Podrobná diagnostika zařízení Android, BlackBerry a iOS

ID 420
SKLADEM - NA PRODEJNĚ 4-5 ks
Doprava zdarma
Praha 2 - Ihned k odběru mezi 10:00 a 17:00
Balíkem - Doručíme zítra
Kurýrem po Praze - Ihned k dodání

250 Kč
206,61 Kč bez DPH
Produkt není možné přímo objednat,
slouží k servisním úkonům.
Záruka: 3 měsíců, Výrobce: CELKOM

Telefonům rozumíme

Testujeme a vybíráme to nejlepší.

Vyzkoušejte

A do 30 dnů třeba vraťte.

Doprava zdarma

Od 1 Kč, prostě na cokoliv.

Podrobná diagnostika zařízení Android, BlackBerry a iOS

250 Kč
SKLADEM - NA PRODEJNĚ 4-5 ks
Podrobná diagnostika zařízení Android, BlackBerry a iOS

Diagnostiku přístroje provádíme výhradně u nás na prodejně. V rámci diagnostiky jsme schopni odhalit případné mechanické závady, problémy hardwaru nebo softwaru atd.

V případě realizované opravy v našem servisu diagnostiku neúčtujeme.

Přidejte svůj vlastní komentář

Napsat komentář
  • Problém s nastavením
    Daniel Vodenka2018-10-24 12:42:06
    Dobrý den, již týden se nemohu dostat do nastavení (celkového) BlackBerry Z30. Při ťuknutí v notifikační liště i na ikonu se zobrazí černá obrazovka a nemohu nic nastavit.
  • Re: Problém s nastavením
    Administrator2018-10-24 23:00:09
    Dobrý den, zkuste jako první restartovat telefon. Pokud to nepomůže, tak se nejspíš bude jednat o vážnější softwarový problém a bude třeba telefon přeinstalovat. Přeinstalování můžete provést doma podle návodu na www.bbczech.cz nebo telefon přinést k nám do obchodu a my Vám jej na počkání přeinstalujeme v rámci servisu.
  • KeyOne
    Alena2018-08-02 18:57:11
    Dobry den,

    Pred rokem jsem v USA zakoupila BB KeyOne. Funguje perfektne, ale pred par dny jsem si vsimla, ze se mi na jednom miste mirne vyboulil zadni kryt. Uprostred vybouleni je lehka prasklina. Nevim, jestli to muze mit neco spolecneho s temi vedry, kazdopadne telefon nikde na primem slunci nenechavam. Netusite, cim by to mohlo byt?

    Dekuji, Alena
  • Re: KeyOne
    Administrator2018-08-14 10:39:07
    Dobrý den, bohužel konkrétní důvod takto na dálku zjistit nedokážeme. Zastavte se s telefonem u nás na prodejně a můžeme se na něj blíže podívat.
  • Passport
    Petr2018-06-16 07:53:20
    Dobrý den, jsem majitelem BB Passportu, naprosto skvělého telefonu, baterie výdrž 3 dny na full práci. Zničehonic přes noc přestal fungovat, svítí jen červená dioda po zasunutí kabelu. Nedělá vubec nic po stisku tlačítka, nereaguje. Odpojím nabíjecí kabel, dioda zhasne, připojím kabel, dioda se rozsvítí a svítí. Pokud připojím kabelem do pc, nic se neděje, pc nereaguje. Nesetkali jste se s tím? děkuji
  • Re: Passport
    Administrator2018-06-17 10:23:27
    Dobrý den, přineste nebo pošlete telefon k nám na prodejnu a podíváme se na to. Takto na dálku nedokážeme přesněji říct o jaký problém se může jednat.
  • problem s čtečkou SIM
    Václav 2016-12-30 21:09:17
    Telefon BB Q10 nepřečte SIM .Prosím o radu
  • Re: problem s čtečkou SIM
    Administrator2017-01-01 20:06:08
    Dobrý den, nejčastěji se jedná o mechanické poškození SIM slotu telefonu. Opravu je možné provést do 3 dnů za 1300,- Kč.
  • BlackBerry Classic
    Marcela2016-10-20 18:59:14
    Dobrý den,

    mám nový BB Classic a I když mám novou SIM od operátora, mám všude po Praze signal max 3 čárky z 5ti.
    Operátor mi sdělil, že mám pravděpodobně problem s telefonem a antenou. Je to na servis/reklamaci?
    Je toto obvyklé u tohoto typu?

    Děkuji! Marc.
  • Re: BlackBerry Classic
    Administrator2016-10-21 11:36:10
    Dobrý den, obvyklé to určitě není. Zkuste případně porovnat s jiný přístrojem a následně zvážit servis nebo reklamaci.
  • Utopený BB q5
    Josefina2016-09-09 18:34:44
    Dobrý den,
    můj BB q5 nedopatřením spadl do vody. Od té doby již nelze zapnout. Existuje ještě naděje ho opravit? Kolik by taková případná oprava asi stála? Děláte takové opravy ve vašem servisu? Děkuju.
  • Re: Utopený BB q5
    Administrator2016-09-13 11:01:03
    Dobrý den, určitě je možné poslat nám telefon na servis a uvidíme, co bude v našich silách. V případě vytopeného zařízení jsou však šance na oživení spíše nižší.
  • Q10 nenabiji
    jFk2016-06-18 08:19:21
    Dobry den,
    zniceho nic mi Q10 prestala nabijet, pokud to pripojim k jakekoliv nabijecce, opakuje se nasledujici cyklus, cervena dioda, logo na displeji a nakonec piktogram vybite baterky.
    Jinak telefon funguje (na druhe baterii, zatim nabite).
    Tusite, co je za problem a je to opravitelne ?
    Diky
  • Re: Q10 nenabiji
    Administrator2016-06-20 10:28:14
    Dobrý den, telefon nejlépe pošlete společně s průvodním dopisem přímo na adresu naší prodejny na servis. Diagnostiku takto na dálku bohužel provést nedokážeme.
  • Blackberry
    Tomáš2016-04-28 11:25:22
    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat, zda provádíte servis i jiných modelů Blackberry, než těch, jež jsou uvedeny pod službou "Diagnostika závady u BlackBerry zařízení".
    Konkrétně u modelu Q5 mě zlobí připojení sluchátek, resp. ve sluchátkách při poslechu hudby "škrčí".
    Vyzkoušeno na několika kusech sluchátek - problém vždy stejný.
    Děkuji za odpověď.
  • Re: Blackberry
    Administrator2016-04-28 12:22:44
    Dobrý den, diagnostika se týká všech zařízení, které k nám dáváte do servisu. Není omezena seznamem kompatibilních modelů.
  • Q10
    Pavel2016-04-22 13:45:53
    Dobry den, zlobi klavesa "C". Po case ji vzdy rozhybu, ale musim na to davat stale pozor. Je to prosim na vymenu? Za info diky.
  • Re: Q10
    Administrator2016-04-22 17:14:14
    Dobrý den, výměna klávesnice by jistě měla pomoci. Klávesnici vám můžeme vyměnit na počkání na naší prodejně, případně k nám telefon můžete poslat.
  • Bĺacberry Classic
    Martin Kamenik 2015-12-02 22:56:54
    Dobry den

    podarilo sa mi na moj Blacberry vyliat trochu ladoveho caju.Samozrejme nereaguju tlacitka ani stredova kulicka na SR mi po diagnostike povedali ze na to nemaju ND predpokladam ze bude nutne vymenit dotykovu dosku + kulicku , inak telefon ide zapnut a vsetko funguje
    Mozete mi prosim napisat info na aku adresu a akym sposobom je mozne telefon k Vam zaslat

    dakujem Kamenik
  • Re: Bĺacberry Classic
    Administrator2015-12-03 09:27:52
    Dobrý den, telefon nám společně s průvodním dopisem pošlete na adresu naší prodejny v Praze.
  • import dat z BB z3
    Sísa2015-11-02 13:18:41
    Dobrý den, dokážete dostat data z BB z3 u které odešel dotyk?
  • Re: import dat z BB z3
    Administrator2015-11-02 17:24:37
    Dobrý den, pokud se telefon zapne, tak by neměl být problém jej zálohovat do PC.
  • Blackberry q5
    Michal2015-09-23 16:55:23
    Dobrý den, q5 užívám cca 2 roky. Nyní se stává, že pro příchozí hovory se hlásím jako nedostupný a sám mám někdy problém se dovolat. Telefon musím vypnout a opět zapnout. Poté vše funguje. Bohužel frekvence se stupňuje. Nyní tak 5x denně. Nepomohla ani aktualizace. Co byste mě poradil. Děkuji
  • Re: Blackberry q5
    Administrator2015-09-23 17:01:22
    Dobrý den, zkuste v první řadě telefon smazat do továrního nastavení. Pokud to nepomůže, tak zkusit vyměnit SIM kartu a jako poslední možnost reklamace, pokud je to ještě možné.
  • Hotspot
    Oldřich Beneš2015-09-14 20:17:08
    Dobrý den, po instalaci poslední aktualizace mi nejde pustit Hotspot. Může to být shoda náhod, ale časově se to prostě objevilo po té aktualizaci z minulého týdne.
    Píš mi to, že nemám správný tarif, ale se stejným tarifem to před tím rok fungovalo... a současně platí, že aplikace telefonu, které potřebují přístup na internet fungují.

    Díky za radu.

    O.B.
  • Re: Hotspot
    Administrator2015-09-15 12:24:21
    Dobrý den, zkuste telefon smazat do továrního nastavení. Pokud to nepomůže, zkontrolujte ještě nastavení internetu u operátora.
  • částečně nefunkční (??) dotyková vrstva
    JIří K2015-07-14 11:12:29
    Dobrý den,
    mám BB Q10 a zlobí mi pravý okraj dotykové vrstvy. Když chci třeba zapnout foťák, nebo ukončit aplikaci v pravém sloupci, tak se mi to podaří třeba až naponěkolikáté. Ale v BBVE při testu dotykové vrstvy žádný problém to nezaznamenávám. Na dotyk reaguje správně. Kde by mohl být problém?

    Děkuji
    Jiří
  • Re: částečně nefunkční (??) dotyková vrstva
    Administrator2015-07-14 12:44:07
    Dobrý den, může se samozřejmě jednat o softwarový problém, takže určitě vyzkoušejte smazání do továrního nastavení. Pokud nepomůže, tak bude třeba displej zkusit vyměnit - reklamace nebo servisní zásah.
  • Blackberry Z10
    Jana2015-04-28 16:12:49
    Dobrý deň,

    chcem sa opýtať ohľadom závady na mojom telefóne, ktorá sa týka dobíjanie. Keď sa telefón vybije tak, že sa vypne, nedokážem ho niekoľko hodín zapnúť aj napriek tomu, že je na nabíjačke. Večer sa vypne, vybije, celú noc je na nabíjačke, ráno ho nezapnem, a keď to opakovane skúšam niekoľko minút cca 45 až hodinu tak ho zapnem, ale je úplne vybitý. Nabíjačka je v poriadku a aj baterku som menila. Problém pretrváva, 3x mi reklamáciu uznali a 4x mi napísali, že ju neuznávajú.
  • Re: Blackberry Z10
    Administrator2015-04-29 09:02:12
    Dobrý den, to co popisujete je standardní chování baterií typu Li-Ion. Pokud ji vybijete úplně do nuly, klesne vnitřní napětí baterie pod určitou hodnotu a trvá velmi dlouho, než se baterie opět "oživí". Vyhněte se tedy úplnému vybití baterie a budete mít po problémech.
  • blackberry q10
    Aleš Maun2015-03-19 17:36:32
    Dobrý den, posledních 14 dní mě trápí extrémní zahřívání telefonu spolu s rychlým vybíjením baterie. Nejprve jsem se domníval, že je problém v baterii, ale zakoupil jsem novou a problém přetrvává. Pak jsem zresetoval software dlouhým podržením powerbutton a nakonec i jsem telefon smazal a nahrál znovu. nevíte zdali je možné odstranit tento problém případně jak? děkuji
  • Re: blackberry q10
    Administrator2015-03-20 14:36:12
    Dobrý den, zkuste zařízení kompletně vymazat do továrního nastavení a neobnovovat zálohu. Pokud smazání ani nová baterie problém nevyřeší, pak jedině reklamace.
  • Blackberry Playbook
    Zdeněk Zákutný2014-12-26 11:05:37
    Dobrý den,
    po asi 1/4 roce, kdy jsem tablet nepoužíval, jsem ho opět zapnul. Udělal jsem obnovu továrního nastavení a spustil nastavení. Vše probíhalo v pohodě až do okamžiku, kdy se měly nainstalovat aktualizace. Tablet hlásil, že baterie má asi 17 % stavu a že v aktualizaci bude pokračovat po nabití.
    Připojil jsem originální nabíječku - ale až po 24 hodinách nabíjení se tablet dostal na nějakých 24 % nabití. Aktualizaci jsem dokončil, tablet spustil a nechal dál nabíjet.
    Po dalším dnu se baterie dostala na 34 %.
    Pomůže servisní zásah?
    Děkuji za radu.
    Zdeněk Zákutný
  • Re: Blackberry Playbook
    Administrator2014-12-26 16:08:05
    Dobrý den, je důležité připojit tablet k nabíječce, která je dostatečně výkonná. Nicméně pokud tablet dlouhou dobu ležel, tak jej zkuste nechat nabít do plna - nejlépe ve vypnutém stavu - a baterie by se mohla srovnat. Pokud ne, můžeme ji vyměnit.
  • Blackberry 9300
    Alena Pejšová2014-05-23 14:47:34
    Dobrý deň,
    počas vyžiadanej aktualizácie cez BDS sa mi moje BB vyplo a už nejde zapnúť. Píše mi App error 205 a pri opätovnom pokuse spojiť telefón s notebookom ho SW ani nenájde a ani nijak na mobil nereaguje.
    Myslíte, že by ste mi vedeli pomôcť ? Či má vôbec cenu dať ho opraviť.
    Ďakujem Pejšová
  • Re: Blackberry 9300
    Administrator2014-05-23 15:11:38
    Dobrý den, telefon by mělo stačit přeinstalovat. Můžete tak učinit podle návodu na aktualizaci OS na webu BlackBerryCzech nebo zaslat telefon k nám.

Pomozte ostatním při výběru

Přidejte vlastní recenzi