomohlo, dlouhé držení vypínacího tlačítka na restart také nic. Mobil jsem tedy připojil k PC a naštěstí přes link úspěšně reinstaloval software. Všechna data z telefonu jsou pryč (záložky, účty, aplikace, poznámky, kontakty.. komplet v tahu). Zálohu sice mám, ale týden starou, takže mě to poměrně naštvalo stejně tak jako to, že jsem byl celý den bez telefonu :) Opravdu jsem nečekal, že se něco podobného může stát (kor u tři týdny starého telefonu). Za celou dobu, co používam mobil. tel. jsem se s ničím podobným nesetkal a poměrně mě to znepokojilo. Po reinstallu mi také připadá, že telefon více laguje při běžné činnosti, náhodně se zhasíná displej atd.
  • Změna situace okolo LTE
    iOSHater2013-11-27 09:29:18
    Dobrý den,

    Zajímalo by mě, jak to bude teď, když je evidentní, že LTE tu během následujícícho roku bude. Tedy, že argumenty, že tu LTE verze není potřeba už jsou liché. Kdy bude dostupný model s podporou LTE?

    Děkuji.
  • Re: Změna situace okolo LTE
    Administrator2013-11-27 10:17:03
    Dobrý den, BlackBerry v tomto ohledu žádné změny zatím neplánuje.
  • cena,aplikace,kvalita
    nikola2013-10-13 17:37:33
    Dobrý den,zajímalo by mě jak je možné,že cena v jiných e-shopech je cca o 2000 Kč menší,chystáte tento telefon nějak více zlevnit? Je možné si do tohoto modelu telefonu zdarma nainstalovat třeba Instagram nebo facebook,ask.fm ? Je tento telefon co se týče kvality velmi dobrý na vyhledávání na internetu?Zajímalo by mě jestli je tento model od BB nejnovější. Předem děkuji za odpovědi
  • Re: cena,aplikace,kvalita
    Administrator2013-10-14 10:21:43
    Dobrý den, zařízení BlackBerry, která prodáváme, jsou všechna z oficiální distribuce pro Českou republiku. Pokud je cena u některého z obchodů takto výrazně nižší, zařízení s největší pravděpodobností pochází z tzv. šedého dovozu. Tedy ze zahraničí a není určeno pro provoz v ČR. V budoucnosti se tak vystavujete riziku, že na telefon Vám nebudou nabízeny aktualizace a některé funkce nemusí fungovat zcela korektně. Co se týče ceny na našem eshopu, tak ta se samozřejmě vyvíjí podle potřeb trhu. Informace týkající se aplikací pro BlackBerry 10 najdete na webu www.blackberryczech.cz
  • eva
    eva2013-10-07 10:47:07
    Dobry den, mam BB Z10 a pri pokuse pripojit se na wifi TP-Link mi vyhazuje wifi router. Router normalne funguje, odskouseno na 2 pocitacich acer a asus a 2 mob telefonoch HTC a Samsung. dekuji.
  • Re: eva
    Administrator2013-10-11 09:46:06
    Dobrý den, bohužel nedokážu říct, kde by mohl být problém. Ostatní Wi-Fi fungují bez problémů?
  • Wifi připojení
    Vladimír Lokaj2013-07-19 16:15:43
    Už BB vyřešila Evropský problém s připojením na Net a jiné aplikace jako Skype "pouze" přes Wifi ?? U předchozích modelů toto nebylo možné. Díky za odpověď
  • Re: Wifi připojení
    Administrator2013-07-19 17:42:31
    Dobrý den, BlackBerry nikdy nemělo žádný problém s přpojením k internetu v Evropě. Skype na starší modely nebyl dostupný vůbec, na modely s BB10 však již je Skype ke stažení a plně funkční.
  • Rozlozložení klávesnice
    AndroidHater2013-06-26 08:52:44
    Dobrý den,
    Rád bych se zeptal, jaké je nativní rozložení softwarové klávesnice u tohoto telefonu. Zdali je to QWERTY nebo QWERTZ, případně, zdali je to nějak závislé na jazykovém nastavení - předpokládejte menu nastavené do angličtiny a psaní textu v češtině.

    Děkuji za odpověď.
  • Re: Rozlozložení klávesnice
    Administrator2013-06-26 10:59:22
    Dobrý den, rozložení klávesnice si můžete zvolit dle vlasnítho uvážení, ať už QWERTY nebo QWERTZ. Není problém mít prostředí telefonu v jiném jazyce a text zadávat v jiném. Telefon dokáže dokonce plynule přepínat mezi vícero jazyky.
  • zvětšení písma mailových zprávách
    Petr B.2013-05-10 13:35:33
    Zdravím všechny. Prosím nevíte někdo jestli je nějakým způsobem možné nastavit větší písmo u mailových zpráv. nemyslím standardní zvětšení v nastavení. a ani nemyslím roztažení displeje. tedy nějaké difoltní nastavení v mailových zprávách.
    Děkuji.
  • Re: zvětšení písma mailových zprávách
    Jarmil Blizkorej2013-05-10 21:54:49
    Ja myslim ze defoltnim roztazenim obrazovky displeje, ale jak se to dela nevim.
  • Re: zvětšení písma mailových zprávách
    Administrator2013-05-15 16:17:22
    Dobrý den, tato možnost se dá nastavit přímo v Nastavení - Zobrazení. Tělo emailu je pak ve velikosti, která je nastavena pro zbytek zařízení. Nicméně jelikož emaily chodí ve formátu HTML, tak samotnou velikost textu si může nastavit také odesílatel emailu. Pokud tuto velikost napevno nastaví na nějakou hodnotu, telefon ji respektuje.
  • Mapy
    Jaroslav2013-04-29 13:16:15
    Dobrý den, jak je na tom telefon s navigací má GPS a mapy již jako součást nebo je třeba dokupovat pokud to lze ?
  • Re: Mapy
    Administrator2013-04-29 14:21:44
    Dobrý den, BlackBerry Z10 nabízí podporu A-GPS. Co se týče samotného mapového softwaru, tak v telefonu jsou předinstalované BlackBerry Mapy s funkcí navigace. V současnosti však chybí pokrytí od ČR směrem na východ, to by mělo přijít v nedaleké aktualizaci. Jinak je samozřejmě možné do zařízení nainstalovat jednu z mnoha mapových aplikací, které najdete v BlackBerry World.
  • Re: Re: Mapy
    Vlado2013-09-29 22:20:40
    zmenilo sa s odstupom casu na tomto nieco? Je uz mapove pokrytie SR/CR? a este: pouziva navigacia len GPS alebo aj data? Myslim, ci to zatazi stahovanie dat v roamingu ci nie, ak pouzijem navigaciu...
    Dakujem za odpoved
  • Re: Re: Re: Mapy
    Administrator2013-09-30 10:28:46
    Dobrý den, mapové podklady ČR už jsou v nativní aplikaci BlackBerry Maps přítomny. Data se však stahují z internetu, a proto není úplně vhodné tyto mapy používat v roamingu. Nicméně existuje již mnoho plnohodnoných navigací, které nabízí offline mapy a tudíž se na internet už připojovat nemusí. Například Mireo Don't Panic.
  • bílá barva???
    kupec2013-04-08 00:44:47
    Máte i bílou barvu? Pokud ne, tak kdy by mohla být?
  • Re: bílá barva???
    Administrator2013-04-10 18:04:10
    Dobrý den,bílá varianta bude k dispozici od 22.4.
  • Re: Re: bílá barva???
    Václav2013-04-11 07:43:00
    Dobrý den,
    bylo by prosím možné přidat bílou variantu do eshopu s možností předobjednávky?

    Děkuji.
  • Re: Re: Re: bílá barva???
    Administrator2013-04-11 09:56:39
    Dobrý den,tuto možnost najdete na našem eshopu pravděpodobně do konce týdne.
  • OS Z 10
    Ruda2013-04-06 20:51:03
    Dnes se mi stáhnul 10.0.10.82 u STL 100-1
  • Prodavate telefon draz nez T mobile v zakladni cne
    Najman Michal2013-03-30 10:44:24
    Dobry den, precetl jsem si na idnes, za kolik bude tmobile v cechach prodavat tento telefon? Proc ho vy prodavate draz? V cem je ten d Vas lepsi? Je-li? Dekuji za odpoved.
  • Re: Prodavate telefon draz nez T mobile v zakladni cne
    Administrator2013-04-02 17:48:01
    Operátoři prodávají tzv. brandované telefony, s logem Tmobile na těle, v menu, předinstalovanými aplikacemi na podporu jejich služeb a podobně. Zbytek hardwaru je samozřejmě shodný. V porovnání s jinými prodejci nebrandovaných Z10 určených pro náš trh si dovolíme tvrdit, že máme cenu vynikající.
  • Re: Prodavate telefon draz nez T mobile v zakladni cne
    Honza2013-04-07 12:10:05
    takovýchhle dotazů se už moc nevyskytuje ... uvědomte si, že operátoři telefony bundlují se svými službami, nutí vás využívat tarify, aplikace, portály, nebo alespoň koukat na logo na telefonu ... ale i kdyby vám prodali čistý telefon, zkuste třeba skočit k nějakému prodejci škodovek a poptejte tam totožné oktávky ... pak se jich zeptejte, proč vám oba nabídli rozdílné ceny :) nakonec nám sem zkuste napsat odpověď, protože mě fakt zajímá, co vám na to řeknou :)
  • Re: Re: Prodavate telefon draz nez T mobile v zakladni cne
    Michal Najman2013-04-08 22:53:01
    Moc nerozumim co komentujete. Telefon bez operatora je hracka na hrani. Telefon je na volani a praci s daty ne na koukani. Chci rici, ze vzdy budu potrebovat sluzbu operatora a je celkem jedoducha otazka, proc ho koupit zde a draz nez od operatora...,to mi zde nikdo nevysvetlil, ani Vy Honzo. Telefon nemam na koukani a ani na hrani, telefon mam proto, aby mi vydelaval, proto take BB, ale nevidim duvod vyhazovat penize zbytecne...
  • Re: Prodavate telefon draz nez T mobile v zakladni cne
    Václav2013-04-11 07:51:26
    Jen bych ještě doplnil, že u brandovaných telefonů jsou o něco později distribuované aktualizace OS a to právě kvůli tomu, že je třeba dané aktualizace upravit na brandovanou verz
  • STL100-1 vs. STL100-2
    Zbyněk Pecháček2013-03-22 13:59:42
    No nevím... Právě se na youtube objevilo video, kde je srovnání těchto dvou verzí a STL100-1 je tedy výrazně horší!!!! Máte prosím ověřenu informaci, že i operátoři budou nabízet STL100-1??? Tato verze HW byla totiž úplně první verzí Z10, kterou i obdrželi operátoři v Evropě na testování s verzí softwaru BB10 alpha gold edition. Ale poté (například Německo) prodávají STL100-2!!! Máme Z10 z Anglie STL100-2 a pořídili jsme si k tomu Vodafone UK kartu, takže updaty žádný problém...
  • Re: STL100-1 vs. STL100-2
    Jarda2013-03-24 14:48:31
    Ano, máte pravdu. Verze STL100-1 je horší. Ale tady Vám samozřejmě budou tvrdit opak...
    Kdo tohle vymyslel by zasloužil vyhodit na ulici ! Na poslední chvíli tady prodávat Asijskou verzi (a nebo Arabskou).
    Vidím to tak, že BB asi nemá dostatek verzí STL100-2 a tak se nakonec rozhodlo tady prodávat tuto horší verzi. Vždyť čecháčci to koupí. Nehledě na to, že třeba na Slovensku se taky ofiko prodává verze STL100-2
  • Re: Re: STL100-1 vs. STL100-2
    Zbyněk Pecháček2013-03-25 10:56:09
    Ona ta STL100-1 není ani tak horší samotným HW (když pominu absenci LTE), ale jde o to, že na ní bude vždy jiná verze OS a aktuálně zatím Blackberry na tuhle verzi kašle (není nový update) a to už problém je :-( Operátoři v ČR budou uvolňovat OS jen na tuhle verzi, takže já si budu svojí Z10 updatovat přes SIM od jiného zahraničního operátora, ale co ve firmě?! Na verze OS jsou vázány poliky BES10 (aktuálně se čeká na 10.1, kde již budou všechny politiky fungova) a mám obavu, že na update pro STL100-1 budeme čekat hodně dlouho - jednak Blackberry samotné bude dělat příslušnou verzi OS později a ohledně uvolňováním updatů našimi operátory si už vůbec nedělám iluze. Měli jsme prostě mít STL100-2, je to škoda.
  • Part No. ???
    Sluzebník2013-03-21 22:56:52
    Dobrý den.
    Díval jsem se na webu na tzv. Part No. a zjistil jsem, že jsou uváděny 2 čísla: 10057044 a 10057045.
    U čísla 100570044 je to (aspoň podle některých prodejců kde uvádějí v popisu síť LTE) asi verze 100-2 a je to tedy verze pro náš trh neoficiální. Potom číslo 100570045 bude verze 100-1, která je určená pro náš trh.
    Je to tak správně?
    Děkuji za odpověď.
  • Rýchlosť
    Maťo2013-03-21 12:24:31
    Nechápem, že tu riešite také ***, telefón je krásne svižný, kde sa na to chytá android. Mám ho len necelé 2 dni a hlavne prehliadač je úžasný. Inak na kvalitnejších weboch je porovnanie čipsetov a verzia 1 má o niečo lepšiu grafiku než 100-2 (rovnakú ako Galaxy S4) a reálne o málinko pomalší procesor, takže reálne je to absolútne jedno.
  • Rozdíl modelů
    zoro2013-03-21 00:58:34
    STL100-1 (model: RFG81UW) bez podpory LTE !!
    TI OMAP 4470 na 1.5Ghz a Imagination GPU PowerVR SGX 544

    STL100-2 (model: RFH121LW) s podporou evropských pásem LTE
    Qualcomm Snapdragon MSM8960 na 1.5Ghz a Qualcomm GPU Adreno 225

    STL100-3 (modely: RFK121LW & RFF91LW) s podporou mimoevropských pásem LTE
    Qualcomm Snapdragon MSM8960 na 1.5Ghz a Qualcomm GPU Adreno 225

    STL100-4 (model: RFA91LW) s CDMA a specifickým pásmem LTE
    Qualcomm Snapdragon MSM8960 na 1.5Ghz a Qualcomm GPU Adreno 225

    ...to jsme opravdu v očích BB banánovou republikou nebo máme neschopné tuzemské vyjednávače? ...my chceme verzi s podporou evropských pásem LTE !!

    PS: Zárodek LTE již zde je, a telefon si nekupuji na rok...
  • Re: Rozdíl modelů
    Administrator2013-03-21 10:36:53
    Dobrý den,jedná se o hezké srovnání, nicméně značně irelevantní. Vyjmenování typu procesorů u jednotlivých čipsetů je absolutně nic neříkající informace, která dokáže uživatele pouze zmást. Čipset jako takový se skládá z mnoha komponent, mezi které patří mimo jiné například procesor, GPU, ale také rádio - tedy záleží na čipsetu zda bude zařízení podporovat LTE, 3G a podobně. Proto je také verze bez LTE vybavena čipsetem od společnosti Texas Instruments, který není vybaven LTE čipem nicméně je dokonce v některých ohledech výkonnější než zmiňovaný čipset od společnosti Qualcomm.

    V našem regionu LTE sítě NEJSOU ani v zárodku, neboť nebyla ani ukončena aukce o dané mobilní frekvence pro LTE (byla to velká blamáž na uživatele) a minimálně ještě několik let se u nás žádného LTE nedočkáme. To platí pro ČR i SK. Testovací provoz dvou operátorů v lokalitě o rozloze jednoho bloku nelze považovat za žádný zárodek.Zároveň bych rád doplnil, že teoretická rychlost LTE, které je u nás v pseudo-testovacím provozu je 60 Mbps! Pokud to porovnáte s rychlostí technologie HSDPA plus , která má již nějaké pokrytí na území ČR, tak zjistíte, že HSDPA plus si se svými 56 Mbps s LTE v ničem nezadá.

    Proto bychom Vás i ostatní přispěvatele rádi požádali, aby si nedělali zbytečné starosti s tím, která verze je určená pro ČR a která není a nešířili zbytečnou paniku. Naopak bychom rádi upozornili na fakt, že stejnou verzi BlackBerry Z10 budou nabízet i čeští operátoři a tudíž verze dovezené z ciziny nebo z šedého dovozu možná u nás nepůjdou updatovat.
    Tímto považujeme tuto diskuzi za uzavřenou, případné dotazy směřujte na náš email nebo nás kontaktujte telefonicky.

    Vojtěch Dalekorej
    ShopBlackBerry
  • Re: Re: Rozdíl modelů
    liberal shark2013-03-26 13:16:46
    Vážený pane,
    poslední odstavec vašeho příspěvku je ukázkovým příkladem manažerské arogance, sprostoty a pohrdání zákazníkem. Pevně doufám, že budete brzy propuštěn a nebudete tudíž dále poškozovat pověst BB.
  • Re: Re: Rozdíl modelů
    Spořílek2013-03-28 22:40:01
    Čtu tuto diskusi, kterou skutečně nepovažuji za relevantní ve vztahu k LTE. Mně příjde jedna věc zásadní a to ta, že cena přístroje přijde přemrštěná, přijde mi, že reálně je koupitelný za cenu 6000 Kč, jinak mi to přijdou vyhozené peníze bez přidané hodnoty. Proboha, co ten přístroj umí lepšíhoho než mobily v této ceně?
  • Re: Re: Re: Rozdíl modelů
    Objektivní fanda2013-04-02 17:51:09
    Jestli právě pro vás telefon nemá přidanou hodnot v porovnání s nějakým Androidem za 6tis, tak vám doporučuji se v těch vodách taky poohlížet.
  • Re: Re: Re: Re: Rozdíl modelů
    Šetřílek2013-04-02 21:58:14
    Pane Objektivni Fando, neodpovedel jste na otazku, co ten telefon umi vic nez pristroj za sest tisic?
  • Re: Re: Re: Re: Re: Co umí Z10 víc než trháky konkurence ?
    Rejn Jiří2013-04-25 08:32:56
    Z10 nelze srovnávat s trháky konkurence, BB si především jde svou cestou, po 14 dnech práce s Z10 umí lépe zejména práci s e-mailem včetně privátních imap účtů, umí pracovat pomocí HUB rozhraní tak svižně, že nepotřebujete celý den zapínat notebook, tablet nebo letět do kanceláře k PC, práce s kontakty Vás vede neoblomě vpřed, že nezbývá než kontakt uložit a poté s ním pracovat dále. Ani baterie není horší, než konkurenční žrouti, tedy tak to je, jestli nevěříte, kupte :), jestli na to nemáte, kupte si laciné trháky....
  • Re: Rozdíl modelů
    Lujda2013-03-21 11:21:33
    Ja nevim, clovek si normalne kupuje smartphone na cca 2 roky a za tu dobu si dovolim rict, ze tady urcite LTE pouzitelne nebude.
  • Re: Rozdíl modelů
    zoro2013-03-22 00:08:07
    1. nejde jen o použití v tuzemsku, ale i u sousedů
    2. s počátky pokrývání LTE se aktuálně počítá od nového roku ve vybraných lokalitách velkých měst
    3. jde jen o politické rozhodnutí (v tuzemsku si to necháme líbit, a za rok budeme kupovat nové verze ?!?)
    4. běžná výměna střízlivě uvažujících není rozhodně za dva roky
  • Re: Re: Rozdíl modelů
    Jarda2013-03-22 10:44:59
    1) Jasně, ty máš totiž takový roamingový balíček, že určitě využiješ v cizině LTE ;)
    2) počítá se možná tak se zdaněním igelitových sáčků, ale LTE u nás nebude ještě několik let. Operátoři nemohou LTE sítě rozšiřovat, když na ně potřebují další frekvence, jejichž aukce nyní skončila totálním fiaskem a plivnutím do obličeje uživatelům. A další aukce je v nedohlednu.
    3) co to meleš?
    4) Záleží na tom koho považuje za střízlivě uvažujícího. Dva roky jsou běžná doba obměny současných zařízení, je to zkrátka již spotřební zboží. Pakliže ty dodnes krmíš svojí Nokii 5110, tak to byl samozřejmě jinej držák, chtělo by to ale vrátit se do současnosti.
    Lidi přemýšlejte trochu. To máte tak malý pé*o, že si potřebujete něco dokazovat? Zamyslete se nad tím - HSDPA , které je BlackBerry Z10 plně podporováno a narozdíl od LTE je již u nás dost rozšířeno, nabízí rychlost 56 Mbps. LTE, které zde není ani v zárodku, nabízí 60 Mbps. Tak o co jde?
  • Mapy
    Jarda2013-03-20 18:23:11
    Zdravím.
    Zajímalo by mně, kdy konečně BlackBerry zpřístupní Mapové podklady pro aplikaci "Mapy"...
  • Re: Mapy
    Administrator2013-03-20 22:52:04
    Dobrý den,tuto informaci bohužel zatím nemáme.
  • shop BB
    Petr Zlatý2013-03-20 16:59:47
    Je někde k nalezení seznam aplikací, které jsou pro BB10 dostupné? S BB jsem byl vždy nadmíru spokojen, ale chyběly aplikace, které jsou většinou jen na iPhone/android - SoundHound, Instagram, RunKeeper a mnoho dalsich, mobilní vydání novin, o mobilním bankovnictví nemluvě. Šance na změnu asi moc vysoká není, že?
  • Re: shop BB
    Administrator2013-03-21 10:37:31
    Dobrý den,všechny aplikace dostupné pro BlackBerry 10 najdete na stránkách appworld.blackberry.com
  • Verze STL 100-1
    Radim Bala2013-03-20 09:17:03
    Dobrý den,připojuji se k dotazu na verzi STL 100-1.Proč neprodáváte evropskou verzi BB Z10 ? Navíc je u této verze obrovský problém s novým softwarem.Do dnešního dne není žádná aktuálnější verze,než 10.0.9.2372,která má otřesnou výdrž na baterku.Opravdu otřesnou.Děkuji Vám za informace.
  • Re: Verze STL 100-1
    Administrator2013-03-20 09:29:05
    Dobrý den,odpověď najdete v komentáři níže. Obrovský problém se softwarem u této verze rozhodně není, zařízení je distribuováno s verzí OS 10.0.10.261 a další velký update pro náš region přijde již v polovině dubna. Z tohoto důvodu také varujeme před nákupem jiných verzí než STL-100-1, jelikož pro ně nebudou v našem regionu dostupné update OS.
  • Re: Re: Verze STL 100-1
    Radim Bala2013-03-20 13:16:07
    Díky za info.Jenže ten firmware je fakt problém,vyzkoušel jsem bezpočet způsobů,a nic.Jedinný který jsem nezkoušel,je ta zahraniční SIMka.A Vám funguje jaký způsob ?
  • Re: Re: Re: Verze STL 100-1
    Administrator2013-03-20 13:44:58
    Co přesně potřebujete? Máte verzi STL 100-2 a snažíte se updatovat OS nebo co přesně? Pro naší verzi STL 100-1 je nyní k dispozici OS 10.0.10.261 a ten je již stabilní, přičemž navíc další update přijde v polovině dubna.
  • Re: Re: Re: Re: Verze STL 100-1
    Radim Bala2013-03-21 11:52:16
    Koukaám,že nehodící příspěvky se beze slova mažou...Dobře vědět.Kde je můj příspěvek,kterým jsem reagoval na Vaši odpověď ????
  • Re: Re: Re: Re: Re: Verze STL 100-1
    Administrator2013-03-21 18:40:05
    Ano, řekl jste to správně. "Nehodící se" příspěvky, tedy příspěvky, které jsou irelevantní a nejsou k danému tématu. Odpověď na poznámky ohledně jednotlivých verzí najdete výše.
  • Verze STL100-1
    Jarda2013-03-20 01:02:48
    Dobrý den.
    Chtěl jsem se zeptat proč neprodáváte verzi určenou pro Evropu STL100-2 ? Verze kterou prodáváte nemá podporu LTE a má jiný CPU a GPU.
    Děkuji.
  • Re: Verze STL100-1
    Administrator2013-03-20 09:12:30
    Dobrý den,regionální politika BlackBerry nakonec určila, že na naše trhy pošle verzi STL-100-1, neboť síť LTE zde není ještě ani v zárodku. Jedná se skutečně o oficiální stanovisko BlackBerry, tuto verzi nabídnout později také naši operátoři. Pro náši část Evropy je tedy skutečně určena verze STL-100-1. Co se týče CPU a GPU, tak ty jsou skutečně rozdílné od verze 100-2, nicméně výkonově se jedná o naprosto srovnatelný čipset.
  • Re: Re: Verze STL100-1
    Sluzebník2013-03-20 14:29:48
    Do teď jsem netušil, že existují dvě verze. Jak mám tedy chápat informaci, že nejsou shodné CPU a GPU. Odpovídá specifikace CPU a GPU v tabulce kterou uvádíte? Která verze je tedy prezentována ve Vaší tabulce?
    Děkuji za odpověď.
  • Re: Re: Re: Verze STL100-1
    Administrator2013-03-20 15:28:32
    Dobrý den,specifikace uvedené v popisu produktu jsou správné. BlackBerry Z10 určené pro náš region je vybaveno procesorem dual-core 1,5 GHz TI OMAP 4470 s GPU PoverVR SGX 544 (shodné GPU jako u Samsung Galaxy S4).
  • Re: Re: Re: Re: Verze STL100-1
    Jarda2013-03-20 17:54:21
    GPU je sice shodné jako u Samsung Galaxy S4, ale... SGS4 má trochu víc taktované jádro (PowerVR SGX 544MP3)
  • Office 356 konektor
    Filip Hujer2013-03-15 10:47:12
    Dobrý den

    Mám dotaz ohledně office 356 ? Existuje nějaká podpora, případně konektor pro připojení ?

    Děkuji
  • Re: Office 356 konektor
    Administrator2013-03-15 11:33:17
    Dobrý den,Office 365 podporuje standardně Microsoft Exchange se synchronizací přes ActiveSync. BlackBerry Z10 je s tímto řešením plně kompatibilní a dokáže synchronizovat veškerá data z Office 365.
  • Dokovací stanice
    Petr2013-03-13 17:46:42
    Dobrý den chtěl bych se zeptat kdy budou v prodeji dokovací stanice pro Z10,Q10 děkuji.
  • Re: Dokovací stanice
    Administrator2013-03-14 09:09:17
    To zatím nevíme.
  • Množství Z10
    Martin Švejda2013-03-12 11:24:11
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli máte nějaká alespoň přibližná čísla ohledně množství první várky Z10 a jestli nějaké ks budou i na volný prodej, nebo budou pokryty jen předobjednávky. Díky.
  • Re: Množství Z10
    Administrator2013-03-12 11:59:27
    Žádné kusy na prodej nám z první várky nezůstanou, už teď nám zbývá pár posledních kusů v předobjednávce na první termín.
  • Z10 a BES
    Petr2013-03-08 20:14:03
    Mám dotaz zda mohu používat dál službu BES stelefnem Z10. tato služba mi vyhovuje a rád bych ji dále užíval
  • Re: Z10 a BES
    Administrator2013-03-12 09:57:19
    Dobrý den,situaci ohledně tarifů BIS a BES jsme osvětlili v našem článku na serveru BlackBerryCzech, http://blackberryczech.cz/2013/velky-prehled-blackberry-10-nepotrebuje-specialni-tarify-bisbes-co-to-znamena-pro-uzivatele/
  • dotaz
    Petr2013-03-05 13:54:18
    Měl bych dotaz zda-li se Z10 bude prodávat i v bílé variantě a kdy díky za odpověď.
  • Re: dotaz
    Administrator2013-03-05 16:00:02
    Dobrý den,bohužel dostupnost bílé varianty je stále neznámá.
  • Držák do auta
    Luděk Vlk2013-03-02 19:42:14
    Dobrý den, dodává se k Z10 držák do auta, aby jej bylo možné využít pro autonavigaci? Jaké auto navigace jsou podporovány? Starší modely měli pouze Visepilot (hovořím-li o kvalitních autonavigacích).
  • Re: Držák do auta
    Administrator2013-03-04 11:43:17
    Dobrý den,pro model Z10 můžete využít například skvělý držák iGrip SmartGrip, který najdete v našem eshopu. Telefon do něj pasuje naprosto ideálně. Co se týče navigací, tak zde je několik možností již dnes (Wisepilot, Google Mapy z Androidu...) a další se průběžně objevují.
  • Menu
    Daniel Halmes2013-03-01 14:48:11
    Dobrý deň,má Z10 menu v slovenčine alebo češtine?Ďakujem.
  • Re: Menu
    Administrator2013-03-01 15:52:22
    Dobrý den,slovenština bohužel v telefonu chybí, nabízí pouze češtinu.
  • Dotaz
    Milan Maša2013-02-25 15:47:39
    Dobrý den, chtěl bych vědět zda lze využít osvětlení z fotoaparátu jako svštelný zdroj k osvětlení např. jízdních řádů. Děkuji za odpověď.
  • Re: Dotaz
    Administrator2013-02-25 16:34:36
    Dobrý den,LED rozhodně lze použít i jako baterka a nutno uznat, že výkon je velmi dobrý.

Pomozte ostatním při výběru

Přidejte vlastní recenzi