Jak reklamovat zboží?

Vážený zákazníku,

děkujeme Vám za nákup v internetovém obchodě CELKOM.cz. Věříme, že jste s nákupem u nás spokojení a že Vám bude zakoupené zboží sloužit k plné spokojenosti.

Pakliže byste měli se svým výrobkem jakýkoliv problém, v textu níže najdete základní pokyny k tomu, jak poskytovat pro co nejrychlejší vyřízení Vaší žádosti. Můžete se na nás samozřejmě obrátit i telefonicky, emailem či osobně na naší prodejně v Praze.

Váš tým CELKOM.cz

 

Urychlete vyřízení Vaší žádosti

  • Vyplňte tento > FORMULÁŘ < a uveďte, zdali máte zájem o vrácení či výměnu zboží. V případě výměny uveďte, o jaké zboží máte zájem. Můžete jej také využít pro popis závady v případě reklamace.
  • Vyplněním > FORMULÁŘ < výrazně zkrátíte dobu nutnou pro vyřízení. Dokážeme tak Vaše požadavky zpracovat rychleji a bez zbytečného odkladu.

 

 

Chci zboží reklamovat či nechat opravit

  • Zboží pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo během cesty a zašlete na adresu naší prodejny. Zboží můžete také osobně přinést na naši prodejnu v Praze.
  • Reklamované zboží není třeba zasílat s originálním prodejním balením.
  • Přiložte kopii dokladu o koupi (originál dokladu si ponechte) a vyplněný > FORMULÁŘ < s popisem závady.
  • Důrazně Vám doporučujeme zálohovat si všechna uživatelská data (kontakty, fotografie atd.). Zařízení nám posílejte uvedené do továrního nastavení (pokud je to možné), bez vložené paměťové karty a SIM karty. Za data uložená v zařízení nenese servis odpovědnost.
  • Plné znění reklamačních podmínek naleznete v našem Reklamačním řádu.

Stihnu zboží odeslat před vypršením záruční doby?

  • Zboží musí dorazit na naši prodejnu nejpozději v poslední den trvání záruční doby. Pokud zboží nestihnete zaslat s dostatečným předstihem, je třeba nás o této situaci předem informovat (telefonicky či e-mailem). V takových případech pak postupujeme individuálně.

Jak dlouho si můžu zboží ponechat na prohlédnutí a vyzkoušení?

  • Všechno zboží koupené v našem e-shopu si můžete prohlédnout a vyzkoušet ve 30denní lhůtě.
  • Výrobky určené k přímému nošení na těle (sluchátka, náhlavní sady atd.) musí být v původním obalu, nerozbalené a nepoužité!
  • Kompletní podmínky služby „Vrácení zboží do 30 dnů“ najdete na našich stránkách CELKOM.cz

Mám zájem o vrácení nebo výměnu zakoupeného zboží

  • Zboží pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo během cesty k nám. Pošlete nám jej na adresu naší prodejny nebo doneste osobně.
  • V případě žádosti o výměnu vyplňte do > FORMULÁŘ < typ zboží, které žádáte výměnou.
  • V případě žádosti o vrácení vyplňte do > FORMULÁŘ < typ zboží, které chcete vrátit a kontaktní údaje pro vrácení peněz
  • Zboží musí být v původním obalu, nepoškozené, s kompletním prodejním balením. Zboží musí být v původním prodejním balení (informační materiály atd.)!
  • Výrobky určené k přímému nošení na těle (sluchátka, náhlavní sady atd.) musí být v původním obalu, nerozbalené a nepoužité!
  • Nezapomeňte přiložit kopii dokladu o koupi (originál si ponechte).

Adresa a kontakty na prodejnu CELKOM.cz v Praze


CELKOM.cz


Krkonošská 1607/10

120 00, Praha 2 – Vinohrady

Tel. +420 604 111 114


E-mail: info@celkom.cz

Osobně se můžete dozvědět všechny informace nebo předat produkt do reklamace na adrese naší prodejny CELKOM.cz, Krkonošská 1607/10, 120 00, Praha 2 – Vinohrady.

Tip: Pro přepravu k nám můžete využít službu Zaslat.cz, nejspolehlivějšího dopravce v ČR!

 

Lhůty a způsoby vyřízení

Ze zákona má spotřebitel zaručeno, že reklamace bude vyřízena do 30 dnů od převzetí. V případě, že byl produkt původně zakoupen na společnost (pokud je ve faktuře uvedené IČO, případně také DIČ), lhůta 30 dnů je v takovém případě neplatná, jelikož se neřídí zákonem o ochraně spotřebitele. Snažíme se však všechny vyřešit reklamace v co nejkratším čase.

Pokud se jedná o závadu, kterou můžeme vyřešit okamžitě (např. softwarové problémy, neodstranitelná vada apod.), řešíme takové reklamace okamžitě opravou nebo výměnou za nový kus. V případě závady, která vyžaduje hlubší diagnostiku nebo posouzení výrobce, se běžná doba vyřízení reklamace pohybuje mezi 2–3 týdny.

Po kompletním vyřízení reklamace Vás budeme telefonicky kontaktovat zpět na čísle uvedeném ve vámi vyplněném formuláři s výsledkem vaší reklamace.

Kompletní reklamační podmínky jsou dostupné na http://www.celkom.cz/reklamacni-rad-pm-14.html